ענבל ביבי ואלי חולי העפילו לגמר ה"אקס פקטור לאירוויזיון" שיערך ב-5 בפברואר. האם אחד מהם יהיה נציג ישראל לאירוויזיון? סיכום פרק 32.

ענבל ביבי ואלי חולי. צילום: אוהד קב

אמש נערך חלקו הראשון של חצי גמר "אקס פקטור לאירוויזיון" ובסופו שני מתמודדים העפילו לגמר הגדול אשר יערך ב- 5 בפברואר. בשלב זה התארחה הזמרת עדן בן זקן, שהתמודדה בעונה הראשונה של אקס פקטור ואף סיימה במקום השני, מטרתה הייתה לסייע לפאנל השופטים ואף להביע את דעתה על המתמודדים. בשונה מהפרקים הקודמים, לירון ויצמן לא הנחתה את שלב חצי הגמר בשל בעיות בריאותיות ובמקומה הנחה את התכנית גיא זוארץ.

השלב הראשון בתכנית כלל שלושה סבבי דו-קרב, שלושת המנצחים בשלושת סיבובי הדו קרב יתקדמו צעד נוסף אל עבר הגמר ואילו המפסידים יאלצו לחכות לחלקו השני של חצי הגמר, בו תינתן להם הזדמנות אחרונה להעפיל לגמר. בשלב הראשון יקבעו התוצאות בשילוש של הצבעת השופטים עם הצבעת הקהל אשר נוכח באולם. בשלב השני, שלושת מנצחי סבבי הדו-קרב של השלב הראשון יתמודדו אחד נגד השני כאשר יחולקו רק שני כרטיסים לגמר, עליהם יחליט צוות השופטים בלבד. המפסיד בשלב השני יאלץ לחכות לחלקו השני של חצי הגמר, בו תינתן לו הזדמנות נוספת להעפיל לגמר.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




דו קרב ראשון: ענבל ביבי מול שחר עדוי

ענבל ביבי

ביבי בחרה לבצע את השיר "No" (במקור של מייגן טריינור). ענבל זמרת פנומנלית. היא שלטה בכל השיר ובסוף הביצוע הציגה יכולות ווקאליות מרשימות וכן גם מאוד אהבתי את ההופעה אשר ליוותה את הביצוע יחד עם הרקדניות, אשר הציגה את כל הכריזמה והכישרון של ענבל. למרות זאת, הביצוע המדובר הוא הביצוע הפחות מוצלח שלה בעונה לטעמי. אני מאוד מקווה שענבל תפגין יכולות ווקאליות מרשימות כמו שרק היא יודעת בשירים אשר היא תתמודד איתם במשדר הגמר שבסופו ייבחר השיר הישראלי לאירוויזיון 2022.

"היא צריכה לייצג את ישראל באירוויזיון נקודה", אמר רן. "ככה זה נראה כשבן אדם מוכן ושייך, שוחה בתוך החומר", הוסיפה נטע. "את משאלת הלב שלי לשלוח לאירוויזיון". ציינה מרגול, ואילו אביב סיכם: "זה מדהים מה שאת עושה כאן בעונה הזאת. גאה בך מאוד".

השופטים העניקו 40 נקודות לענבל, הקהל הוסיף 57 נקודות. סה"כ 97 נקודות (יש לציין שמדובר בציון הגבוה ביותר מתחילת העונה)

שחר עדוי

עדוי בחר לבצע את השיר "Hey Jude" (במקור של הביטלס). שחר לא מפסיק להפתיע ולרגש אותי כל פעם מחדש וגם כאן מדובר בביצוע לא פחות ממושלם. הגשת הטקסט מרשימה לחלוטין וכן גם ההופעה לצד זמרי הליווי והפסנתר היו מרשימים מאוד. אני חושב שמדובר בביצוע הטוב ביותר שלו העונה.

