נבחרת הצעירים של רן דנקר נבחרה בסיום שלב הכסאות ששודר הערב: עילאי אלמקייס, שחר אדמוני, ליה נביפור ואגם אבוחצירה ממשיכים במירוץ לקראת אירוויזיון 2022. סיכום פרק 23.

נבחרת הצעירים של אקס פקטור. צילום: אוהד קב. רשת 13.

הערב אנחנו ממשיכים עם בחירת המתמודדים הסופיים של נבחרת הצעירים של רן דנקר ב"אקס פקטור לאירוויזיון". על הבמה ארבעה כסאות ריקים, כל מתמודד שרן ירצה שימשיך לשלב הבא יתיישב על כיסא, ברגע שארבעת הכסאות מלאים ורן ירצה שמתמודד נוסף ימשיך לשלב הבא, הוא יצטרך לוותר על מתמודד שכבר יושב על הכיסא.

בסיום הפרק יבחרו ארבעת המתמודדים שיכנסו לנבחרת מטעם נבחרת הצעירים, כשאחד מהם עשויי להיות נציג ישראל לאירוויזיון 2022. מתחילים!

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




הצביעו לסקר שלנו: איזה ביצוע היה הטוב ביותר לדעתכם?

This poll is no longer accepting votes

אקס פקטור: איזה ביצוע היה הטוב ביותר בשלב הכסאות של נבחרת הצעירים?




עומר שוקר

עומר בחרה לשיר הערב את "Eternal Flame" (במקור של הבאנגלס) והיא עושה זאת בצורה נקייה ומלאת אנרגיה, חינניות רבה ושמחה. יחד עם זאת, אין בביצוע שום חידוש או מקוריות – לעומת הביצוע באודישן הראשון שלה. ציפיתי מעומר לקצת יותר מקוריות ואינטרפרטציה מעניינת.

"באורך פלא, השיר 'Fly Me To The Moon' ישב עלייך יותר טוב מהשיר הזה, אולי בגלל שהתיבות פה ארוכות מאוד. בשיר הקודם אפשר לחרטט ובשיר הזה צריך לשיר, לתת בראש. את רכבת על הצלילים ולפעמים הצלילים רכבו עלייך", אמרה מרגול. "אני לא מסכים עם מרגול", אמר אביב והוסיף: "את שרת בעיניי מושלם. מאוד אהבתי את זה, זה מאוד קיצוני בעיניי לשיר כך בגילך, יש לך גוון קול מקסים". "התדר והקול שלך כל כך יפה ואני בטוח שמביצוע לביצוע את תלכי ותביאי את עצמך יותר בקלות", אמר רן.

עומר שוקר מתיישבת ראשונה על הכיסא.

עמית שטח

עמית בחר לשיר בשלב זה את "נשימה" (במקור של שירי מימון) ושוב מפתיע עם יכולות ווקאליות מצויינות לשיר מעולה. עמית עולה ויורד בקולו, מאלתר ושולט בקולו בצורה מושלמת. הוא אוהב את הבמה והבמה אוהבת אותו. עמית בהחלט ראוי לכיסא. איזה כיף!

נראה שאני לא חושב כמו השופטים. "שירי מימון היא מה שאני אוהבת לקרוא לו 'ספורטאית ווקאלית', זו שירה שהיא מאוד הישגית, יש בה המון פאתוס והמון גודל והמון פאר. כשנתת את הפזמון, זה היה רגע מאוד יפה שלך. הרגעים בהם ניסית לאלתר הרגשתי שזה לא טבעי", אמרה נטע. "האמת היה פחות טוב היום, בביצוע הקודם היית מאוד אותנטי, טיפה אניגמטי, היום זה היה נורא מתוק, הביצוע היה מלוקק", אמר אביב.

עמית מתיישב על כיסא ליד עומר.

