כיצד תראה בימת קדם האירוויזיון הספרדי שתצא לדרך ביום רביעי הבא? ומה יקרה במידה ואחד המתמודדים יתגלה כמאומת לנגיף הקורונה? כל הפרטים בכתבה.

 

רשת הטלוויזיה הספרדית, RTVE, חשפה פרטים מעניינים בגין הבמה של הקדם אירוויזיון הספרדי, "Benidorm Fest", בעזרת ייקבע נציג ספרד לאירוויזיון 2022. האולם יורכב ממוטיב של צורת משושה, כאשר הבמה המרכזית מורכבת מפלטפורמה של משושה אחד גדול בקוטר של 14 מטר. מאחורי הבמה יהיו לוחות מסתובבים עם מסכי לד ועמודי אור. השטח של הבמה המרכזית גם הוא יורכב ממסך לד.

עדין לא ידוע מה כמות הקהל באירוע. דבר אחד בטוח שהבמה תהיה ממול הבמה המרכזית בעוד שהגרין רום, העמדה של המנחים ופאנל השופטים יהיו מאחוריהם בחלק האחורי של החדר. הקהל יהיה גם ביציעים שבצדדי האולם בבנידורם.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




לפי הערכות כ- 200 אנשי מקצוע היו מעורבים בהפקת המופע בשיתוף פעולה של RTVE ו– Boomerang TV. פרנססק קלאפל (Francesc Calafell) עומד מאחורי עיצוב הבמה לתחרות וסייע בעיצוב ובפיתוח 14 הופעות הבמה השונות של 14 המתחרים בתחרות.

קדם האירוויזיון הספרדי יורכב משני חצאי גמר שיערכו ב- 26 וב- 27 לינואר ובגמר שיערך ב- 29 לינואר. גם הזמרים וגם סדר השמעת השירים בשני חצאי הגמר נחשפו. מכל חצי גמר יעפילו ארבעה שירים לגמר הגדול שיקבעו ע"י 50% קהל ו50% שופטים. תוצאות ההצבעה של השופטים תיקבע באופן הבא: 60% שופטים מספרד ו – 40% שופטים בינלאומיים.




כמו כן, ב- RTVE עדכנו שיש להם "תוכנית מגירה" לגמר הספרדי במידה ואחד המשתתפים יהיה חיובי לקורונה. המפיקים, Boomerang TV, יחד עם רשת הטלוויזיה הספרדית פרסמו שלושה תרחישים שונים על מנת להבטיח שכל המשתתפים יוכלו להתחרות בגמר הספרדי.

  • בתרחיש הראשון המתמודד כבר קיים חזרה ראשונה שתשודר בזמן המופע במקום ההופעה החייה.
  • בתרחיש השני המתמודד נמצא חיובי לקורונה לפני החזרה הראשונה שלו. במצב הזה הקליפ הרשמי של השיר יוקרן במקום.
  • בתרחיש השליש מדבר על מצב שאין עדיין גם קליפ. במקרה הזה ישמיעו את השיר ויקרינו על המסך תמונות של הזמר.

ראשת המשלחת הספרדית, אווה מורה, עדכנה שלא היה זמן ואפשרות להפיק הופעות חיות מוקלטות כמו שהיה השנה בגמר של צ'כיה או כמו שיהיה בגמר המתוכנן של מקדוניה הצפונית.




חצי גמר ראשון – 26 בינואר:

1. Luna Ki – “Quiero Morir
2. Varry Brava – “Raffaella
3. Azúcar Moreno – “Postureo
4. Blanca Paloma – “Secreto del agua
5. Unique – “Mejores
6. Tanxugueiras – “Terra
7. Chanel – “SloMo

חצי גמר שני – 27 בינואר:

1. Xeinn – “Eco
2. Marta Sango – “Sigues en mi mente
3. Javiera Mena – “Culpa
4. Gonzalo HermidaQuién lo diría
5. Rigoberta Bandini – “Ay Mama
6. Rayden – “Calle de la llorería
7. Sara Deop – “Make you say

 

לחצו על שם השיר להאזנה!

הצביעו לסקר  – איזה שיר צריך לייצג את ספרד באירוויזיון?

This poll is no longer accepting votes

סקר: איזה שיר צריך לייצג את ספרד באירוויזיון 2022?

כזכור, אסוקר מורנו (Azúcar Moreno) ייצגו את ספרד באירוויזיון 1990 עם השיר "Bandido" והגיעו למקום החמישי עם 96 נקודות.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 61 של ספרד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1968 ו- 1969. 




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!