ראש המשלחת הגרמנית חשפה פרטים נוספים לגבי תהליך הבחירה לקראת אירוויזיון 2022. המתמודדים ייחשפו ב- 10 בפברואר. כל הפרטים בכתבה.




ראש המשלחת הגרמנית לאירוויזיון, אלכסנדרה וולפלאסט (Alexandra Wolfslast), מסרה מידע חדש לגבי הבחירה הגרמנית לאירוויזיון 2022. כפי שכתבנו מוקדם יותר החודש, גרמניה תבחר את הנציג והשיר שלה לאירוויזיון 2022 בקדם האירוויזיון "Germany 12 Points" ("גרמניה 12 נקודות"). הבחירה צפויה להתקיים ב- 4 במרץ, המשתתפים והשירים יחשפו החל מה- 10 בפברואר.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בשיחה עם "ESC Update", הפודקסט הרשמי של רשת הטלוויזיה הגרמנית, חשפה שהגמר הגדול יערך כ-90 דקות, ההצבעה תחל מיום שני ה- 28 בפברואר ותישאר פתוחה עד ה- 4 במרץ. פרטים נוספים על המופע יפורסמו במסיבת עיתונאים ב- 10 בפברואר ביחד עם חשיפת המתמודדים בקדם. אלכסנדרה דיברה גם על בחירת השירים מבין 944 ההגשות שנשלחו: חבר שופטים המורכב מארבעה נציגים של תחנות רדיו וראש המשלחת בעצמה בחרו את השירים שיעלו לגמר. האודישנים נערכו במשך יומיים בברלין, 26 אמנים ביצעו את שירם בלייב. היא שיתפה כי בחירת 26 השירים נעשתה רק לאחר שהקשיבו לכל 26 הביצועים.

אלכסנדרה הסבירה שבחרו לערב מומחי מוזיקה של תחנות רדיו כדי "לבנות אמון בסצנת המוזיקה הגרמנית" תוך כדי התחשבות בעבר הלא רחוק והפחות מוצלח של המדינה בתחרות. לבסוף חשפה כי יתכן והבימוי שיהיה בקדם בברלין עשוי להיות שונה מהבימוי שיהיה בטורינו מכיוון שהבמה בברלין קטנה יותר. נכון לעכשיו מנסים לחשוב על הרעיון המרכזי של כל שיר בשביל תכנון ההופעה בגמר.




גרמניה באירוויזיון 2021

את גרמניה ייצג באירוויזיון האחרון הזמר ינדריק (Jendrik) אשר נבחר בבחירה פנימית על ידי וועדה וקבוצת מיקוד. באירוויזיון הוא ביצע את השיר "I Don't Feel Hate" (בעברית: "אני לא חש שנאה") שם הגיע בגמר למקום 25 עם 3 נקודות בלבד. זו הפעם החמישית בשש השנים האחרונות שגרמניה מגיעה לאחת משלוש המקומות האחרונים.

אירוויזיון 2022: זו תיהיה ההשתתפות ה- 65 של גרמניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון – פעמיים בלבד – ב- 1982 וב- 2010.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!