הערב שודר הפרק ה- 17 של 'אקס פקטור לאירוויזיון'. ארבעה מתמודדים מצטרפים הערב אל 58 המתמודדים שעברו לשלב הבא עד כה. המתמודדים שעברו היום: לאה מסיהיד, ענבר יוחננוף, ביסאן אבו לבן ובן צור.

פרק אודישנים נוסף של תכנית הריאליטי 'אקס פקטור' שודר הערב, כאשר מניין הפרקים נכון להיום הוא 17. נזכיר שהזוכה בתכנית יהיה הנציג הישראלי לאירוויזיון 2022. שישה אודישנים שודרו הערב כשארבעה מתמודדים נוספים עברו את האודישן בהצלחה והמשיכו לשלב הבא. המתמודדים אשר המשיכו לשלב הבא הם: לאה מסיהיד, ענבר יוחננוף, ביסאן אבו לבן ובן צור.

בנוסף, מבטיחים לנו כי מדובר בשבוע האודישנים האחרון!

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




הצביעו לסקר שלנו: איזה אודישן היה הטוב ביותר לדעתכם?

This poll is no longer accepting votes

אקס פקטור: איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים ה- 17?




לאה מסיהיד

לאה בת 17, עלתה מצרפת בילדותה ומתגוררת בנתניה. היא בחרה לשיר את "יהיה בסדר" (במקור של ספיר סבן). ביצוע קולי מושלם וסילסולים מדוייקים ללאה. ביצוע מרגש וגוון קול יפהפה. אודישן מעולה. אם נחפש בכוח משהו "שלילי" אז הביצוע נשמע ממש כמו המקור והוא אולי הפך למן חיקוי של ספיר סבן.

"יש לך את הקול שאת צועקת עם הרבה עוצמה, אבל זה לא נגע בי. זה פחות מעניין אותי", אמר אביב. "היה פה טייק של זמרת, ואת ילדה בת 17. זה פנומנלי בעיניי ואני חייבת להעביר אותך", אמרה מירי.

רן, נטע, מירי ואביב הצביעו בעד. מרגול נגד. אחרי לבטים רבים לאה עברה לשלב הבא.

ענבר יוחננוף

ענבר בת 27, זמרת ושחקנית. משתתפת בלהקת ווקה פיפל ומשחקת בתאטרון 'בית לסין'. ענבר עמדה על בימת אירוויזיון 2019 ושרה בחזרות הסטאנד-אין שהתקיימו לפני שהזמרים המקוריים הגיעו לישראל. ענבר בחרה לשיר את "Levitating" (במקור של דואה ליפה), מדובר בשיר מאוד קשה לביצוע ובכל זאת היא דייקה בכל ושרה נפלא. יחד עם זאת, משהו באנרגיה לא עבד, הייתה תחושה שמשהו היה חסר אבל אני לא יודע להצביע מה.

"99 אחוז מהעיניין, בטח בתוכניות כאלה, זה בחירת השיר. זה שיר שהוא לא את. אני בטוחה שאם היית שרה שיר שיכול לגעת בלב היית מרסקת אותנו" אמרה מירי. "יש משהו כשזמר מקצועי נמצא כל כך הרבה זמן, בהתבחבשות של המקצוע, יש לך 'פורטה' כל כך חזק וחבל לא לנצל את הצ'אנס שיש לך עכשיו. את זמרת וחומר גלם מדהים שאפשר לעבוד איתו", אמרה נטע.

מרגול, נטע, אביב ומירי הצביעו בעד. ענבר ממשיכה לשלב הבא.




אור ברק

אור, בן 24 מגבעתיים, מוזיקאי, שחקן ודוגמן. מספר שבילדותו לא הצליח למצוא את עצמו מבחינה חברתית בבית הספר. אור בחר לשיר את שירו המקורי "I Need You". אור כובש את המסך, משחק עם המצלמה ומכיר היטב את העבודה. השיר כייפי, אבל מבחינה קולית הרגשתי שהוא לא מצליח להחזיק את השיר.

"אני אהבתי את השיר ממש. אני אהבתי את הלבוש, את ההופעה, אתה כן מוכשר אבל אני חושבת שכזמר יש לך עוד דרך לעשות", אמרה נטע. "לא היינו מדברים כל כך הרבה אם לא היינו חושבים שיש בך משהו, אתה מושך מאוד מאוד, אתה ממגנט. יש בך משהו נורא מיוחד. אבל הדבר עצמו לא מספיק בשל", אמר רן.

רן ונטע אמרו לא. אור לא עובר לשלב הבא.

ביסאן אבו לבן

ביסאן, בת 18 מרמלה, השתתפה בתכנית "בית ספר למוזיקה" לפני 6 שנים ולאחר מכן השתתפה ב"עלובי החיים". "Hallelujah" (במקור של לאונרד כהן) הוא השיר שבחרה ביסאן לשיר באודישן. השיר הזה נטחן עד דק בתכניות כשרונות בארץ ובעולם ובכל זאת בתחילת השיר הצליחה ביסאן להביא אינטרפרטציה מעניין יחד עם גוון קול מסקרן, המעבר לשפה הערבית הוסיף קסם לשיר. אודישן מוצלח לביסאן. כל הכבוד.

