הערב שודר הפרק ה- 14 של 'אקס פקטור לאירוויזיון'. שלושה מתמודדים נוספים מצטרפים הערב אל 49 המתמודדים שעברו לשלב הבא עד כה. המתמודדים שעברו היום: תומר אלמוג, נועם אזוט ויוחאי מורנו.

הערב שודר הפרק ה- 14 של תכנית הריאליטי 'אקס פקטור' אשר בעזרתה ייבחר הנציג הישראלי לאירוויזיון 2022. מתוך שישה אודישנים ששודרו הערב עברו שלושה מתמודדים את האודישן בהצלחה והמשיכו לשלב הבא. המתמודדים אשר המשיכו לשלב הבא הם: יוחאי מורנו, נועם אזוט ותומר אלמוג.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




הצביעו לסקר שלנו: איזה אודישן היה הטוב ביותר לדעתכם?

This poll is no longer accepting votes

אקס פקטור: איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים ה- 14?




"רבותי"

להקת "רבותי" מורכבת משישה גברים חרדים שמבצעים גרסאות א-קאפלה מיוחדת ללהיטים מוכרים. לאודישן הם בחרו "שבט אחים ואחיות" (שנכתב על ידי דורון מדלי). ביצעו מאוד חביב, אבל ראינו דברים כאלה באירוויזיון (שלא הצליחו בכלל) וגם בעונות קודמות של "הכוכב הבא". זה נחמד וחביב ומעביר את הזמן בצורה מהנה, אבל לאירוויזיון זה לא מתאים.

"אני חושב שזה מקסים וכיף, אבל לדעתי זה לא מספיק מקצועי", אמר רן. "בא לי לשבת ולשמוע עוד אלף שירים כאלה בשביל הכיף, זה משמח. עכשיו יש לי בת מצווה לבת שלי, נאמר, בא לי שתהיו ותשירו קאברים ויהיה מצחיק וכיף ומרענן, אבל לאירוויזיון זה רמה אחרת לגמרי", אמרה מירי.

"רבותי" לא עוברים לשלב הבא.

תומר אלמוג

תומר, בת 19 מכפר מונש עמק חפר, גולשת ועושה סקייטבורד, כותבת שירים, מנגנת על גיטרה ופסנתר וגם הפכה לכוכבת רשת לאחר שכיכבה בתכנית "הבנים והבנות". תומר בחרה לשיר את השיר הידוע "Somebody To Love" (במקור של קווין) בגרסה מיוחדת משלה. תומר הפכה את זה לבלדת פופ מקסימה, ביצעה את השיר בצורה מדוייקת ומרגשת. אודישן מעולה. חייבת לעבור לשלב הבא.

"את מכשפה קטנה", אמרה נטע והוסיפה, "אני חושבת שהחן שלך הוא משפריץ החוצה. יש משהו כל כך יפהפה ומרגיע ונוגה במה שעשית, פשוט אי אפשר להסביר את זה, זה מנגן על העור שלי". רן אמר: "אני מאוד אהבתי את הגוון שלך, את האיפוק שלך, את זה שלקחת את זה למקום שלך. יש לי תחושה שאת מסתירה שם עוד כל מיני שפנים בכובע".

כל השופטים הצביעו בעד. תומר ממשיכה לשלב הבא.




דור דהן

דור דהן (בן 28) ונועם אזוט (בן 18), מבאר שבע, הגיעו יחד אך יתמודדו כל אחד בנפרד. נעם הוא הבן של בת הזוג של אבא של דור ומגיל קטן הם שרים יחד. דור הוא מנהל מחלקה במפעל "רותם תעשיות" והוא גם בן דודו של אגם בוחבוט. דור בחר לשיר את "עלה קטן שלי" (במקור של אברהם פריד), היו מספר רגעים יפים בשיר אך השירה לא הייתה מדוייקת. זה עדין לא בשל ולא מתאים לאירוויזיון לטעמי.

"זה שיר נורא יפה, הבעיה אם זה בשל למה שאנחנו צריכים, כי זה שירת ה'אולד סקול', ככה שרו פעם. אפילו הזמרים המזרחיים היום לא שרים ככה", אמרה מרגול. "הסוף היה נורא יפה. היה שם רגע מקסים ממש, אם היה אפשר לתפוס אותו ולהגיד, הלוואי שכל הביצוע היה ככה. אני חושב שזה לא מספיק למה שאנחנו מחפשים פה", אמר רן.

דור לא עובר לשלב הבא.

נועם אזוט

נועם, בן 18, בחר לשיר את השיר "אני גיטרה" (במקור של בני אמדורסקי) ולתת לו את הטאץ' הים תיכוני. האמת? מפתיע לטובה! סילסולים יפים, שירה דיי מדוייקת, נועם נתן לשיר אינטרפרטציה מעניינת, מגיע לו לעבור? בהחלט!

