ספיר סבן, מיכאל בן דוד, ענבל ביבי ואלי חולי הם רביעיית הגמר שיתמודדו בגמר ה"אקס פקטור לאירוויזיון" שיערך ב- 5 בפברואר. אחד מהם ייצג את ישראל באירוויזיון 2022.

ספיר סבן, מיכאל בן דוד, ענבל ביבי ואלי חולי. צילום: אוהד קב

ספיר סבן ומיכאל בן דוד מצטרפים הערב אל ענבל ביבי ואלי חולי שהעפילו לגמר הגדול של "אקס פקטור לאירוויזיון" שייערך ב- 5 בפברואר – שם תציג רביעיית הגמר את שיריה לתחרות האירוויזיון. שחר עדוי ואנה סטפני הודחו רגע לפני הגמר הגדול. רביעיית הגמר זהה לגמרי לרביעייה אשר נבחרה על ידי גולשנו בסקר מיוחד שערכנו בשבוע שעבר.

מה יקרה עכשיו? ביום ראשון הקרוב, 30 בינואר, יחשוף תאגיד השידור הציבורי את 8 השירים שנבחרו עבור רביעיית הגמר. במהלך משדר מיוחד בכאן 11 שיערך ב- 3 בפברואר יבחר עבור כל מתמודד שיר אחד מתוך השניים שיציג. את השירים הנבחרים יבצעו שוב המתמודדים בגמר הגדול שיתקיים ב- 5 בפברואר.

המשיכו לעקוב אחרינו גם באינסטגרם שלנו – שם נמשיך לעדכן לגבי כל הפרטים עד לגמר הגדול! לחצו כאן!

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




הצביעו לסקר שלנו: מי הכי מתאים לייצג את ישראל באירוויזיון?

This poll is no longer accepting votes

מי הכי מתאים לייצג את ישראל באירוויזיון?

גם בתכנית הערב התארחה הזמרת עדן בן זקן, שהתמודדה בעונה הראשונה של אקס פקטור, וסייעה לפאנל השופטים לגבש החלטות על המתמודדים. בשונה מהפרקים הקודמים, לירון ויצמן לא הנחתה את שלב חצי הגמר בשל בעיות בריאותיות ובמקומה הנחה את התכנית גיא זוארץ.

השלב הראשון בתכנית כלל שני סבבי דו-קרב, שני המנצחים בסיבובי הדו-קרב יתקדמו צעד נוסף אל עבר הגמר. שני המפסידים יעמדו מול השופטים להכרעה, אחד יודח והשני ימשיך בתלת דו קרב עם שני המנצחים. בשלב הראשון יקבעו התוצאות בשילוב של הצבעת השופטים עם הצבעת הקהל אשר נוכח באולם. בשלב השני, שלושת האמנים שממשיכים יתמודדו אחד נגד השני כאשר יחולקו רק שני כרטיסים לגמר, עליהם יחליט צוות השופטים בלבד. המפסיד בשלב השני יאלץ לסיים את דרכו בתכנית.




דו קרב ראשון: מיכאל בן דוד מול ספיר סבן

מיכאל בן דוד

מיכאל בחר לבצע את "Gimme! Gimme! Gimme!" (של להקת אבבא). כמו כל ביצוע של מיכאל, אי אפשר לא ליהנות ממנו. הוא מגיש את השיר בהופעה מטורפת, כרקדן מקצועי בהחלט וגם יכולות ווקאליות מעולות. אני מאוד אוהבת את מיכאל לאורך כל התכנית, מרגישים ורואים שמאחורי כל ביצוע שלו יש חשיבה רבה והשקעה ולדעתי אין ראוי ממנו להגיע לגמר.

"זה שואו מטורף לאירוויזיון. אין לי מה לומר חוץ מזה שזה היה ביצוע מעולה, אני חושב שאתה באמת הכי ראוי שיש. אני בטוח שאם שיר טוב אתה יכול להפגיז את האירוויזיון באיטליה" אמר רן דנקר. לעומת רן עדן אמרה "אבל משהו במעטפת לוקח את יכולת ההגשה שלו. לאורך כל הביצוע אני אישית, לא הרגשתי דיוק". אביב אמר למיכאל "לדעתי הביצוע היה סתמי. לא היה בו רגש בעיני".

השופטים העניקו 40 נקודות למיכאל, הקהל הוסיף 49 נקודות. סה"כ 89 נקודות.

ספיר סבן

ספיר בחרה לשיר את "בסוף מתרגלים להכל" (במקור של דודו טסה). ספיר מביאה בלדה מרגשת, שוב. היא תמיד נשארת באזור הבטוח שלה וכבר ראינו למה היא מסוגלת ולהרבה. אותי זה כבר לא מרגש ויהיה יותר מנחמד לשמוע משהו שונה ממנה. יחד עם זאת, ביצוע מדוייק ומקצועי מאוד – ובאירוויזיון אנחנו צריכים מישהו שנוכל לסמוך עליו כשיעמוד על הבמה הגדולה בעולם.

"פשוט הבאת את הלב שלך על השולחן. בעיניי, בשיא הכנות, זה היה הביצוע הכי יפה שלך העונה". עדן הוסיפה "התחלת לשיר והמילים האלה, הן שורטות אותך. זה פשוט ריסק אותנו פה, את מדהימה". נטע אמרה בבכי "לראות את הפוטנציאל המטורף והפספוס. זה גומר, והרגשתי את זה ממך עכשיו. הרגשתי את המוכנות שלך, את החומות מתרסקות". לעומתם אביב הוסיף "הלב לא חייב לצעוק, הוא יכול ללחוש וזה עדיין ישמע כמו צעקה".