ליזה אורמן

ליזה בחרה לשיר את "You Don't Own Me" (במקור של לסלי גור) ועושה את זה עם גישה של דיווה. ביצוע גדול מהחיים. יחד עם זאת משהו לא עבד בביצוע הפעם. הצלילים לא היו מדויקים והאנרגיה לא המריאה. בחירת שיר לא טובה לליזה וחבל, כי הביצוע הקודם שלה לשיר "Umbrella" היה לדעתי מעולה. נזכיר שליזה רק בת 16 והיא בהחלט מאוד מאוד מוכשרת ואני בטוח שמצפה לה קריירה עשירה בתחום.

"הולכת להיות ממך זמרת ענקית, אבל עוד שלוש-ארבע שנים. את לא מבינה כמה עוד יש לך לגדול, כמה עוד יש לך להעמיק. מבחינתי הביצוע היה שייקי, אבל את מדהימה", אמרה נטע. "דווקא בגלל שהיא בגיל נורא צעיר, אפשר בשבוע להעביר ילד תהליך מאוד מאוד גדול, לעומת מישהו מבוגר שנדבקו אליו דברים. אני מרגישה שהיא מאוד גמישה ואינטליגנטית – יש עם מי לדבר", אמרה מירי. "אני חושב שהיה לך ביצוע יפה. אני יכול להבין את הטענה שהיו חסרים בו ניואנסים או אולי עוד איזה רובד".

ליזה מתיישבת על כיסא ליד עמית ועומר.




רון וקנין

רון בחר לשיר את "רוצה שלום" (במקור של רביב כנר), ולמרות שהשיר מאוד קשה לביצוע הוא צולח זאת בהצטיינות מבחינה קולית. יחד עם זאת יש משהו מאוד בוסרי בשירה שלו – האם זה יתרון או חיסרון לא החלטתי. זה לא מושלם אבל אהבתי מאוד דווקא בגלל שזה לא מושלם. רון וקנין באמת אלוף.

"אתה זמר מהמם, אבל בשיר הזה היו שני זמרים – זמר אחד של הקטעים הנמוכים, לא כל כך מבוסס, וכשאתר פותל למעלה פתאום יש זמר שופר", אמרה מרגול. "היה משהו בהגשה שלך כל כך אינטליגנטי, לא התנפלת על השיר, התכוונת למילים. זה היה כל כך עדין ויפה. בגיל להיות כל כך אמיתי ומדויק בכוונה זה הדבר הכי חשוב בעיניי", אמרה מירי. "כל הביקורת נורא נכונה ואני מסכים איתה, עדיין, יש לו קול נורא יפה. בהתחלה באמת הוא התחיל בנמוכים קצת שייקי, אבל בסוך הוא סיים איתם נורא יפה", אמר רן.

רון מתיישב ליד ליזה, עמית ועומר.

שחר אדמוני

שחר בחרה לשיר את "לבן בחלום שחר" (במקור של איפה הילד) והיא מבצעת את השיר בצורה מאוד אפלה – ויחד עם זאת בהירה! יש בשחר המון ניגודים מקסימים! היא לקחה שיר רוק של איפה הילד ונתנה לו גוון ים-תיכוני, היא מדהימה בקולות הגבוהים אבל נשמעת ממש מפחיד גם בצלילים הנמוכים. היא יכולה לשיר בעוצמתיות מאוד חזקה אך גם בעדינות משגעת. זה היה ביצוע מדהים! כל הכבוד לשחר! ממש אהבתי!

"הדיוק המרטיט של הצלילים שלך, האיפוק המטורף, את מעניינת מעצם היותך – אין לי מילים!", אמרה נטע. "זה היה ביצוע יפהפה, לקחת את השיר למקום שלך, הליינים של השירה בבית השני היה מושלם בעיניי", אמר אביב. "המפגש איתך פשוט מהמם אותי. את עומדת על במה, את מרהיבה, את אינטליגנטית, את מוזיקלית באופן שאני לא מבינה", אמרה מירי.

שחר מחליפה על הכיסא את עמית ומתיישבת ליד רון, ליזה ועומר.

אגם אבוחצירה

אגם בחרה לשיר הפעם את "Space Oddity" (במקור של דייוויד בואי). אגם פתחה את הפה ופעם ראשונה הערב שעברה בי צמרמורת. אימאל'ה איזה קול! החיספוס, הדיוק, ההבעה של מילות השיר. הביצוע הטוב ביותר עד כה. אין צורך להוסיף.

