רשת הטלוויזיה השוודית דנה בנוגע להגבלות הקורונה החדשות במדינה והשפעתן על קדם האירוויזיון השוודי, מלודיפסטיבלן. כל הפרטים בכתבה.  

עשרות אלפי צופים שרכשו כרטיסים לסיבוב ההופעות של תחרות המלודיפסטיבלן (Melodifestivalen) בפברואר ומרץ עלולים לאבד את כרטיסיהם. ממשלת שוודיה והמשרד לבריאות הציבור פרסמו ביום שלישי מידע על מגבלות חדשות ומחמירות יותר בשל התפשטות הקורונה וזניה החדשים. העיתון השוודי Aftonbladet יצר קשר עם מנהלת הפרויקט של מלודיפסטיבלן 2022, אנט ברטסטרום (Anette Brattström), שאישרה כי אכן התקיימו פגישות מיוחדות ב- SVT:

"קיבלנו את המידע על ההנחיות החדשות שנכנסו לתוקף וזה כמובן אתגר למלודיפסטיבלן 2022. כרגע אנחנו נמצאים בדיונים פנימיים עם כל הנוגעים בדבר על מנת למצוא פתרון".

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




רשת הטלוויזיה השוודית, SVT, אחראית על שידור והפקת המלודיפסטיבלן, אך על ההופעות ומכירת הכרטיסים אחראית חברת ההופעות Live Nation. כבר ביום שני, החברה שלחה אימייל ללקוחותיה והודיעה להם שהכרטיסים להופעות מלודיפסטיבלן 2022 כמעט אזלו.

עם זאת, ההגבלות החדשות עשויות לגרום לכך שעד מחצית מהכרטיסים שנמכרו עלולים להתבטל! ביום שלישי הודיעה הממשלה כי לאירועים עם יותר מ- 500 משתתפים יידרשו גם תעודות מתחסן וגם מרחקי בטיחות של מטר אחד לכל הכיוונים. זה אומר בפועל שבין כל שתי שורות חייבת להיות שורה אחת ריקה כדי לשמור על ההנחיות.

בשנת 2014 נערך המלודיפסטיבלן באותן ערים כמו בשנת 2022. אז נמכרו בסך הכל 59,200 כרטיסים לשידורי הטלוויזיה. בהנחה שמלודיפסטיבלן 2022 ייערך שוב באותם התנאים, המשמעות היא שכ-30,000 רוכשי כרטיסים עשויים להישאר ללא מושב. בנוסף, מתקיימות שתי חזרות הפתוחות לקהל מדי שבוע, בלילות שישי ושבת אחר הצהריים. ייתכן שלא יהיה מקום לעוד 10,000 צופים.




מקור ברשת הטלוויזיה השוודית מסביר:

"כך הם פני הדברים. יש מצבים שאנחנו לא יכולים להימנע מהם. אנחנו מקווים כמובן שהממשלה תפעל ותצליח לבטל את ההגבלות לאחר זמן מה, אבל כשזה נוגע למלודיפסטיבלן קשה להסתכן. השאלה היא אם המצב ישתפר לפחות לקראת הגמר ונמשיך לקוות שהמצב ישתנה עד אז".

תאריכי ה- Melodifestivalen הם:
חצי גמר ראשון: ארנה מאלמה, 5 בפברואר.
חצי גמר שני: סקנדיביום, 12 בפברואר.
חצי גמר שלישי: סאאב ארנה, 19 בפברואר.
חצי גמר רביעי: ספרבנקן ארנה, 26 בפברואר.
גמר: פרנדס ארנה, 12 במרץ.




שוודיה באירוויזיון 2021

את שוודיה ייצג באירוויזיון 2021 הזמר טוסה (Tusse) שביצע את השיר "Voices". השיר הגיע למקום 14 בגמר הגדול עם 109 נקודות. מדובר במיקום הנמוך ביותר של שוודיה מאז אירוויזיון 2013.
אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 61 של שוודיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנים: 1974, 1984, 1991, 1999, 2012 ו- 2015. הזכייה השוודית האחרונה התרחשה בשנת 2015 עם השיר "Heroes" בביצוע של מונס זלמרלוב (Måns Zelmerlöw).



הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר


    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!