אתם קבעתם: לורן דרויס ביצעה את האודישן הטוב ביותר בפרק 18 של 'אקס פקטור'. לורן זכתה ב- 71.30% מקולות הגולשים. דפנה ראובני במקום השני.

לורן דרויס. צילום: אוהד קב. רשת 13

רגע לפני ששלב האודישנים מסתיים ערכנו סקר נוסף באתר שלנו בו אתם קבעתם שלורן דרויס היא המתמודדת אשר הגולשים שלנו הכי אהבו במהלך האודישן ששודר בפרק ה- 18 של 'אקס פקטור לאירוויזיון 2022'. הביצוע של לורן לשיר "הלב שלי" (במקור של ישי ריבו) ולשיר "Rise Up" (במקור של אנדרה דיי) נבחר על ידי 71.30% מהגולשים שלנו לאודישן הטוב ביותר במהלך פרק האודישנים ה- 18.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




לורן, בת 17 מאור יהודה, ספורטאית וחולמת להצליח כזמרת מאז שהיא קטנה. לורן שרה את "הלב שלי" (במקור של ישי ריבו). כבר בהתחלה ניתן להבחין בגוון קול העדין והמיוחד שלה. לאחר האודישן אביב אמר לה: "מבחינתי ביצוע מאוד מעניין, הקול שלך מעניין ממש אהבתי אותו הוא אחר, הרבה אוויר וחום ואופל שזה תמיד טוב" נטע מתנגדת ואומרת "בעיני את מתוקה התחלת טוב אבל הרגשתי שאת לא מגיעה לגובה". מרגול מבחינה בפוטנציאל של לורן והשופטים מבקשים ממנה לבצע שיר אחר.

לורן בחרה לשיר את "Rise Up" (במקור של אנדרה דיי) וכבר במשפט הראשון שומעים שהשיר הזה הרבה יותר מתאים ללורן ומבטא את היכולות שלה. השופטים בוחרים לא לפספס את לורן בגלל בחירת שיר לא נכונה.

רן, מירי, אביב ומרגול הצביעו בעד ולורן עברה לשלב הבא.




במקום השני בסקר שלנו דורגה הזמרת דפנה ראובני עם השיר "מישהו" (שנכתב על ידי סבה אהוד מנור ובוצע במקור של יהודית רביץ). דפנה זכתה ב- 17.59% מהקולות הגולשים. את המקום השלישי קיבל תומר מאיה שביצע את השיר "Fallin'" (במקור של אלישיה קיז) עימו זכתה ב- 11.11% מקולות הגולשים.

This poll is no longer accepting votes

אקס פקטור: איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים ה- 18?




פרק האודישנים הבא ישודר הערב, 12 בדצמבר, בשעה 21.30 בערוץ רשת 13.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!