האמנים ההולנדים ארמין ואן ביורן וג׳ייק ריס הגישו שיר לייצג את הולנד באירוויזיון 2022 – אך הוועדה דחתה את שירם.

זוכה אקס פקטור ההולנדי לשנת 2010, ג׳ייק ריס (Jake Reese) חשף שהגיש שיר לאירוויזיון 2022 עם ה- DJ הבינלאומי, ארמין ואן ביורן (Armin van Buuren). בראיון לעיתון ההולנדי Algemeen Dagblad, ריס אישר כי קיבלו הודעה לפני שבועיים שהשיר שלהם לא נבחר לאירוויזיון 2022.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




הצמד מתכוון להוציא את השיר מאוחר יותר בכל זאת, ולא שללו השתתפות עתידית. ג'ייק ריס הסביר כי: "אנחנו כמובן חושבים שזה שיר טוב במיוחד. המילים היו משתלבות עם נושא האירוויזיון. ברור שזה יכול היה להיות מדהים לנסוע לאיטליה אבל זה סימן טוב שיש תחרות כל כך קשה בהולנד. האירוויזיון הפך ליוקרתי".

ועדה, המורכבת מפרשני הטלוויזיה ההולנדיים יאן סמית (Jan Smit) וקורנלד מאס (Cornald Maas) וכן שדרני הרדיו קון סווייננברג (Coen Swijnenberg) וסאנדר לנטינגה (Sander Lantinga), אמורה לבחור את השיר ההולנדי לאירוויזיון 2022. בדומה לשנת 2019, כאשר נבחר השיר הזוכה של הולנד, הוועדה מתמקדת יותר בשיר עצמו, ולא באמן.




ארמין ואן ביורן (Armin Van Buuren)

מפיק טראנס ו- DJ הולנדי. מדורג בכל שנה מאז שנת 2002 בחמשת המקומות הראשונים בדירוג 100 התקליטנים הטובים בעולם של מגזין DJ Mag, מתוכן חמש פעמים במקום הראשון.

ג׳ייק ריס (Jake Reese)

ידוע גם בתור יאפ ריסמה (Jaap Reesema), הוא זמר-יוצר הולנדי. לאחר הזכייה באקס פקטור ההולנדי, ריסמה שיתף פעולה עם אמנים מוכרים רבים, ביניהם הארדוול (Hardwell), Lost Frequenciesג'יי שון (Jay Sean), דיוויד גואטה (David Guetta) ועוד.




לפי מקורות שונים, זמרת הפופ-נואר לקשמי (Lakshmi) צפויה לייצג את המדינה בתחרות האירוויזיון 2022 בטורינו. רשת הטלוויזיה ההולנדית AVROTROS לא הגיבה על השמועה.

הולנד באירוויזיון 2021

הנציג ההולנדי האחרון היה ז'אנגו מקרוי (Jeangu Macrooy) שנבחר לייצג את הולנד באירוויזיון 2020 שבוטל ולאחר מכן באירוויזיון 2021. הזמר הגיע בגמר הגדול למקום ה- 23 עם 11 נקודות בלבד בעזרת הביצוע החלש לשיר "Birth of a New Age". מדובר במיקום הנמוך ביותר אליו הגיע הולנד מאז אירוויזיון 2015.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 62 של הולנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1957, 1959, 1969, 1975 ו- 2019.



הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!