"אתה שר מעולה, אבל אני אזכיר את זה שמדובר באירוויזיון. אני לא מרגיש אחראי מספיק לומר לך שאתה בנוי להחזיק במה כזאת", אמר אביב. מירי לא מסכימה: "יש לו כריזמה. הוא מחייך אלייך – זה מגיע לשורה 19. לשלב הזה, לי אני חושבת שזה מספיק".

מרגול, רן, מירי ונטע הצביעו בעד. אביב נגד. נועם עובר לשלב הבא.




ילין עלי

ילין, בת 15 מיפו, ערבייה מוסלמית שמפחדת לחיות את החיים הנורמטיביים המקובלים במגזר הערבי ורוצה להפוך לזמרת גדולה, להופיע ולהתלבש כרצונה בניגוד למקובל. ילין בחרה לשיר את "Another Love" (במקור של טום אודל) ועושה זאת עם גוון קולה המיוחד המזכיר קצת את הסגנון של ביילי אייליש. ביצוע עשוי היטב, לילין יש טונות של כישרון והיא כובשת את מסך הטלוויזיה. היו לי קצת בעיות עם הדיקצייה, אבל זה לא אמור למנוע ממנה לעבור לשלב הבא. יחד עם זאת, היא נורא צעירה, האם היא מוכנה לכבוש את הבמה הגדולה באירופה? לא עדיף להגיע קצת יותר בשלה?

"הגוון קול שלך מדהים בעיניי, וגם המבטא טוב. קצת היו כמה מעידות פה ושם, שזה בסדר גמור. אני יכול לראות אותה באירוויזיון. היא שרה מאוד חכם", אמר אביב. "את מאוד אינטליגנטית, גוון קול מדהים, בגלל שאת בת 15, ושמעתי פה חוסר דיוקים שהם קשורים לזה שאת בת 15, לא בא לי לשים אותך בסיטואציה הזאת. את עוד לא מוכנה – אפילו שנה יכולה לעשות הבדל".

ילין לא עוברת לשלב הבא. היא באמת מאוד צעירה ומחכה לה קריירה מרשימה בהמשך.

יוחאי מורנו

יוחאי, בן 25 מירושלים, שר יוצר ומנגן על גיטרה, גרוש, אחיינו של עמנואל מורנו – לוחם וקצין בסיירת מטכ"ל. יוחאי בחר לשיר את "עד שתמצאי אהבה" (במקור של אמיר דדון). ביצוע מקסים בעיניי אם כי אין בשיר שום ייחוד וגם האינטרפרטציה זהה למקור. נראה שגם השופטים חושבים כך ולכן ביקשה מירי שיוחאי ישיר שיר מקורי שלו. יוחאי בחר לשיר את "תישארי לבד" והשיר הזה בהחלט הוציא ממנו את אישיותו המקסימה. יוחאי זמר מקסים, הוא העניק ביצוע כובש, מגיע לו לעבור אבל אני חש שזה לא יגיע לשלבים מתקדמים כי הסגנון המוזיקלי לא מתאים לאירוויזיון. בארץ יכולה להיות לו קריירה מצליחה.

"אתה שרת וזה דיבר אליי, וזה נגע בי. נדיר שאני רואה מישהו שגם יודע להחזיק שירה וגם גיטרה", אמר אביב. "בשיר של אמיר אני לא נסחפתי אחרייך, בשיר המקורי שלך התחלתי להבין קצת יותר מי אתה. יש לך ערימות של כישרון ופוטנציאל, מבחינתי, לפחות לעכשיו, כשאני צריכה לראות בן אדם ושהוא ישרוף לי את המסך, כרגע זה עוד לא".

אביב, מירי, מרגול ורן מצביעים בעד. נטע נגד. יוחאי עובר לשלב הבא.




חמישיית המתמודדים מצטרפת ל- 49 המתמודדים שעברו בתכניות הקודמות: קמא קמילה, עילאי אלמקייס, מיכאל בן דוד, אנה סטפני, ענבל ביבי, אלישע נחמיאס, לירון לב ועדי כהן, אביגיל מויאל, גלי בן שושן, לינט, טרנטה גרוב מאשין, שחר אדמוני, ספיר סבן, יובל לבקובסקי, שחר עדוי, עידו בי וצוקי, עמית בן זקן, אוריה אזערי, גיא סימס, הצמד 'סטיבי ג'ון', עמית שטח, איתי פז, זהבה כהן, שירה אטיאס, שימי תבורי, אלי חולי, נדיר חווא, רון וקנין, מאיה סימנטוב, שיה אביתן, גאיידה, חן חזות, ליבי, רות חתומה, אברהם חתומה, עתליה פירס, ביסט קרו, אגם אבוחצירה, דן ביטון, נטע רוזנבלט, אלמוג פדידה, ליה נביפור, ייהלי אקוניס, זוהר רזיאל, שיראל אחיאל, רון ושירן, נוי אזולאי, ליזה אורמן ומאור תיתון.

פרק האודישנים הבא ישודר ביום שלישי, 30 בנובמבר, בשעה 21.30 בערוץ רשת 13.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!