הערב שודר הפרק ה- 16 של 'אקס פקטור לאירוויזיון'. שלושה מתמודדים נוספים מצטרפים הערב אל 55 המתמודדים שעברו לשלב הבא עד כה. המתמודדים שעברו היום: דניאל ממייב, נטע אלקסלסי ומייקל רוז.

הערב שודר הפרק ה- 16 של תכנית הריאליטי 'אקס פקטור' אשר בעזרתה ייבחר הנציג הישראלי לאירוויזיון 2022. שישה אודישנים שודרו הערב כששלושה מתמודדים נוספים עברו את האודישן בהצלחה והמשיכו לשלב הבא. המתמודדים אשר המשיכו לשלב הבא הם: דניאל ממייב, אלקסקלסקי ומייקל רוז.

בנוסף, מבטיחים לנו כי מדובר בשבוע האודישנים האחרון!

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




הצביעו לסקר שלנו: איזה אודישן היה הטוב ביותר לדעתכם?

This poll is no longer accepting votes

אקס פקטור: איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים ה- 16?




שניר חדד

שניר חדד, בן 23 מגיע מפרדס חנה, מחכה להתפוצץ כזמר בעתיד, בחר לשיר את "ג'וני" (במקור של בר צברי). עוד לפני שהתחיל האודישן שניר התחיל לשיר למרגול ביצוע מרהיב (וקצר) של "עץ ירוק מפלסטיק" (שיר מקורי שלה). שניר מתחיל את האודישן בביצוע יציב ומדוייק, אך בהמשך חוסר הניסיון הורגש והתבטא גם בפספוס הכניסה לפזמון. מרגול אמרה לאביב במהלך הביצוע "זה חיקוי שלם".

לאחר הביצוע רן אמר לשניר: "זה כמעט קרה, ההתחלה הייתה כל כך יפה ונאבדתי" אביב הוסיף: "אתה שר מקסים אבל מבחינתי זה עוד לא שם, נורא דומה לשיר המקורי".

השופטים מחליטים לא להצביע לשניר והוא לא עובר לשלב הבא.

דניאל ממייב

דניאל ממייב, בן 17 מאשקלון, מגיע ממשפחה מוזיקלית. דניאל בחר לשיר את "ממה את מפחדת" (שיר של בניה ברבי ואייל גולן). דניאל מתחיל בביצוע עדין ובמהלכו שמר על איזון ולקראת הסוף מפתיע לטובה! (חשוב לזכור שהוא מאוד צעיר ויש לו אפשרות להתפתח ולהשתפר אפילו יותר בהמשך).

מרגול אומרת לדניאל: "מה שאני אוהבת אצלך, שלא חיקית את הזמרים, שרת איך שאתה מרגיש" לעומתה אביב אומר: "שמרת הכל לעצמך, לי זה הי משעמם" ומתווכחים ביניהם אם הוא מתאים לאירוויזיון.

אביב הצביע נגד, מרגול, רן, נטע ומירי הצביעו בעד. דניאל עובר לשלב הבא.




Toosha

נטע אלקסלסי, הידועה יותר בשם טושה (Toosha) בת 21 מירושלים, חושבת שיש לה את היכולות לנצח באירוויזיון. נטע בחרה לשיר את "Don't You Worry 'Bout a Thing" (של סטיבי וונדר). כבר בפתיחת השיר ניתן להבחין בכישרון הרב של נטע והנוכחות על הבמה שאי אפשר לפספס. לדעתי לנטע יש סיכוי להתקדם בתכנית ויש לה מה לתת.

"אותי זה לא ריגש" אמר אביב. מירי מוסיפה: "למרות שאילתרת לקחת את עצמך בידיים ואני מתה על זה" רן מחזק ואומר "את אושר טהור".

נטע, מירי, רן ומרגול הצביעו בעד. אביב נגד. נטע ממשיכה לשלב הבא.

אוריין רון

אוריין, בת 19 מקרית מוצקין, מתעסקת במוסיקה ודוגמנות באינסטגרם. הוציאה ארבעה סינגלים והספיקה לחמם את עדן חסון בהופעות יום העצמאות. אוריין שרה את "מנגינה" (של עדן בן זקן). אוריין מתחילה את הביצוע קצת רועדת אבל מתאפסת על עצמה בהמשך. לדעתי אוריין עדיין לא מוכנה כרגע בשביל האירוויזיון, וכדאי לה לחזור עוד שנה-שנתיים.

