אמש שודר הפרק ה- 18 של 'אקס פקטור לאירוויזיון'. שלושה מתמודדים מצטרפים הערב אל 62 המתמודדים שעברו לשלב הבא עד כה. המתמודדים שעברו היום: לורן דרויס, תומר מאיה ודפנה ראובני.

פרק אודישנים נוסף של תכנית הריאליטי 'אקס פקטור' שודר אמש, כאשר מניין הפרקים נכון להיום הוא 18. נזכיר שהזוכה בתכנית יהיה הנציג הישראלי לאירוויזיון 2022. שישה אודישנים שודרו הערב ומתוכם שלושה מתמודדים נוספים עברו את האודישן בהצלחה והמשיכו לשלב הבא. המתמודדים אשר המשיכו לשלב הבא הם: לורן דרויס, תומר מאיה ודפנה ראובני.

בנוסף, מראים בפרומו שביום ראשון זהו פרק האודישנים האחרון!

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




הצביעו לסקר שלנו: איזה אודישן היה הטוב ביותר לדעתכם?

This poll is no longer accepting votes

אקס פקטור: איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים ה- 18?




לורן דרויס

לורן, בת 17 מאור יהודה, ספורטאית וחולמת להצליח כזמרת מאז שהיא קטנה. לורן שרה את "הלב שלי" (במקור של ישי ריבו). כבר בהתחלה ניתן להבחין בגוון קול העדין והמיוחד שלה. לאחר האודישן אביב אמר לה: "מבחינתי ביצוע מאוד מעניין, הקול שלך מעניין ממש אהבתי אותו הוא אחר, הרבה אוויר וחום ואופל שזה תמיד טוב" נטע מתנגדת ואומרת "בעיני את מתוקה התחלת טוב אבל הרגשתי שאת לא מגיעה לגובה". מרגול מבחינה בפוטנציאל של לורן והשופטים מבקשים ממנה לבצע שיר אחר.

לורן בחרה לשיר את "Rise Up" (במקור של אנדרה דיי) וכבר במשפט הראשון שומעים שהשיר הזה הרבה יותר מתאים ללורן ומבטא את היכולות שלה. השופטים בוחרים לא לפספס את לורן בגלל בחירת שיר לא נכונה.

רן, מירי, אביב ומרגול הצביעו בעד ולורן עברה לשלב הבא.

עידו ביטון

עידו, בן 20 מעכו, התחבר לעולם המוזיקה לאחר תאונת דרכים שעבר אביו. עידו בחר לשיר את "דרך השלום" (שיר של פאר טסי) ומבצע את השיר בצורה מרשימה ומדוייקת. רק היה חסר קצת דרייב בשירה של עידו משום שמדובר בשיר שאמור להרים את הקהל ובמקום זאת הוא שר את השיר יותר בכיוון של בלדה.

מרגול: "זה היה טוב, אבל זה היה מאוד מונוטוני וטיפה משעמם". אביב מחזק את מרגול "זה היה טיפה מלוקק, לא היה כאן כסף וזה לא בער".

אביב ורן הצביעו נגד, עידו לא ממשיך לשלב הבא.




הדר לוי ותומר מאיה

הדר לי ותומר מאיה הם צמד שרק לאחרונה התחילו לשיר ביחד, הם בחרו לבצע את השיר "Fallin" (שיר של אלישיה קיז), תומר מתחיל את הביצוע ומפתיע עם קול בלוזי מיוחד שיושב בדיוק על השיר. פתיחה חזקה ביותר. כשהדר מחליפה אותו ניתן לשים לב שהסגנון של השניים שונה זה מזה והשיר הזה פחות מתאים להדר. השופטים מתלחששים ביניהם בזמן השיר כשהם אומרים שהדר "חלשה ממנו בהרבה".

נטע אומרת לשניים: "אפשר לא צמד, את שרה טוב אבל אתה שר ממש ממש טוב, לא עשיתם קולות – אז מה מחבר ביניכם?" רן ממשיך את דבריה ומציע להפריד בין השניים. השופטים נותנים לצמד כמה דקות לחשוב אם הם מסכימים שתומר יעבור לשלב הבא כשהדר לא תעבור. השניים חוזרים ומחליטים לאפשר לתומר להמשיך בתכנית.

תומר עבר לשלב הבא.

אלכס רוזביצב

אלכס, בן 22 מתל אביב, עלה ארצה מרוסיה לפני שש שנים. הוריו זמרי אופרה ברוסיה והוא אוהב מאוד את ישראל וחושב שהוא יכול לייצג אותנו באירוויזיון. אלכס בחר לבצע את "Let My People Go" (במקור של לואי ארמסטרונג) . ניתן לשמוע שלאכלס יש קול חזק ומטורף שמתאים לשירת גוספל, אבל הביצוע לא זרם וגם לא מדובר במשהו עדכני שמתאים למוזיקת המיינסטרים. האם זה מתאים לאירוויזיון?