"את כמו פיה. אני מאוד מאוד נהניתי מהדבר הקסום הזה שהבאת פה היום. זה היה כמו מים צלולים", אמרה נטע ואביב הוסיף: "כשהגעת עם כל הסיפור שהיית כבר ב'בית ספר למוזיקה', אמרתי וואי, עוד פליט ריאליטי, אין לי כוח לזה. אבל יש לך קבלות. את נשמעת יפהפה, את שרת מעולה בעיניי. אוורירי, חכם, לא לוחץ. כל הכבוד לך".

כל השופטים הצביעו בעד. ביסאן עוברת לשלב הבא.




בן צור

בן, בן 22 מצפת, בחר לשיר את "לשוב הביתה" (במקור של ישי ריבו) והוא מפתיע לטובה בדיוק הקולי המושלם, ההגשה המיוחדת, בזרימת השיר, בסלסולים היפהפיים. באמת אודישן מוצלח לבן. יחד עם זאת, צדקה מרגול כשאמרה שהוא נשמע כמו עומר אדם.

"זה היה מקסים, המילים שלך בתוף השיר היה להם צבע, היה להם אופי. הביצוע היה הכי לא מתיימר וגם הכי שלך, לא הרגשתי שאתה מחקה את ישי ריבו", אך אביב חשב שהוא דווקא מחקה את עומר אדם. "עליי זה פחות עבד, זה נורא מזכיר את עומר אדם, גם בתנועות הגוף, גוון השירה. אבל עליי זה פחות עבד", אמר אביב.

אביב הצביע נגד. רן, נטע, מירי ומרגול הצביעו בעד. בן עובר לשלב הבא.

שלווה ברטי

שלווה ברטי לא ויתרה על החלום. ברטי, בת 60 מנתניה, התמודדה לא פחות משלוש פעמים בקדמי אירוויזיון: ב- 1985 עם "התפילה" (מקום 11 מתוך 14), ב- 1992 עם "מים" (מקום 4 מתוך 12) וב- 1995 עם "הלוואי עלייך ועליי" (מקום 9 מתוך 13). ברטי הופיעה רבות בישראל ובעולם בעיקר בשנות ה- 80' וה- 90'. שלווה ברטי התגוררה בשנים האחרונות בארה"ב וכעת היא חוזרת – ואנחנו שמחים!

שלווה בחרה לשיר את "Tu te reconnaîtras" (במקור של אן-מארי דוד), השיר שזכה באירוויזיון 1973, והיא עושה את זה בצורה מלאת פאתוס כמו ששיר אירוויזיון מהסבנטיז צריך להיות מבוצע! ביצוע מקסים וכיף לראות שוב את שלווה על הבמה. אני חושב שבגיל של שלווה ברטי ושימי תבורי (שגם הגיע להיבחן באודישנים), זמרים ידועים, זה לא נכון להגיע להתחרות בתחרות מכל סוג שהיא. מגיע לשלווה את כל הכבוד שבעולם, אני בטוח שיש לה את קהל היעד שלה שצמא לשמוע את השירים שלה מהעבר ומהעתיד. שלווה, תגידי מתי ההופעה הבאה – ואני בא!

"הבאת לפה כל כך הרבה אנרגיה, את באמת פרוזק עם תלתלים. השירה הייתה עם המון המון פאתוס, מאוד ישנה בעיניי, לא עדכנית ועדיין נהניתי מאוד", אמרה נטע. "אני זכרתי שיש לך קול גדול, אבל לא עד כדי כך גדול. הקול שלך הוא עצום אבל לפעמים כשלוחצים על זה זה יותר מדי", אמרה מירי. רן תהה: "אני מסכים שכשאני חושב על אירוויזיון 2022, אני שואל האם זה מתאים?"

שלווה לא ממשיכה לשלב הבא.




שלושת המתמודדים מצטרפת ל- 58 המתמודדים שעברו בתכניות הקודמות: קמא קמילה, עילאי אלמקייס, מיכאל בן דוד, אנה סטפני, ענבל ביבי, אלישע נחמיאס, לירון לב ועדי כהן, אביגיל מויאל, גלי בן שושן, לינט, טרנטה גרוב מאשין, שחר אדמוני, ספיר סבן, יובל לבקובסקי, שחר עדוי, עידו בי וצוקי, עמית בן זקן, אוריה אזערי, גיא סימס, הצמד 'סטיבי ג'ון', עמית שטח, איתי פז, זהבה כהן, שירה אטיאס, שימי תבורי, אלי חולי, נדיר חווא, רון וקנין, מאיה סימנטוב, שיה אביתן, גאיידה, חן חזות, ליבי, רות חתומה, אברהם חתומה, עתליה פירס, ביסט קרו, אגם אבוחצירה, דן ביטון, נטע רוזנבלט, אלמוג פדידה, ליה נביפור, ייהלי אקוניס, זוהר רזיאל, שיראל אחיאל, רון ושירן, נוי אזולאי, ליזה אורמן, מאור תיתון, תומר אלמוג, נועם אזוט, יוחאי מורנו, אוריין עטיה, נועם גבאי, אביב חרזי, דניאל ממייב, נטע אלקסלסי ומייקל רוז.

פרק האודישנים הבא ישודר ביום חמישי, 9 בדצמבר, בשעה 21.30 בערוץ רשת 13.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!