קבלו את הרשימה המלאה של חלוקת הנבחרות שעלו לשלב "ההחלטות הגורליות"! השלב הגורלי יחל הערב!

פרקי האודישנים הגיעו לסיומם וכעת אנו עוברים לשלב הבא – שלב "ההחלטות הגורליות"! השלב בו יקבע מי יזכה להכנס לנבחרת הסופית של "אקס פקטור לאירוויזיון". כבר הערב נראה איך שמונת המתמודדים של אחת הקבוצות יאלצו להתמודד זה נגד זה על 4 או 5 מקומות סופיים בנבחרת הסופית. אחד מהם ייצג את ישראל באירוויזיון 2022.

לפניכן החלוקה של הקבוצות:

נבחרת הבנות של אביב גפן:

שירה אטיאס – בת 22 מנתניה, בת להורים מוסיקאים – אימא ג'זיסטית ואב רוקר, שרה ומנגנת מגיל מאוד צעיר. בת דודתו של נדב גדג' שייצג את ישראל באירוויזיון 2015 עם "Golden Boy". שירה בחרה לשיר באודישן את "Jealous" (במקור של לברינת').

נטע אלקסלסי (TOOSHA) – בת 21 מירושלים, חושבת שיש לה את היכולות לנצח באירוויזיון. ביצעה באודישן את השיר Don't You Worry 'Bout a Thing(של סטיבי וונדר).

ענבל ביבי בת 23 מתל אביב, השתתפה בעונה הראשונה של אקס פקטור וב- 2016 שחקה בסדרת הנוער "נעלמים". ענבל ביצעה את השיר "Time After Time" (במקור של סינדי לאופר).

אביגיל מויאל – בת 25 מאלפי מנשה, ביתו של רב אשר הפסיקה לשמור שבת בגיל 16, ולמרות הכאב בין השניים מערכת היחסים של השניים מדהימה. ביצעה באודישן את את השיר "שלח לי מלאך" (במקור של משינה).

רות חתומה – הגיעה לתכנית מתוך רצון לייצג את ישראל באירוויזיון עם שיר מזרחי-ישראלי. רות בחרה לשיר את "סיפור מכור" (במקור של מאיה בוסקילה) בשלב האודישן.

ספיר סבן בת 26 מיהוד, ניצחה את העונה הרביעית של "דה וויס" ("The Voice") ב- 2017 ועוד לפני כן התגלתה בתכנית "אייל גולן קורא לך" ב- 2013. לאודישן היא בחרה לשיר את "Hopelessly Devoted to You" (במקור של אוליביה ניוטון-ג'ון). כל חמשת השופטים העבירו את ספיר לשלב הבא.

אנה סטפניבת 25 מתל אביב, בת לאב איטלקי ואם ישראלית. גדלה על קו ישראל-איטליה מגיל 8 ודוברת עברית, איטלקית, גרמנית ואנגלית. אנה כותבת ומלחינה את המוזיקה שלה אך אין לה ניסיון בהופעות מול אנשים. אנה ביצעה באודישן את השיר "Soldi" (במקור של Mahmood), שבוצע באירוויזיון 2019 והגיע למקום שני.

גאיידה אבו עוואד בת 24 מבוקעתא שברמת הגולן, חולמת להיות הדרוזית הראשונה שתתמודד באירוויזיון. גאיידה התפרסמה ב- 2016 כשהגיע למקום השני בתכנית "אייל גולן קורא לך". שחררה מספר שירים ואף הופיעה לצד עברי לידר ונרקיס בביצוע "מחרוזת המזרח התיכון" בטקס הדלקת המשואות השנה. גאיידה בחרה לשיר את השיר "Baadak Ala Bali" (במקור של שירין עבד אל-נור ומוכר גם בגרסה של שרית חדד) בערבית.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




נבחרת הבנים של נטע ברזילי:

אלי חוליבן 23 מלוד, מוסיקאי, מלחין ויוצר. כתב אלבום לאנה זק וכתב שירים נוספים ללירן דנינו וגל אדם. אלי התמודד בגמר "דה וויס" לפני כחמש שנים וחושב שזו זכות גדולה לייצג את ישראל באירוויזיון. באודישן הוא בחר לבצע את "Everybody's Changing" (במקור של קין).

מיכאל בן דודבן 25 מפתח תקווה, מספר על עצמו שיש לו אישיות מוגזמת וקיצונית למרות הסבל שלו כילד עם קול גבוה אשר שמע בילדותו כמה הקול שלו נורא. מיכאל בחר לשיר את "Juice" (במקור של Lizzo) בשלב האודישן ובהמשך לבקשת השופטים ביצע את השיר "אימא" (של מירי מסיקה) – אז עלתה אימו לבמה.