רן מתלהב ושואל "מה יש שם במיתרים האלה? יש לך קול ענק" לעומת זאת אביב אומר "בעייני זה לא היה מספיק טוב, היה נורא הצגה וזה לא מספיק רציני לאירוויזיון". "הרגשתי שזה חלק ממחזר, כאילו אתה דמות… אני לא יודעת מה לעשות עם זה", אמרה מירי.

אלכס לא עבר לשלב הבא.




סמי אוחיון

סמי אוחיון, בת 22 מגיעה מנתיבות. רואה את המוזיקה כריפוי לאחר שגילו לה מחלה בעיניים המצמצמת את שדה הראייה. סמי מבצעת את השיר "פיסה מזכרוני" (במקור של עדן בן זקן). השירה של סמי מאוד עוצמתית אבל לא יציבה ומדוייקת מספיק. גוון הקול לא מיוחד מספיק. במהלך באודישן נטע אמרה לרן "זה נע בין כן ללא".

"את מאוד לחוצה בשירה, זה לא נכנס ללב שלי בכלל. שרת את זה רק נכון, ללא רגש" אמרה מרגול ומירי הוסיפה "יש לך קול נורא נורא יפה אבל זה עדיין לא מקצועי". "את מקסימה ומתוקה אבל בעייני זה לא מתאים לאירוויזיון", הוסיף אביב.

סמי לא עברה לשלב הבא.

דפנה ראובני

דפנה, בת 18 מתל אביב, היא נכדתו של אהוד מנור הפזמונאי האגדי שכתב שמונה שירים לאירוויזיון. לא ברור מדוע צויין שאהוד כתב שבעה שירים, שכן הוא שותף גם בכתיבת המילים לשיר "להאמין" של דוד ד'אור ב- 2004.

דפנה בחרה לשיר את "מישהו" (שנכתב על ידי סבא שלה אהוד מנור וביצעה אותו יהודית רביץ). הקול שלה מאוד עדין ונוגה. לדפנה דיוק קולי מדהים לטעמי. הביצוע השפוט שלה נשמע מאוד שונה מהביצוע של יהודית רביץ, ומעניין לשמוע אותה מבצעת שירים בסגנונות נוספים.

לאחר האודישן אביב אומר לדפנה "כמה הקול שלך מדהים – הוא זך. יש לך קול ישראלי קלאסי, ושרת ביצוע מדהים". רן מחזק את דברי אביב "הפשטות שהגשת את השיר הזה באמת מעוררת השתאות, הקשבתי לקול היפהפה שלך ואמרתי איזה כיף ששיר כזה קורה בעולם". לעומתם מירי מתנגדת "יש לך קול באמת נורא יפה אבל אני חושבת שהביצוע הזה ברובו לא היה טוב, אין לי מושג על מה הם מדברים".

לבסוף אביב, מרגול, רן ומירי מצביעים בעד ודפנה עוברת לשלב הבא.




שלושת המתמודדים מצטרפת ל- 62 המתמודדים שעברו בתכניות הקודמות: קמא קמילה, עילאי אלמקייס, מיכאל בן דוד, אנה סטפני, ענבל ביבי, אלישע נחמיאס, לירון לב ועדי כהן, אביגיל מויאל, גלי בן שושן, לינט, טרנטה גרוב מאשין, שחר אדמוני, ספיר סבן, יובל לבקובסקי, שחר עדוי, עידו בי וצוקי, עמית בן זקן, אוריה אזערי, גיא סימס, הצמד 'סטיבי ג'ון', עמית שטח, איתי פז, זהבה כהן, שירה אטיאס, שימי תבורי, אלי חולי, נדיר חווא, רון וקנין, מאיה סימנטוב, שיה אביתן, גאיידה, חן חזות, ליבי, רות חתומה, אברהם חתומה, עתליה פירס, ביסט קרו, אגם אבוחצירה, דן ביטון, נטע רוזנבלט, אלמוג פדידה, ליה נביפור, ייהלי אקוניס, זוהר רזיאל, שיראל אחיאל, רון ושירן, נוי אזולאי, ליזה אורמן, מאור תיתון, תומר אלמוג, נועם אזוט, יוחאי מורנו, אוריין עטיה, נועם גבאי, אביב חרזי, דניאל ממייב, נטע אלקסלסי, מייקל רוז, לאה מסיהיד, ענבר יוחננוף, ביסאן אבו לבן ובן צור.

פרק האודישנים הבא והאחרון ישודר ביום ראשון, 12 בדצמבר, בשעה 21.30 בערוץ רשת 13.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!