מירי: "יש לך קול יפה, יש לך רגעים יפים אבל את לא דייקת, כרגע זה עוד לא שם מקצועית" כל השופטים מסכימים עם מירי ומחליטים לא להצביע לאוריין.

אוריין לא עוברת לשלב הבא.




אור אלקלעי

אור, בן 17 מקדימה, פרש מטניס בגיל 15 וגילה את המוזיקה בשלב מאוחר יחסית כשאביו הביא גיטרה לבית. אור בחר לשיר את "לתת ולקחת" (במקור של שלמה ארצי ודודו טסה). ביצוע נחמד ובסיסי, אבל האם זה מתאים לאירוויזיון? אור רק בן 17, והתחיל את דרכו המוזיקלית לפני שנתיים בלבד ולכן, יש לו עוד זמן רב להשתפר ולגלות את עצמו.

 רן אמר לאור: "סך הכל אתה מביא משהוא יפה, ויש לך עדינות, אבל זה לא מספיק בעיניי לאירוויזיון אני חושב שאתה לא אפוי לזה" מרגול מוסיפה "תשמע זה נעים באוזן, אבל זה לא שם מבחינת ההבשלה שלך כזמר" השופטים מסכימים ומשתפים: "יש לך דרך ארוכה לעשות, לחקור ולחקור".

אביב ונטע מצביעים לא, אור לא עבר לשלב הבא.

מייקל רוז

מייקל, ידוע גם בתור מישה בן 33 מתל אביב זמר ויוצר. בעבר היה ב- The Voice, מישה תכנן לשיר קאבר אבל השופטים ביקשו שיר מקורי. מייקל ביצע את "Tornado" מביע את השיר בצורה נפלאה ומגיע לגבהים נפלאים מבחינה קולית. יש בו המון כישרון ומעניין לראות איזה עוד כיוונים מוזיקליים הוא יכול להביא לבימת התחרות של אקס פקטור.

"אתה זמר מצויין אין ספק, אני רוצה לראות אותך בהמשך" אמרה מרגול, רן ממשיך "אתה שר בצורה מדהימה והבאת פה כוח גדול ושרפת את הבמה, אני יכול להגיד שלטעמי זה הרגיש לי לפעמי טיפה מיושן" אביב חושב שמייקל היה העתק למיוז ולא השירה האישית שלו. נטע: "זה היה מרגש ניגנת על קשת הרגשות"

אביב הצביע נגד, מרגול, מירי, נטע ורן הצביעו בעד. מייקל ממשיך לשלב הבא.




שלושת המתמודדים מצטרפת ל- 55 המתמודדים שעברו בתכניות הקודמות: קמא קמילה, עילאי אלמקייס, מיכאל בן דוד, אנה סטפני, ענבל ביבי, אלישע נחמיאס, לירון לב ועדי כהן, אביגיל מויאל, גלי בן שושן, לינט, טרנטה גרוב מאשין, שחר אדמוני, ספיר סבן, יובל לבקובסקי, שחר עדוי, עידו בי וצוקי, עמית בן זקן, אוריה אזערי, גיא סימס, הצמד 'סטיבי ג'ון', עמית שטח, איתי פז, זהבה כהן, שירה אטיאס, שימי תבורי, אלי חולי, נדיר חווא, רון וקנין, מאיה סימנטוב, שיה אביתן, גאיידה, חן חזות, ליבי, רות חתומה, אברהם חתומה, עתליה פירס, ביסט קרו, אגם אבוחצירה, דן ביטון, נטע רוזנבלט, אלמוג פדידה, ליה נביפור, ייהלי אקוניס, זוהר רזיאל, שיראל אחיאל, רון ושירן, נוי אזולאי, ליזה אורמן, מאור תיתון, תומר אלמוג, נועם אזוט, יוחאי מורנו, אוריין עטיה, נועם גבאי ואביב חרזי.

פרק האודישנים הבא ישודר ביום שלישי, 7 בדצמבר, בשעה 21.30 בערוץ רשת 13.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!