האזינו לשירים: רשת הטלוויזיה הצ’כית חשפה את שבעת האמנים והשירים שיתחרו בקדם הצ׳כי. מי אלו האמנים החדשים ומי מהאמנים השתתפה בקדם אירוויזיון בעבר?




שבעת השירים שיתחרו על ייצוג המדינה באירוויזיון באיטליה נחשפו במסיבת עיתונאים מיוחדת במטה רשת הטלוויזיה הצ’כית בפראג הבירה וכעת הם זמינים לצפייה. כל האמנים צילמו את הופעתם באולפני סי.טי (CT) בפראג, כשההצבעה תתבסס על ההופעות הללו. זהו שינוי משמעותי לעומת הקדמים בשנים הקודמות, שם ההצבעה התבססה על קליפים בלבד.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




השירים המועמדים לייצג את צ’כיה באירוויזיון 2022:

▸ Domi – “Lights Off
▸ GIUDI – “Jezinky
▸ Anabelle – “Runnin’ Out of F* Time
▸ Elis Mraz – “Imma Be
▸ The Valentines – “Stay or Go
▸ Jordan Haj & Emma Smetana – “By Now
▸ Skywalker – “Way Down

לחצו על שם השיר להאזנה!

This poll is no longer accepting votes

סקר: איזה שיר צריך לייצג את צ'כיה באירוויזיון 2022?

זוהי ההשתתפות הראשונה של כל המתמודדים בקדם, למעט אליס מראז (Elis Mraz) שהגיעה למקום השני בקדם אירוויזיון הצ'כי ב- 2020 עם השיר "Wanna Be Like".




רוצים להשפיע על התוצאות?

ההצבעה לשירים המתמודדים החלה וגם אתם יכולים לעזור בבחירת השיר שייצג את צ'כיה באירוויזיון. ניתן להצביע דרך אפליקציית האירוויזיון ודרך האתר escz2022.com. תוצאות התחרות יקבעו בצורה הבאה: 50% על ידי צוות שיפוט בינלאומי, 25% על ידי קהל בינלאומי וכמובן הציבור הצ’כי ישפיע על 25% מההצבעה הכוללת. ניתן להצביע עד ה- 15 בדצמבר. הנציג והשיר הזוכים ייחשפו ב- 16 בדצמבר.

זוהי הפעם החמישית שצ׳כיה עורכת קדם על מנת לבחור את הנציג לאירוויזיון.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 10 של צ'כיה באירוויזיון אשר השתתפה לראשונה בתחרות בשנת 2007. שלוש פעמים הצליחה המדינה לעלות לגמר התחרות.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!