גיא סימס – גיא, בן 21 מתל אביב, בנו של שחקן הכדורסל האמריקאי-ישראלי וילי סימס. גיא בחר לשיר את הלהיט מהאייטיז "Just The Two Of Us" (במקור של גרובר וושינגטון ג'וניור) באודישן.

יוחאי מורנו – יוחאי, בן 25 מירושלים, שר יוצר ומנגן על גיטרה, גרוש, אחיינו של עמנואל מורנו – לוחם וקצין בסיירת מטכ"ל. יוחאי בחר לשיר את "עד שתמצאי אהבה" (במקור של אמיר דדון) בשלב האודישן.

עמית בן זקן – בן 22 מיבנה, אח של הזמרת עדן בן זקן שהתמודדה בעונה הראשונה של "אקס פקטור" (מקום שני), שהגיע להוכיח שגם הוא מסוגל לכבוש במות ולעמוד בזכות עצמו. עמית בחר לשיר את "לא ביקשתי מלחמה" (במקור של קובי ממן) באודישן.

שחר עדוי – שחר, בן 23 מצורן, הפתיע אותנו במהלך הפרק הרביעי של העונה. שחר מלמד ילדים לבר מצווה, מקפיד לשמור על תורה אך לא מגדיר את עצמו כחרדי. ניסה את מזלו בעבר בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון 2019". הוא בחר לשיר באודישן את השיר "Hello" (במקור של ליונל ריצ'י).

אלישע נחמיאס – אלישע, בן 19 מירושלים, כותב ומלחין שגדל על מוסיקה חסידית. נולד וגדל בכת ירושלמית של דניאל אמבש. בתחילת האודישן מספר הזמר לשופטים על המום המולד שבידו. אלישע בחר לשיר את "יש לי סיכוי" (במקור של אביתר בנאי) כשהוא יושב על הבמה ומנגן על גיטרה עם ידו בכישרון מדהים.

אביב חרזי – אביב, בן 21 מראש העין, חולם לפרוץ ולהופיע על במות גדולות ורוצה להביא את הים תיכוניות לאירוויזיון. אביב ביצע באודישן את השיר "מציאות אחרת" (במקור של אייל גולן). 




נבחרת הבוגרים והלהקות של מירי ומרגול:

מאיה סימנטוב – בת 44 מראשון לציון, זמרת כותבת ומלחינה ומוכרת בעיקר בעבודתה המשותפת עם המפיקים המוזיקליים עופר ניסיםינון יהלשגיא קריב ואיתי קלדרון, ובדואט "בשבילך" עם ליאור נרקיס אותו כתבה והלחינה. סימנטוב כתבה שירים גם לדנה אינטרנשיונל, ריטה ושרית חדד (שלושתן התמודדו באירוויזיון) ולזמרים נוספים. מאיה בחרה לשיר באודישן את "Can't Help Falling In Love" (במקור של אלביס פרסלי).

שימי תבורי – בן 68 מתל אביב, הוא אחד הזמרים המוכרים בישראל במשך חמישה עשורים. זכה בפסטיבל הזמר המזרחי, השתתף בפסטיבל הזמר והפזמון, בתחרות לשירי ילדים "שירוויזיון" ואפילו התמודד שלושה פעמים בקדם אירוויזיון: ב- 1985 (מקום 10 מתוך 14),  ב- 1991, (מקום 11 מתוך 12) ובשנת 1993 (מקום שמיני מתוך 12). הגעתו לאודישן הפתיעה את כל השופטים שנעמדו על רגליהם ותהו כיצד יוכלו לשפוט את הזמר המצליח. שימי בחר לשיר את השיר של היוצר עוזי חיטמן שנקרא "חיפשתי שירים לצאת לעולם" אותו הקליט שימי כבר ב- 1976.

קמא קמילה – בת 42 מקרית טבעון, הביאה לבמה את השורשים שלה מאזרבייג'אן כששילבה שירה באזרית יחד עם התוף של סבתא בשיר "Sweet Dreams" (במקור של Eurythmics).

לינט – בת 46 שמתגוררת כעת בטורקיה – שם מנהלת קריירה משגשגת ומצליחה. לינט הופיעה מגיל חמש על במות. היא התמודדה בקדם אירוויזיון 1993 עם השיר "אני אנא" שהגיע למקום ה- 10 (מתוך 12), השיר זכה להצלחה בגרסתו הטורקית בטורקיה ובעקבות זאת עזבה לטורקיה. כעת רוצה לינט לסגור מעגל ולייצג את ישראל באירוויזיון. לינט בחרה לשיר באודישן את השיר "שמש" (במקור של חנן בן ארי).

