אירוויזיון 2022: שבוע לפני חשיפת השירים המתמודדים על ייצוג ישראל בתחרות – ישראל מדורגת במקום 26. שוויץ, איטליה ואוסטרליה בראש טבלת ההימורים.

שוויץ עומדת בראש טבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2022 ואיטליה מיד אחריה. הסיבה לדירוג הגובה של שתי המדינות היא ההצלחה של שתיהן בשנים האחרונות בתחרות האירוויזיון שכן השיר שלהן לאירוויזיון לא נבחר ואפילו השירים אשר מתמודדים בהליך הבחירה במדינות אלה עדיין לא נחשף.

ישראל, שמתקרבת לשלב הגמר של "אקס פקטור לאירוויזיון", מדורגת במקום 26. נזכיר שבשלב זה בשנה שעברה, לאחר חשיפת השירים המתמודדים בהליך הבחירה של ישראל לאירוויזיון, ישראל דורגה במקום 39 – אחד לפני אחרון! כך שבשלב מוקדם זה ההימורים בעיקר לא אומרים דבר…

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו





באדיבות: Eurovisionworld.com

אלבניה, בולגריה וצ'כיה הן המדינות היחידות שחשפו עד כה את שירן לאירוויזיון 2022. בולגריה מדורגת במקום אחרון (41) למרות שבשנה שעברה באמצע חודש ינואר דורגה בולגריה במקום הראשון! בהחלט אכזבה לבולגריה! אלבניה מדורגת במקום 35, קרוב מאוד לדירוג שלה בטבלאות ההימורים בשנה שעברה לאחר בחירתה של אנג'לה פריסטרי והשיר "Karma". וצ'כיה מדורגת רק במקום 30…

בין המדינות שחשפו את שיריהן בקדם אירוויזיון ומדורגת בעשרת המקומות הראשונים בטבלת ההימורים ניתן לראות את פורטוגל, נורווגיה, ספרד ופינלנד.




האם יש לכך חשיבות?

נדגיש שטבלאות ההימורים מבוססות על אנשים רבים אשר מהמרים את כספם על מדינות אשר הם מאמינים שעשויות לזכות באירוויזיון הקרוב. טבלת ההימורים בשלב זה היא טבלת ציפיות בלבד שחלקה הקטן יתממש וחלקה הגדול יתבדה. טבלאות אלה עשויות להשתנות אלפי פעמים עד לחודש מאי אך יחד עם זאת, מדינות שכבר חשפו את שיריהן באירוויזיון או שחשפו את שיריהן בקדם אירוויזיון עשויות לקבל אינדיקציה חלקית לרמת השירים המתמודדים.

נדגיש גם כי בשנה שעברה, לאורך רוב עונת האירוויזיון, מלטה עמדה בראש טבלאות ההימורים כשרק בשבוע החזרות עקפה איטליה את מלטה בראש טבלת ההימורים. איטליה אמנם זכתה במקום הראשון אך מלטה דורגה לבסוף רק במקום השביעי.

בשלב זה אנו נמצאים בשלבים ראשונים מאוד ולכן צריך לקחת את טבלאות ההימורים בפרופורציה. יחד עם זאת, אין לזלזל בכלי החשוב הזה שאנו נמשיך לעקוב אחריו, מתוך תקווה שלאחר ה- 5 בפברואר, כאשר יבחר השיר הישראלי לאירוויזיון, מצבה של מדינת ישראל בטבלת ההימורים ישתפר.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    פרסומת: מחפשים צלם בר מצווה? רק LaVie Photography!