מסתמן: פסטיבל בנידורם ישמש כקדם אירוויזיון גם בשנה הבאה. רשת הטלוויזיה המקומית מרוצה מההתעניינות בתחרות ומנתוני הרייטינג.

פסטיבל בנידורם הספרדי הסתיים לרוע מזלנו עם דרמת אירוויזיון בגין חלוקת הנקודות בין השופטים והקהל. אבל מיתר הבחינות הגמר של ספרד נחל הצלחה מסחררת, לכן זה לא מפתיע שרשת הטלוויזיה הספרדית, עיריית בנידורם וממשלת ולנסיה כבר סיכמו בעל פה על עונה נוספת של הפסטיבל בשנת 2023. עוד צריך לקבוע ולדון במגוון רחב של נושאים, אבל לכל המעוניינים ניתן כבר להתחיל לבדוק טיסות לבנידורם בחורף 2023.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




ראשת המשלחת הספרדית לאירוויזיון, אווה מורה (Eva Mora), אמרה מספר פעמים שהיא מתרגשת בנוגע למהדורה של הבאה שתתקיים ב- 2023 ויש להם עכשיו שנה שלמה לעבוד עליה. מורה התמנתה לראשת המשלחת רק בסוף אוגוסט ולמשלחת החדשה היו ארבעה חודשים לארגן את הפסטיבל מאפס. יש לזכור שבזמן זה ספרד השתתפה גם באירוויזיון הילדים ולכן הצוות היה אחראי במקביל גם בהכנות לקראת תחרות הג'וניור.

מפרטים נוספים שנחשפים בספרד ניתן לגלות שבשנה הבאה יתמודדו יותר שירים בתחרות. לפי מקורות מסויימים נרמז שיותר מ- 20 שירים ישתתפו בתחרות בשנה הבאה.

רשת הטלוויזיה הספרדית שמחה לגלות את הפופולריות של התחרות בקרב תושבי ספרד. הגמר של עונת הבכורה של התוכנית נצפה ע"י 2.97 מיליון צופים. מדובר בנתח של 21% של צופי טלוויזיה. לצורך השוואה, רשת הטלוויזיה הספרדית עומדת על אחוזי צפייה ממוצעים שנעים בין 7-8%. שלושת המופעים היו עד כה המופעים הנצפים ביותר השנה. בשלושת המופעים צפו כ- 10.8 מיליון איש.




הזמרת הספרדייה, צ'אנל (Chanel), זכתה בקדם האירוויזיון הספרדי פסטיבל בנידורם (Benidorm Fest) ותייצג את ספרד בתחרות האירוויזיון 2022 עם השיר "SloMo" (בעברית: "הילוך איטי"). השי נכתב על ידי לירוי סנצ'ז (Leroy Sanchez) הספרדי, שאחראי גם על כתיבת השיר "Voy a quedarme" שייצג את ספרד באירוויזיון 2021 (מקום 24), יחד עם היוצר האמריקאי קית' האריס (Keith Harris), היוצר הברזילאי איברי פורטס (Ibere Fortes), היוצרת הקנדית מאגי סאבו (Maggie Szabo) והיוצר ההולנדי אריין טונן (Arjen Thonen). השיר מבוצע בשפה הספרדית והאנגלית.




צ'אנל – מי זו?

צ'אנל טררו, זמרת, רקדנית ושחקנית בת 31, נולדה בקובה שבמרכז אמריקה ועברה להתגורר בקטלוניה שספרד בגיל 4. בשנת 2010, בהיותה בת 19, היא כבר זכתה לרקוד יחד עם שאקירה (Shakira) על בימת טקס פרסי ה- EMA של MTV. עד כה שיחקה במעל 15 סדרות. בנוסף שיחקה במחזות זמר רבים בספרד כמו: "מאמה מיה", "פלאשדאנס", "שומר הראש" ועוד.

שירה לאירוויזיון "SloMo" הוא השיר הראשון שמשחררת הזמרת.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 61 של ספרד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1968 ו- 1969. 




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!