"משהו באנרגיות מוציא בך משהו מאוד טוב", אמר אביב לזמר הצעיר. "אני חושב שהבחירות שאתה עושה הן נועזות כשאתה הולך עם הלב שלך עם הבחירות המוזיקליות וההשפעות שלך". אמר רן. "כשאתה בוחר להיות נועז, אתה מעיף אותי. אבל הרגשתי את אזור האזור הבטוח שלך, אתה יושב על הפסנתר, שר את 'Hey Jude' כמו שהוא, ולכן בשבילי היום זה לא". הוסיפה נטע. "שחר, אני מתה עלייך, אני משתחווה לך. אתה מקסים, אתה זמר על!", אמרה מרגול.

השופטים העניקו לשחר 30 נקודות, הקהל הוסיף 51 נקודות. סך הכל 81 נקודות.

ענבל ביבי ניצחה בדו קרב.




דו קרב שני: מיכאל בן דוד מול אנה סטפני

מיכאל בן דוד

בן דוד בחר לבצע את השיר "אפס מאמץ" (במקור של נטע ברזילי עם סטטיק ובן אל). מאוד אהבתי את הביצוע לשיר, גם כאן מיכאל הוכיח שהבמה היא איזור הנוחות הטובה ביותר עבורו. מאוד יצירתי מצדו לפתוח את הביצוע בחדר האיפור אל עבר אחורי הקלעים ומשם לבמה. לא כל אחד היה עושה זאת. מיכאל מוכיח שהוא אחד האמנים היצירתיים בעונה ששם דגש על השואו והיכולות הקוליות במידה שווה.

"מבחינת שירה, היית הכי פחות מדוייק של אי פעם. אבל מבחינת שואו, זה היה מושלם", אמרה מירי. "שואו מדהים, כיף מהשנייה הראשונה עד השנייה האחרונה", אמר רן. "אני מרגישה שאתה מביא רעננות שלא נראתה פה ואני לא יכולה לחכות לראות מה תעשה באירוויזיון", הוסיפה נטע. "בביצוע הקודם התקרבנו למיכאל, ושוב התרחקת למחזות ההומור?" תוהה אביב.

השופטים העניקו למיכאל 30 נקודות, הקהל הוסיף 51 נקודות. סה"כ 81 נקודות.

אנה סטפני

סטפני בחרה לבצע את השיר "Human" (במקור של הקילרס). לדעתי מדובר בביצוע הטוב ביותר של אנה מאז הביצוע הפנומנלי ל- "Soldi", למרות הביצוע המעולה אני פחות חושב שבשיר כזה צריך להפגין תזזיתיות. אבל אחרי הכל מדובר בביצוע טוב מאוד. אני מאוד מאמין באנה שתגיע לקריירה כזמרת פופ. מגיע לה להצליח!

"כשעמדת, את זרחת. הכריזמה שלך צעקה", אמר אביב. לעומת זאת מירי ציינה ש"השואו היה נגדך". "יש לך גוון קול פשוט יפהייפה, הרגשתי שלרגעים את שולטת בזה לחלוטין, אבל לא הרגשתי שאת והשיר אחד", הוסיף רן. "שכשאת שקטה ובאיזור הנוחות שלך יש המון קסם. היום חוסר הניסיון שלך בא לידי ביטוי באופן חמור". הוסיפה נטע.

השופטים העניקו לאנה 30 נקודות, הקהל הוסיף 39 נקודות. סה"כ 69 נקודות.

מיכאל בן דוד ניצח בדו קרב.




דו קרב שלישי: ספיר סבן מול אלי חולי

אלי חולי

חולי בחר לבצע את השיר "Can't Take My Eyes off You" (במקור של פראנקי ואלי). אני מאוד שמח שחולי בחר לבצע שיר קצבי. נורא אהבתי את סגנון הקברט ואת ההופעה עצמה ולמעשה מדובר בביצוע הטוב ביותר של חולי בתכנית לטעמי. גוון הקול של חולי מאוד ייחודי וכל כך כיף לשמוע אותו שר.

