רשות הטלוויזיה פרסמה שינויים לגבי הפורמט החדש של הקדם אירוויזיון הנורווגי המוכר בשם Melodi Grand Prix.


 

קדם האירוויזיון הנורווגי, ה- Melodi Grand Prix, משמש לבחירת הנציגים הנורווגים לאירוויזיון החל משנת 1960. גם השנה צפוי להיבחר הנציג דרך הקדם שיתפרס על פני שישה ערבים. השנה הוחלט לחשוף את רשימת המשתתפים והשירים בבת אחת ולא בהדרגה כמו שנעשה בשנים הקודמות. רשימת המשתתפים בתחרות צפויה להיחשף ב- 10 בינואר.
 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




אתר החדשות ESC Norge מדווח שבקדם השנה ישתתפו 21 שירים. בכל חצי גמר צפויים להשתתף ארבעה שירים, ומכל חצי גמר יעלה שיר אחד לגמר. שירים אלו יצטרפו לחמישה שירים נוספים שמקומם בגמר הגדול מובטח אוטומטית. שיר נוסף ייבחר דרך סיבוב גלגל ההצלה, כך שבגמר הגדול ישתתפו עשרה שירים. ראש המשלחת הנורווגית לתחרות סטיג קרלסן (Stig Karlsen) מסר שאיכות השירים היא ברמה גבוהה וגם השנה נורווגיה תכוון להגיע להישג הטוב ביותר.

תאריכים למלודי גרנד פרי:

חצי גמר ראשון – 15 בינואר
חצי גמר שני – 22 בינואר
חצי גמר שלישי – 29 בינואר
חצי גמר רביעי – 5 בפברואר
חצי גמר חמישי – 12 בפברואר
הגמר הגדול – 19 בפברואר


 

נורווגיה באירוויזיון 2021

הזוכה האחרון בתחרות ה- "Melodi Grand Prix 2021" הוא הזמר אנדראס האוקלנד (Andreas Haukeland), שמכונה TIX. הזמר ביצע על בימת האירוויזיון את השיר "Fallen Angel" שהגיע בגמר הגדול למקום 18 עם 75 נקודות.

אירוויזיון 2022: השנה תהיה ההשתתפות ה- 60 של נורווגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 3 פעמים: 1985, 1995, 2009.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!