גבריאל קורסי לא ייקח חלק כמנחה של הגרלת חצאי הגמר לאירוויזיון 2022 בעקבות בדיקה חיובית לנגיף הקורונה.

גבריאל קורסי (Gabriele Corsi), השחקן, הקומיקאי, מגיש הרדיו והטלוויזיה, היה אמור להיות אחד מהמנחים של הגרלת חצאי הגמר של אירוויזיון 2022, אך גבריאל נאלץ לוותר על התפקיד בעקבות בדיקה חיובית לנגיף הקורונה שנעשתה בסוף השבוע הזה.

לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו

 

גבריאל שיתף ברשתות החברתיות את הבשורה המאכזבת, וכרגע לא ידוע אם הוא יוחלף במנחה אחר או שקרולינה די דומינקו (Carolina Di Domenico) תנחה את ההגרלה לבדה.

הגרלת חצאי הגמר הרשמית תתקיים ב- 25 בינואר בשעה 13:00 (שעון ישראל). ההגרלה תתקיים בארמון מדאמה (Palazzo Madama) שבטורינו, המשמש כאתר מורשת עולמית של אונסקו מאז 1997 וכיום מאכלס את מוזיאון העיר טורינו לאומנות עתיקה. ההגרלה תועבר בשידור חי בערוץ היוטיוב הרשמי של האירוויזיון ובאתר האינטרנט האיטלקי Rai Play. במהלך הטקס, ימסור ראש עיריית רוטרדם, העיר המארחת של אירוויזיון 2021, את המפתחות הרשמיים המסמלים את העברת התחרות לאיטליה.

 

אירוויזיון 2022 צפוי להתקיים בטורינו שבאיטליה בתאריכים 10, 12 ו- 14 במאי. 41 מדינות צפויות להשתתף בתחרות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!