"הנה דוגמה למופע מוזיקלי מרהיב, עם זמר מרהיב של מוזיקה ישנה", אמרה מרגול. "נפתחת אלינו כמו תותח קונפטי. זה היה מדהים", אמרה נטע. "רקדת וזזת וזה היה עם הומור, עם תחכום. כשאתה לוקח שיר אתה מביא אותו לביצוע של מאה אחוז", הוסיף אביב.

השופטים העניקו 40 נקודות לאלי, הקהל הוסיף 52 נקודות. סה"כ 60 נקודות.

ספיר סבן

סבן בחרה לבצע את השיר "אגרוף" (במקור של עדן בן זקן). סבן הוכיחה שהיא פנומנלית בביצוע בלדות והפגינה יכולות ווקאליות שלא מהעולם הזה. כולי תקווה שבפרק הבא היא תפתיע עם שיר קצבי שיוכיח כמה היא ראויה לגמר! מדובר באחד הביצועים הטובים של ספיר העונה!

"זה התחיל קטן, אינטליגנטי ונהדר, יש לך כבוד למשלב הטקסטואלי הנהדר הזה", אמרה נטע. "אי אפשר שלא להתעלם מהקול ומהחוזק שלך", אמר רן. "חסר כאן קונפליקט כל אצלך נורא שלם ומושלם מדי, וזה אותי כמאזין פחות תופס", הוסיף אביב.

השופטים העניקו לספיר 30 נקודות, הקהל הוסיף 46 נקודות. סה"כ 76 נקודות.

אלי חולי ניצח בדו קרב





שלב שני – שלב התלת קרב בין ענבל, מיכאל ואלי

מיכאל בן דוד

בן דוד בחר לבצע את השיר "בוער בי השינוי" (במקור של מארינה מקסימיליאן). הגשת הטקסט של מיכאל היתה מדהימה, לצורך השוואה, הביצוע הזה טוב יותר מ"אפס מאמץ" לטעמי וכן אהבתי מאוד את התיאטרליות בזמן ההופעה, בכל ביצוע קצבי אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא חיית במה וזה מדהים בעיניי.

אלי חולי

חולי בחר לבצע את השיר "Angels" (במקור של רובי וויליאמס). הביצוע היה לא פחות ממצויין. בפרק הזה אלי הוכיח את היותו מוכשר והוא הוכיח זאת ביושר. מסוג הביצועים שגורמים לי לחכות לשמוע עוד חומרים של האמן. ותאמינו לי, יש לו המון מה להראות בכישרון שלו, בלי קשר לאירוויזיון.

ענבל ביבי

ביבי ביצעה את השיר "שקיעות אדומות" (במקור של עדן חסון). הרגשתי שענבל נתנה משמעות למילות השיר, אני מאוד אוהב שענבל ביצעה את הקאבר בגרסה משלה. מדובר בזמרת מדהימה. מגיע לה להגיע מאוד רחוק מבחינת קריירה מוזיקלית.

בתום הביצועים, השופטים בלבד העניקו ניקוד לשלושת המתמודדים (8, 10, 12 נקודות)
רן: 12 נקודות – ענבל, 8 נקודות – מיכאל, 10 נקודות – אלי
נטע: 12 נקודות – מיכאל, 8 נקודות – ענבל, 10 נקודות – אלי
אביב: 8 נקודות – מיכאל, 12 נקודות – אלי, 10 נקודות – ענבל
מירי: 10 נקודות – ענבל, 8 נקודות – מיכאל, 12 נקודות – אלי
מרגול: 12 נקודות – אלי, ענבל – 10 נקודות, מיכאל – 8 נקודות

סך הכל:
56 נקודות – אלי חולי
50 נקודות – ענבל ביבי
44 נקודות – מיכאל בן דוד

אלי חולי וענבל ביבי העפילו לגמר
מיכאל בן דוד ינסה להעפיל לגמר ביום חמישי

הפרק הבא ישודר ביום חמישי, 27 בינואר, בשעה 21.15 בערוץ רשת 13.

מתרגשים? גם אנחנו! עקבו אחרינו גם באינסטגרם שם תוכלו להתעדכן באופן שוטף על כל החדשות והפרטים!!! לחצו כאן!!!

 

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!