עילאי אלמקייס. צילום: אוהד קב.

אתם קבעתם: עילאי אלמקייס העניק את הביצוע הטוב ביותר בשלב ההכרעות הגורליות של בחירת נבחרת הצעירים. עילאי זכה ב- 39.59% מקולות הגולשים. לא רחוק ממנו מדורגת ליה נביפור במקום השני.

עילאי אלמקייס. צילום: אוהד קב. רשת 13

בפרק האחרון רן דנקר בחר את המתמודדים הסופיים שנכנסו לנבחרת הצעירים של 'אקס פקטור לאירוויזיון 2022'. עם סיום הפרק ערכנו סקר באתר שלנו בו אתם קבעתם שעילאי אלמקייס הוא המתמודד אשר הגולשים שלנו הכי אהבו במהלך פרק ההכרעות הגורליות של 'אקס פקטור' ששודר ביום חמישי. הביצוע של עילאי לשיר "כלום לא טעים" (במקור של קרן פלס) נבחר על ידי 39.59% מהגולשים שלנו לאודישן הטוב ביותר במהלך בחירת נבחרת הצעירים.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




עילאי בחר לשיר בשלב ההכרעות הגורליות את "כלום לא טעים" (במקור של קרן פלס). עילאי לא אכזבת! ריגשת עד דמעות! יש לך קול נדיר מלא ברוך ודיוק בלתי מתפשר. הביצוע שלך מלא הבעה כנה ולפעמים קצת ממזרית. הסלסולים הנדירים האלה מוסיפים קישוטים שקשה לתאר. למה הביצועים באקס פקטור נמשכים רק שתי דקות? מוכן להאזין לך שעתיים שלמות! תספר לנו רק מתי ואיפה אתה מופיע! מדהים! מבחינתי – מפה ישר לגמר!

"כשאני מדברת החבילה כולה, בן אדם שחי את השיר, שמרגיש אותו בגוף שלו, שמעביר אליי את המסר גם בהגשה הווקאלית האינטליגנטית הזאת שלך", אמרה נטע. "תוותרו על הדיברים – בואו נכתיר אותו וזהו! אלמקייס אני הרוסה עליך ילד", אמרה מרגול. "שיר כל כך נשי, ובא מישהו כמוך שהוא גבר שבגברים, והוא שר אותו ממקום כל כך רגיש של הבנה. אני מקנא במי שתהיה חברה שלך", אמרה מירי.




במקום השני בסקר שלנו, כמעט במקום הראשון, דורגה הזמרת ליה נביפור. ליה שביצע את השיר "יפה כלבנה'" זכתה ב- 37.78% מקולות הגולשים. במקום השלישי דורגה שחר אדמוני עם 13.35% מקולות הגולשים ואילו אגם אבוחצירה מדורגת במקום הרביעי עם 9.28% מקולות הגולשים בלבד.

This poll is no longer accepting votes

אקס פקטור: איזה ביצוע היה הטוב ביותר בשלב הכסאות של נבחרת הצעירים?




הפרק הבא ישודר הערב, 26 בדצמבר, בשעה 21.30 בערוץ רשת 13.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!