להקת טנשוגייראס היא המועמדת המועדף עליכם לייצג את ספרד באירוויזיון 2022 עם השיר "Terra", כך קבעו הגולשים בסקר שנערך באתר. הלהקה זכתה ב- 28.10% מקולות הגולשים.

בסקר שנערך באתר, אתם הגולשים קבעתם שהמועמדת הפייבוריטית לייצג את ספרד באירוויזיון 2022 היא להקת טנשוגייראס (Tanxugueiras) אשר תתמודד הערב בקדם אירוויזיון הספרדי עם השיר "Terra". הלהקה זכתה בסקר שנערך לפני שידור חצאי הגמר ב- 28.10% מקולות הגולשים. הגמר הספרדי שבסיומו יבחר השיר לאירוויזיון יתקיים הערב בשעה 23:05 (שעון ישראל).

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




תוצאות הסקר:

הסקר נערך לפני שידור חצאי הגמר, כך שחלק מן המתמודדים כבר הודחו ולא יוכלו לייצג את ספרד, לדוגמא: במקום השני (19.01% מקולות הגולשים) דורג הצמד אסוקר מורנו (Azúcar Moreno) עם השיר "Postureo". צמד הבנות, שכבר ייצג את ספרד באירוויזיון 1990 אמנם הגיע למקום השני בסקר שלנו אך הודחו כבר בשלב חצי הגמר. למקום השלישי (10.74% מקולות הגולשים) בחרתם בזמרת צ'אנל  (Endri & Stefi) עם השיר "SloMo". במקום הרביעי דורג הזמר ראיידן (Rayden) עם השיר "Calle de la llorería". הזמרת ריגוברטה בנדיני (Rigoberta Bandini), שנחשבת לשם חם מאוד בספרד ואף מועמדת לזכייה בתחרות, דורגה על ידי גולשנו רק במקום השישי עם השיר "Ay Mamá".

This poll is no longer accepting votes

סקר: איזה שיר צריך לייצג את ספרד באירוויזיון 2022?




יוטיוב:

על פי נתוני כמות הצפיות ביוטיוב ניתן לזהות שגם שם להקת טנשוגייראס מובילה בכמות הצפיות עד כה עם כ- 1.623 מיליון צפיות. במקום השני בכמות הצפיות, מאוד מאוד צמוד ללהקה המובילה, מדורגת פייבוריטית נוספת והיא ריגוברטה בנדיני, עם כ- 1.621 מיליון צפיות, ובמקום השלישי בכמות הצפיות מדורגת הזמרת צ'אנל עם 916 אלף צפיות. במקום הרביעי, די רחוק מאחור, נמצא הזמר ראיידן עם 416 אלף צפיות.

נראה שעל פי הנותנים הללו עשוי להיות הערב קרב קשה בין להקת טנשוגייראס, ריגוברטה בנדיני וצ'אנל.

טנשוגייראס – מי אלה?

להקת הבנות הוקמה בשנת 2016 על ידי האחיות התאומות אולאיה וסאבלה מאניירו (Olaia & Sabela Maneiro) והזמרת איידה טאריו (Aida Tarrío). שלוש הבנות מתגוררות באוטונומיה גליסיה שבצפון-מערב ספרד והן דוברות ושרות בשפה הגליסית. הן משלבות מוזיקה גליסית פולקלוריסטית בשילוב סאונד מודרני. עד כה הוציאו בנות הלהקה שני אלבומים..




Benidorm Fest:

הערב בשעה 23:05 (שעון ישראל) ישודר הגמר של הפסטיבל הספרדי "Benidorm Fest", שמשמש כקדם אירוויזיון המקומי לקראת אירוויזיון 2022. במהלך הערב יבוצעו 8 השירים המתמודדים אשר עלו לגמר כאשר בסיום שלב ההצבעה יבחר השיר שיתמודד באירוויזיון 2022. השיר הזוכה יבחר על ידי צוות שופטים (50%), מדגם מייצג (25%) והצבעת הצופים (25%).

השירים המתמודדים בגמר:

1. Rayden – “Calle de la llorería
2. Tanxugueiras – “Terra
3. Varry Brava – “Raffaella
4. Chanel – “SloMo
5. Rigoberta Bandini – “Ay Mama
6. Xeinn – “Eco
7. Gonzalo Hermida – “Quién lo diría
8. Blanca Paloma – “Secreto del agua

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 61 של ספרד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1968 ו- 1969. 




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!