לירון ועדי עדי כהן (40) ולירון לב (38) הגיעו יחדיו כצמד. עדי היא זמרת ושחקנית שהגיעה למקום השלישי בתכנית "כוכב נולד" ב- 2004. כהן גם ניסתה את מזלה במסגרת קדם אירוויזיון 2011 עם השיר "רק על אהבה" שהגיע למקום השלישי מתוך 10. לירון לב הוא  זמר, יוצר, שחקן ומדובב שהתמודד ב"כוכב נולד" בשנת 2004 והגיע למקום הרביעי. הצמד ביצעו יחד את השיר Nothing Compares To You" (במקור של Sinéad O'Connor).

טרנטה גרוב מאשין שישה חברי להקה, משלבת מוסיקת עולם עם רגאיי, דאנסהול וסגנונות נוספים. הלהקה בחרה לבצע שיר מקורי בשם "Yaleli" ואכן מדובר בשילוב מרתק של רגאיי עם חפלה ים-תיכונית שהקפיץ את הקהל.

סטיב ג'ון – נופר וירדן, בנות 29, הכירו בלהקה הצבאית וכיום מתגוררות זו ליד זו בתל אביב. השתיים חברו יחדיו לצמד לפני כשנה וחצי. הן בחרו לשיר את "Dancing On My Own" (במקור של רובין).

עידו בי וצוקי – עידו בי וצוקי, צמד מפיקים מוזיקליים המשלב היפ-הופ, טראנס ומוזיקה אתנית. הצמד מרבה לשתף פעולה עם אמנים אחרים, שחררו עשרות סינגלים וביניהם שירים מצליחים בקרב הצעירים כמו "לזוז" ו"בא קליל". השניים בחרו לבצע את הלהיט שלהם "בא בקליל".

SHIRAN – את הרכב האלקטרו-חפלה מרכיבים שירן (34) ורון (31) מרמת השרון, שמשלבים מוסיקה אלקטרונית עם שירה בערבית ותימנית. נשמע מבטיח. השניים בחרו לשיר באודישן שיר מקורי שנקרא "Fadaytak" ועשו זאת ביחד עם טונות של כישרון!

 




נבחרת הצעירים של רן:

ליה נביפור –  ליה, בת 16 מכפר סבא, מעריצה של רן דנקר ומתעסקת במוזיקה כל חייה. היא בחרה לשיר את "Wrecking Ball" (במקור של מיילי סיירוס) בעיבוד משלה כשהיא מנגנת על גיטרה ושרה את השיר.

עמית שטח – עמית, בן 18 ממושב שדי חמד, תלמיד י"ב וגולש, ובנוסף גם כותב ושר מגיל צעיר מאוד. הזמר הצעיר בחר לשיר  באודישן את "Cuckoo" (במקור של נטע ברזילי) .

ליזה אורמן – ליזה, בת 16 מפתח תקווה, לומדת תאטרון ב"תלמה ילין" ומכורה לבמה. לאודישן היא בחרה לשיר את "Umbrella" (במקור של ריהאנה) ועושה את זה בגרסה משלה.

אגם אבוחצירה – אגם, בת 16 מנהריה, לומדת בכיתה י"א ולומדת במגמת ביולוגיה-רפואה. היא שרה ורוקדת מלידה והיא מביאה וייבים אנרגטיים לכל מקום שהיא נמצאת בו. אגם בחרה לשיר את "אולי" (במקור של אביב גפן).

רון וקנין – רון, בן 18.5 מנשר, עובד בקיוסק וחולם לעסוק במוסיקה. רון בחר לשיר את "עומד בשער" (במקור של עמיר בניון) באודישן.

עומר שוקר – עומר, בת 17 מנתניה, מספרת על עצמה שהיא חיה מוזיקה אבל לא הופיעה על במה גדולה כמו האקס פקטור. עומר בחרה לשיר את "Fly Me To The Moon" (במקור של פרנק סינטרה).

שחר אדמוני שחר, בת 18 מראשון לציון, החלה לנגן מגיל צעיר על גיטרה ופסנתר. מוכרת כיוטיוברית מצליחה שמבצעת גרסאות כיסוי לשירים אחרים. שחר ביצעה בעבר את השיר "אימא" יחד עם מירי מסיקה באחד מהופעותיה, לאחר שאימא של שחר נפטרה. שחר בחרה לשיר באודישן את השיר "אולי" (במקור של אביב גפן).

עילאי אלמקייס בן 18 מעכו, הביא לבמה ביצוע מרגש מאוד לשיר "עץ ירוק מפלסטיק" (במקור של מרגול).




הפרק הראשון של שלב ההחלטות הגורליות ישודר הערב, 15 בדצמבר, בשעה 21.30 בערוץ רשת 13.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!