פרטים חדשים על הקדם אירוויזיון הצ'כי נחשפים. אחד מתוך שבעת המתמודדים התמודד בכבר בקדם אירוויזיון המקומי, האם מדובר במיקולאש יוזף?




לאחרונה נחשפו פרטים בנוגע לקדם האירוויזיון הצ׳כי בחשבון האינסטגרם של התחרות. שבעה אמנים מקומיים יתמודדו על ייצוג צ’כיה באירוויזיון 2022 בטורינו. דווח שרוב האמנים הן נשים, עוד דווח שיש מגוון עשיר יותר של ז’אנרים לעומת התחרות הקודמת. לכל השירים צולמה הופעה "חיה" באולפני השידור ברשת הטלוויזיה הצ׳כית ČT. בנוסף, עלתה לאינסטגרם תמונה המציגה הצצה לבמה בה צולמה ההופעה.

ב- 6 בדצמבר בשעה 14.00 (שעון ישראל) תיערך מסיבת עיתונאים בה יחשפו האמנים, השירים וההופעות. לאחר מכן, ההצבעה תפתח למשך שבוע החל מה- 7 בדצמבר ותסתיים ב- 15 בדצמבר.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




שיטת ההצבעה:

ניתן להצביע דרך אפליקציית האירוויזיון ובנוסף יוקם אתר אינטרנט מיועד להצבעה. תוצאות התחרות יקבעו בצורה הבאה: 50% על ידי שיפוט בינלאומי, 25% על ידי קהל בינלאומי וכמובן הציבור הצ’כי שישפיע על 25% מההצבעה הכוללת. הנציג והשיר יבחרו ב- 16 בדצמבר.

כידוע, מיקולאש יוזף (Mikoláš Josef) שייצג את צ’כיה ב- 2018 והביא למדינה את ההישג הטוב ביותר שלה עד כה (מקום 6) – שלח שיר לתחרות, אך עדיין לא ידוע האם שירו נכנס לשביעייה הסופית. במקביל, ידוע כי מתמודד אחד מתוך השביעייה כבר התמודד בעבר בקדם אירוויזיון המקומי.

זוהי הפעם החמישית שצ׳כיה עורכת קדם על מנת לבחור את הנציג לאירוויזיון.




צ'כיה באירוויזיון 2021

"omaga" הוא השיר שבוצע על ידי בני כריסטו (Benny Cristo) אשר נשא את דגל צ'כיה באירוויזיון 2021. הזמר נבחר לייצג את צ'כיה באירוויזיון 2021 לאחר שזכה בקדם אירוויזיון המקומי בשנת 2020 אך השתתפותו בוטלה בגלל מגפת הקורונה. צ'כיה הגיעה באירוויזיון למקום ה- 15 בחצי הגמר השני עם 23 נקודות.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 10 של צ'כיה באירוויזיון אשר השתתפה לראשונה בתחרות בשנת 2007. שלוש פעמים הצליחה המדינה לעלות לגמר התחרות.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!