ארמניה: אתנה מנוקיאן, קאמיל וסארו מביעים עניין בייצוג ארמניה בטורינו! האם אחד מהם ייצג את ארמניה באירוויזיון 2022?

ארמניה חוזרת לתחרות אחרי שנת היעדרות, בעקבות פרישתה הכפויה בגין הקרבות בחבל הארץ נגורנו-קראבך. האם ארמניה מתכננת לנו קאמבק בומבסטי? הדיווחים רומזים שכן!

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




ארמניה שבה לתחרות אחרי שנת היעדרות, זאת לאחר הפרישה הכפויה בגין הקרבות בחבל הארץ נגורנו-קראבך. עפ"י התקשורת הארמנית, שלושה זמרים המוכרים לחובבי התחרות מביעים עניין בייצוג המדינה מחבל הקווקז בטורינו!

עד ל- 31 בינואר, רשאים הזמרים לשלוח שיר לועדה הפנימית, אשר תבחר את השיר הארמני לתחרות בדלתיים סגורות. התקשורת הארמנית גורסת כי קיימים שלושה פייבוריטים עיקריים לניצחון במירוץ על ייצוג המדינה בתחרות: הראשונה היא הזמרת אתנה מנוקיאן (Athena Manoukian), שנבחרה לייצג את ארמניה באירוויזיון 2020 אשר בוטל בגין נגיף הקורונה. ושני הפייבוריטים הנוספים הינם הדראג-קווין קאמיל (Kamil) והזמר סארו גבורגיאן (Saro Gevorgyan).




אתנה מנוקיאן, בת 27, היא זמרת יווניה אשר נולדה ביוון להורים ממוצא ארמני. הזמרת התגלתה בתחרות כשרונות בינלאומית אשר התקיימה ביוון ב- 2007 בו זכתה במקום הראשון. שנה לאחר מכן התמודדה בקדם אירוויזיון היווני לתחרות האירוויזיון לילדים עם השיר "To Fili Tis Afroditis" שם זכתה רק במקום השביעי. כמו כן, היא התמודדה בשלבי האודישנים של תחרות האקס פקטור הבריטית. על פי הדיווחים, השיר של אתנה שהוגש לועדה נכתב ע"י היוצרים של "El Diablo", השיר של קפריסין מאירוויזיון 2021. מקורות אלו טוענים כי מדובר בשיר קליט, וטוענים כי קיים דמיון ללהיט המוכר של הזמר הבלגי Stromae (סטרומאה), הלא הוא "Alors on Danse" (בצרפתית: "ואנו רוקדים"). האם אתנה תזכה לצדק קוסמי ותופיעה על במת האירוויזיון? זהו בהחלט תסריט אפשרי.

ניתן לצפות בשיר "Chains On You", איתו נבחרה לייצג את ארמניה באירוויזיון 2020:




מועמד בולט נוסף אשר בימים אלה מקליט את שירו לתחרות, הוא הזמר סארו גבורגיאן. סארו זכה בקיץ האחרון בפסטיבל "New Wave Festival", אחד מאירועי המוסיקה הגדולים במזרח אירופה. לאחר זכייתו בתחרות, רמז הזמר כי יתכוון לנסות את מזלו בייצוג ארמניה באירוויזיון. פיליפ קירקורוב (Philipp Kirkorov), אף חיזק שמועות אלו באומרו שסארו בהחלט צריך להתמודד בתחרות האירוויזיון. נזכיר כי קירקורוב הינו אחד משועלי התחרות, אשר כתב להיטים גדולים כמו "Shady Lady" של אני לוראק (Ani Lorak), נציגת אוקראינה באירוויזיון 2008 (סיימה שניה) ושני שיריו של סרגיי לזרב (Sergey Lazarev) הרוסי לאירוויזיון 2016 ("You Are The Only One" – מקום 3) ו- 2019 ("Scream", מקום 3). האם נזכה לקבל מקירקורוב להיט נוסף, הפעם לארמניה? אולי…

יש לציין שהשמועות בדבר שיתוף הפעולה עם קירקורוב הגיוניות מאד, לאחר שלפני מספר ימים נפגש סארו עם היוצר דימיטריס קונטופולוס (Dimitris Kontopoulos) במוסקבה. דימיטריס וקירקורוב שיתפו פעולה בעבודה על מספר שירים, כמו "Sugar" של נטליה גורדיינקו, נציגת מולדובה באירוויזיון 2021. על פי הדיווחים, השיר שקונוטופולוס הכין לסארו הוא בלדה עוצמתית, אשר תדגיש את יכולותיו הקולות של סארו.




והפייבוריט האחרון שהוזכר הינו אמן הדראג קווין – קאמיל. חובבי התחרות יזכרו היטב את הופעתו האלמותית בקדם 2018, בה הופיע עם שירו ההומוריסטי, "Puerto Rico", הידוע בהיותו מאד לא שגרתי. קאמיל הוא שם הבמה של ארסן גרגוריאן (Arsen Grygoryan). כמו כל שיריו, גם שיר זה צפוי להיות מלא הומור ומשעשע.

ארמניה תתחרה בחצי הגמר הראשון בתחרות האירוויזיון, ותופיע במחצית השנייה של הערב.

אירוויזיון 2022: השנה תהיה ההשתתפות ה- 14 של ארמניה בתחרות האירוויזיון, כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה ארמניה הוא המקום הרביעי בשנת 2008 עם סירושו וב- 2014 עם Aram Mp3.




 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!