איגוד השידור האירופי מאשר: ארמניה תארח את תחרות אירוויזיון הילדים לשנת 2022. זאת לאחר הזכייה בתחרות שנערכה ביום ראשון.

יומיים בלבד לאחר הזכייה באירוויזיון הילדים 2021, ארמניה אושרה כמארחת התחרות ב- 2022. ארמניה תארח את אירוויזיון הילדים בפעם השנייה, לאחר שאירחה אותה לראשונה בשנת 2011.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




מרטין אוסטרדהל (Martin Österdahl), המפקח הבכיר של תחרות האירוויזיון הילדים, אמר כי:

"הזוכה המגניבה, האלגנטית והעכשווית של ארמניה קבעה סטנדרט חדש לתחרות. להתלהבות שלהם מהאירוע אין תחרות ואנחנו נרגשים ש- AMPTV (רשת הטלוויזיה הארמנית) רוצה לארח את המהדורה ה- 20 של אירוויזיון הילדים בשנה הבאה. אנחנו מצפים לעבוד איתם על תכנון מהדורה מיוחדת מאוד של התוכנית".

מנכ"ל איגוד השידור האירופי, נואל קוראן (Noel Curran), הוסיף ואמר:

"התרגשנו לראות את ארמניה זוכה באירוויזיון הילדים בפעם השנייה בפריז בסוף השבוע ומברכים את מאלנה ואת המשלחת של AMPTV על הניצחון המדהים שלהם. אנו מברכים על ההתלהבות מהחברים הארמניים שלנו לארח את אירוויזיון הילדים ה- 20 ומצפים לשיתוף פעולה נהדר בין איגוד השידור האירופי ו- AMPTV במהלך החודשים הקרובים".

חובהנס מובסיסיאן (Hovhannes Movsisyan), מנכ"ל הטלוויזיה הארמנית הציבורית (שתארח את אירוויזיון הילדים 2022) שיתף:

"מהיום הראשון ששחררנו את 'Qami Qami' האמנו בניצחון של מאלנה וציפינו לארח את האירוע הגדול הזה. הארמנים מאוד נרגשים מהקאמבק שלנו למשפחת האירוויזיון, ועוד יותר נרגשים לארח את האירוע המרהיב הזה בשנה הבאה. ברוכים הבאים לארמניה!'

מספר מדינות כבר הביעו עניין או אישרו השתתפות בתחרות בשנה הבאה:

1. בולגריה
2. גאורגיה
3. הולנד




מאלנה (Maléna) זכתה באירוויזיון הילדים 2021 עם השיר "Qami Qami" בתחרות שהתקיימה בפריז.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!