רשת הטלוויזיה של מקדוניה הצפונית החליטה שתבחר את הנציג והשיר לאירוויזיון 2022 בעזרת קדם אירוויזיון מקומי.

רשת הטלוויזיה המקדונית, MRT, פרסמה קול קורא לכל המלחינים והאמנים המעוניינים לייצג את מקדוניה הצפונית באירוויזיון 2022 להגיש את שיריהם. מתוך ההגשות ייבחרו שישה שירים שיתמודדו בקדם אירוויזיון לאומי. תוצאת הקדם תוכרע על ידי הצבעת חבר השופטים (50%) והצבעת הצופים (50%). הזוכה ייצג את מקדוניה הצפונית באירוויזיון 2022 בטורינו, איטליה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




על פי התקנון שפורסם, כל הזמרים והמלחינים צריכים להיות אזרחים מקדוניים כך שאמנים ויוצרים מחוץ למדינה לא יוכלו להשתתף בתחרות. שליחת השירים מתבצעת דרך המייל: [email protected]. תאריך סיום הגשת השירים נקבע ל- 16 בינואר 2022, בעוד כחודש מהיום.

זו הפעם הראשונה מאז 2015 שהנציג המקדוני לאירוויזיון ייבחר בעזרת קדם אירוויזיון. בשנותיה הראשונות של מקדוניה בתחרות (סוף שנות ה- 90'), נבחרו נציגי המדינה בעזרת קדם אירוויזיון, מלבד הנציגים שנבחרו שבין 2012 ל- 2014. משנת 2016 ואילך, החליטו ברשת הטלוויזיה המקדונית לאמץ סופית את שיטת הבחירה פנימית.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 21 של מקדוניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ה- 7 באירוויזיון 2019 השיר "Proud" בביצוע של תמרה טודסקה (Tamara Todevska).




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!