"אני מתה על זה שאת נורא נורא צרודה ואז את שרה ויש לזה קסם", אמרה מירי. "יש לך קול מדהים בעיניי. ממש קול יפהפה. מקנא ברן שאת תהיי מיד אצלו בנבחרת. יש לך קול מקסים, עם צרידות, שובבות ורוך", אמר אביב. "יש לך באמת קול מרטיט,לרגעים היה לי צמרמורת, אין לי מה לומר", הוסיף רן.

אגם מחליפה על הכיסא את ליזה ומתיישבת ליד רון, שחר ועומר.




עילאי אלמקייס

זה לא סוד שמיד עם האודישן של עילאי הוא הפך לפייבוריט שלי ולכן הציפייה שלי ממנו מאוד רבה. עילאי בחר לשיר את "כלום לא טעים" (במקור של קרן פלס). עילאי לא אכזבת! ריגשת עד דמעות! יש לך קול נדיר מלא ברוך ודיוק בלתי מתפשר. הביצוע שלך מלא הבעה כנה ולפעמים קצת ממזרית. הסלסולים הנדירים האלה מוסיפים קישוטים שקשה לתאר. למה הביצועים באקס פקטור נמשכים רק שתי דקות? מוכן להאזין לך שעתיים שלמות! תספר לנו רק מתי ואיפה אתה מופיע! מדהים! מבחינתי – מפה ישר לגמר!

"כשאני מדברת החבילה כולה, בן אדם שחי את השיר, שמרגיש אותו בגוף שלו, שמעביר אליי את המסר גם בהגשה הווקאלית האינטליגנטית הזאת שלך", אמרה נטע. "תוותרו על הדיברים – בואו נכתיר אותו וזהו! אלמקייס אני הרוסה עליך ילד", אמרה מרגול. "שיר כל כך נשי, ובא מישהו כמוך שהוא גבר שבגברים, והוא שר אותו ממקום כל כך רגיש של הבנה. אני מקנא במי שתהיה חברה שלך", אמרה מירי.

עילאי מחליף על הכיסא את רון ומתיישבת ליד אגם, שחר ועומר.

ליה נביפור

ליה בחרה לשיר את "יפה כלבנה" (במקור של אביתר בנאי) והיא מביאה עם השיר את גוון הקול הנדיר שלה, הרוך הנוגה והמלטף, הדיוק המדהים להפליא ונגיעות של אילתורים שהופכים את השיר לשלה. ליה מתפוצצת כשצריך ומיד חוזרת לרוך המופלא. המון חכמה בהגשה של השיר. כיף לראות את הורסטיליות שלה ואיך שהיא מצליחה לבצע שירים מסגנונות שונים ולהפוך אותם לשירים שלה. ליה חייבת לקבל כיסא ולהכנס לנבחרת! אין מצב שלא! מדהים!

"זה כמו מים על הנשמה שלי. אני לא בכיינית מטבעי ועוד דקה הייתי בוכה, הפכת אותי למירי מסיקה", אמרה מרגול. "כמו שהקול שלך הוא לא יפה באופן רגיל, יש בך משהו שהוא אחר", אמרה מירי. "הביצוע היה יותר טוב מטוב בעיניי, ויש כאן בעיה לרן. אני בטוח שאביתר היה מאוד גאה בך היום על הביצוע המקסים. המון בגרות, כוונה, כל הכבוד", אמר אביב. "הסתבכתי. זה היה ביצוע נהדר. ליה, את מקבלת כיסא", אמר רן.

ליה מחליפה על הכיסא את עומר ומתיישבת ליד אגם, שחר ועילאי.




נבחרת הבנים של רן דנקר הוא: אגם אבוחצירה, שחר אדמוני, עילאי אלמקייס וליה נביפור!

הפרק הבא ישודר ביום ראשון, 26 בדצמבר, בשעה 21.30 בערוץ רשת 13.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!