אתם קבעתם: אלי חולי העניק את הביצוע הטוב ביותר בשלב הגורלי של בחירת נבחרת הבנים. חולי זכה ב- 36.99% מקולות הגולשים. מיכאל בן דוד במקום השני.

אלי חולי. צילום: אוהד קב. רשת 13

בפרק האחרון נטע ברזילי בחרה את המתמודדים הסופיים שנכנסו לנבחרת הבנים של 'אקס פקטור לאירוויזיון 2022'. עם סיום הפרק ערכנו סקר באתר שלנו בו אתם קבעתם שאלי חולי היא המתמודד אשר הגולשים שלנו הכי אהבו במהלך הפרק של 'אקס פקטור' ששודר ביום ראשון. הביצוע של אלי חולי לשיר "Broken Strings" (במקור של ג'יימס מוריסון) נבחר על ידי 36.99% מהגולשים שלנו לאודישן הטוב ביותר במהלך בחירת נבחרת הבנים.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




אלי בחר לשיר בשלב הכסאות את "Broken Strings" (במקור של ג'יימס מוריסון) וזו בחירה שכל כך מתאימה לו! לאלי יש את החותם הקולי שלו וכששומעים אותו אי אפשר להתבלבל ולחשוב שזה זמר אחר – וזה הדבר הכי חשוב שיהיה לזמר! אלי חולי נתן ביצוע מעולה, הוא בנה את השיר בצורה נכונה, דייק מבחינה קולית, היה בטוח בעצמו על הבמה. מה צריך יותר מזה? הרשים אותי מאוד.

"אני חושב שאתה שר מדהים, אבל אני מרגיש שאתה לא הולך עד הסוף ואני לא יודע למה. אני חושב שאתה זמר ענק ויש לך יכולות אדירות", אמר רן. "למרות שאתה צעיר מאוד, אתה מאוד מבין מה אתה שר עשית את זה בחן רב ואתה מצוין", אמרה מרגול. "יש לך טייקים של פופ, כמוזיקאי, מושלמים, ולאירוויזיון אתה האדם המושלח להישלח לאיטליה", אמר אביב.




במקום השני בסקר שלנו דורג הזמר הזמר מיכאל בן דוד, שנמצא מאוד קרוב לאלי חולי כשקצת יותר מחצי אחוז מפרידים בין השניים. מיכאל שביצע את השיר "California Dreamin'" זכה ב- 36.38% מקולות הגולשים. במקום השלישי דורג שחר עדוי עם 24.59% מקולות הגולשים ואילו אלישע נחמיאס מדורג במקום הרביעי עם 2.03% מקולות הגולשים בלבד.

This poll is no longer accepting votes

אקס פקטור: איזה ביצוע היה הטוב ביותר בשלב הכסאות של נבחרת הבנים?




השלב הגורלי בו יבחרו  הצעירים ישודר ביום הערב, 23 בדצמבר, בשעה 21.30 בערוץ רשת 13.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!