השופטים העניקו לספיר 40 נקודות, הקהל הוסיף 46 נקודות. סך הכל 86 נקודות.

מיכאל בן דוד ניצח בדו קרב.




דו קרב שני: שחר עדוי מול אנה סטפני

שחר עדוי

שחר בחר לשיר את "Born This Way" (של ליידי גאגא). בכל ביצוע של שחר הוא חושף עוד צדדים שלו, הוא המתמודד הכי מפתיע ולא צפוי. אהבתי מאוד את הביצוע הקולי ואת ההופעה שהוא נתן. רואים שהוא מתחבר למסר. אני מאוד מחכה לקריירה המוזיקלית של שחר בעתיד.

"לראות בחור חרדי, שר 'מותק, ככה נולדתי' הוא תופעה" אמרה מרגול. עדן הוסיפה "אני בטוחה, אחרי הביצוע הזה שהוא יכול לייצג אותנו באירוויזיון. נהנתי מאוד והופתעתי". נטע אמרה לשחר "כביצוע קולי ובבחירת שיר הצטיינת. אבל ההופעה הבימתית שלך, הפיצוח הזה עם הרקדנים זה היה טיפה גמלוני וזה חשף אותך במקומות לא מחמיאים כל כך".

השופטים העניקו לשחר 30 נקודות, הקהל הוסיף 42 נקודות. סה"כ 72 נקודות.

אנה סטפני

סטפני בחרה לבצע את השיר "Take Me To Church" (במקור של הוזייר). לדעתי מדובר בביצוע פחות טוב של אנה בכל המובנים. הקול שלה לא היה במיטבו והרגשתי אי דיוקים, ועל הבמה זה היה נראה קצת משעמם. אנה היא זמרת מתחילה עם פוטנציאל רב, למרות הביצוע האחרון יש באנה קסם ויחודיות שהיא הביאה בביצועים קודמים וכנראה עוד תביא בהמשך.

אביב אמר "אני מאוד אהבתי את זה. דווקא החוסר כוחניות בפזמון מאוד מאוד עשה לי את זה. יש לך גוון משלך". עדן אמרה "לי באופן אישי כן היה חסר הכוח הזה, כי זה שיר נורא נורא עוצמתי". "עדיף לבחור שיר יותר קטן ולעמוד בו, מאשר לבחור שיר גדול, ושם פשוט לא החזקת את זה" מירי אמרה לאנה.

השופטים העניקו לאנה 30 נקודות, הקהל הוסיף 47 נקודות. סה"כ 77 נקודות.

אנה סטפני מנצחת בדו קרב. 




שלב ההכרעה בין ספיר סבן לשחר עדוי:

רן החליט להשאיר את ספיר.
נטע החליטה להשאיר את ספיר.
אביב בחר להשאיר את ספיר.

שחר עדוי מודח מהתכנית. ספיר סבן ממשיכה לתלת קרב נגד מיכאל בן דוד ואנה סטפני.

תלת קרב שלישי: ספיר סבן, מיכאל בן דוד ואנה סטפני

אנה סטפני

אנה בחרה לשיר את "הכל יכול לקרות" (במקור של נינט טייב). בהחלט ביצוע הרבה יותר טוב של אנה. העדינות שלה והדיוק באו לידי ביטוי. אנה מתחברת מאוד לשיר והשופטים מגיבים בהתאם. לקראת סוף השיר סטפני הפתיעה ושרה באיטלקית.

מיכאל בן דוד

מיכאל ביצע את "Idontwannabeyouanymore" (של בילי אייליש). מיכאל נגע בכל רגש בביצוע הזה. כמו שאמרתי, הוא יודע להגיש כל סגנון בצורה הטובה ביותר! מיכאל עמד על הבמה לבדו ושר מהלב. עוד ביצוע נפלא למיכאל.

ספיר סבן

ספיר בחרה לבצע את "פאוץ'" (במקור של נועה קירל). סוף סוף ספיר מביאה ביצוע שונה ועדיין מצליחה להפגין את היכולות שלה! ביצוע מקפיץ, כיפי ומעולה מבחינה בימתית. אהבתי מאוד את הביצוע וגם את השינוי בין השפות שנתנו קצת תחושה בינלאומית להופעה.




בתום הביצועים, השופטים בלבד העניקו ניקוד לשלושת המתמודדים (8, 10, 12 נקודות)
רן: 12 נקודות – מיכאל, 8 נקודות – אנה, 10 נקודות – ספיר
נטע: 12 נקודות – מיכאל, 8 נקודות – אנה, 10 נקודות – ספיר
אביב: 8 נקודות – ספיר, 12 נקודות – אנה, 10 נקודות – מיכאל
מרגול: 8 נקודות – מיכאל, 12 נקודות – ספיר, 10 נקודות- אנה
מירי: 12 נקודות – מיכאל, אנה – 10 נקודות, ספיר – 8 נקודות

סך הכל:
54 נקודות – מיכאל בן דוד. מיכאל מבטיח את מקומו בגמר.
48 נקודות – ספיר סבן
48 נקודות – אנה סטפני

מאחר ונוצר שוויון בין אנה לספיר השופטים נאלצו להצביע שוב:

רן בחר בספיר.
נטע בחרה בספיר.
אביב בחר באנה.
מירי בחרה בספיר.

מיכאל בן דוד וספיר סבן העפילו לגמר הגדול. 

הגמר הגדול ישודר ביום שבת, 5 בפברואר, בשעה 21.15 בערוץ רשת 13.

מתרגשים? גם אנחנו! עקבו אחרינו גם באינסטגרם שם תוכלו להתעדכן באופן שוטף על כל החדשות והפרטים!!! לחצו כאן!!!

 

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!