הערב שודר הפרק ה- 11 של 'אקס פקטור לאירוויזיון'. ארבעה מתמודדים נוספים מצטרפים אל 38 המתמודדים שעברו לשלב הבא עד כה. המתמודדים שעברו היום: דן ביטון, נטע רוזנבלט, אלמוג פדידה וליה נביפור.

הערב שודר הפרק העשירי של תכנית הריאליטי 'אקס פקטור' אשר בעזרתה ייבחר הנציג הישראלי לאירוויזיון 2022. גם הפעם צפינו בשישה אודישנים כאשר ארבעה מתמודדים עברו את האודישן בהצלחה והמשיכו לשלב הבא. המתמודדים אשר המשיכו לשלב הבא הם: דן ביטון, נטע רוזנבלט, אלמוג פדידה וליה נביפור.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




הצביעו לסקר שלנו: איזה אודישן היה הטוב ביותר לדעתכם?

This poll is no longer accepting votes

אקס פקטור: איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים ה- 11?




דן ביטון

דן, בן 18 מאשדוד, חולם להיות זמר עסוק בישראל. הוא מספר על עצמו שהוא בן להורים גרושים שעוזר הרבה לאימו והוא בחר להקדיש לה את השיר "כשאת עצובה" (במקור של עמיר בניון). דן עשה זאת בצורה מדויקת ומרשימה, הוא יודע לסלסל ולהגיש שיר. יחד עם זאת, לא מצאתי בשירה שלו שום דבר חדש ומרענן. הרגשתי ששמעתי הרבה מאוד זמרים כמוהו. הוא ראוי לעבור לשלב הבא אבל אני לא רואה סיכוי שיתקדם לשלבים הגבוהים של התחרות.

"מה שעשית, וזה נדיר בעיניי, זה להגיש את המילים ולהניח אותן לפעמים, ולהגיד את זה עם שבר… פשוט מדהים. המינונים שלך כל כך מדוייקים", אמרה מירי. "אני קצת מבולבל. משהו בביצוע לא סחף אותי עד הסוף", אמר רן.

כל השופטים הצביעו בעד. דן ממשיך לשלב הבא.

פזי

פזי, בת 22 מתל אביב, מורה לפיתוח קול שהתייתמה מאביה בגיל 10. פזי בחרה לשיר את "רואה לך בעיניים" (במקור של אתי אנקרי) והיא עושה זאת בצורה מעולה. דיוק קולי מופלא והבעה שמעוררת רגש. הזעקה הייתה בהחלט חודרת. מסקרן מה פזי תביא בשלבים הבאים.

"השיר הזה טומן בחובו כל כך הרבה עומקים, גם בהלחנה, גם במתח. זה חתיכת אתגר, ועמדת בו בגבורה והפתעת אותי, חשבתי שהיא לא התפוצצה ואז עם המעקף", אמרה מירי. "מוזיקה אי אפשר להסביר, רק להרגיש אותה לכאן או לכאן. על הנייר, הייתי אמור מאוד מאוד לאהוב את זה ולא אהבתי את זה. זה לא נגע בי, זה לא ריגש אותי.

רן, נטע ומירי הצביעו בעד. מרגול ואביב גפן הצביעו נגד. מוזר מאוד.




ANNA RF

להקת ANNA RF משלבת מוזיקה אלקטרונית, אתנית ורגאיי והם מופיעים בהרבה פסטיבלי מוזיקת עולם באירופה. הלהקה בחרה לשיר את שירם המקורי "אזל המלאי". הפתיחה האינסטרומנטלית הזכירה לי הרבה שירים אתניים טובים שהיו על בימת האירוויזיון, ההמשך הפך להיות מבולגן אבל עם תחושה שיש עם מה לעבוד. יחד עם זאת, כבר שמענו באירוויזיון שירים המשלבים מוזיקה אלקטרונית ואתנית (אוקראינה 2021 – "Shum") וזה ממש לא שם.

"אתם מגניבים ואני יכולה להבין למה יש לכם הופעות בעולם ובארץ, כי זה נורא כיפי ורוקדים וסבבה… השיר עצמו נשמע כמו אלף שירים אחרים, וגם מה שאתם אומרים לא מביא ערך מוסף לא של שפה או אמירה רוחנית גבוהה", אמרה מירי. "אני מרגישה שהיכולת הפרפורמטיבית שלך כשאתה ללא הגיטרה היא מדהימה. אתה עלית על השולחן, ירדת, עשית קרקסים. זה בדיוק מה שמחפשים בדבר כזה. אני חושבת שיש פה כישרון וגרוב מוזיקלי כיפי", אמרה נטע.

רן, מרגול, ונטע הצביעו בעד. מירי ואביב הצביע נגד. הלהקה לא עברה לשלב הבא.

נטע רוזנבלט

נטע בן 19 מתל אביב, עלה מארה"ב בגיל 11 ומשרת בגזרת דרום לבנון. נטע בחר לשיר שיר מקורי שכתב בטירונות בשם "Safe and Sound". תחילה נראה שנטע הוא כוכב. הוא ביצע את השיר בצורה רעננה ומיוחדת והכתיבה נפלאה אבל המשך קטע המעבר בו הוא ניסה לעלות לתווים הגבוהים היה לא כל כך מדוייק והרס לי את כל החוויה. אני מבולבל. מצד אחד יש בנטע הרבה קסם וכישרון, מצד שני האודישן עצמו לא טוב.

"בהתחלה היה איזה קסם נורא יפה. אמרתי, וואלה זה מקסים. כשזה הגיע לפזמון שם הכל נפל לי", אמר אביב. "אני מזהה פה משהו שהוא ברמה מאוד מאוד גבוהה של אישיות, של הגשה, של זמר, של תדר", אמרה מירי.

רן, נטע, מירי, אביב ומרגול הצביעו בעד. רן נגד. נטע עבר לשלב הבא.




אלמוג פדידה

אלמוג, בן 19 מראשון לציון, בחר לשיר את "מה אתה רוצה ממני" (במקור של חנן בן ארי). מעצבן אותי שההפקה מביאה מתמודדים לבצע שיר עם הפלייבק המקורי ואז השיר הופך אוטומטית לחיקוי. הטענות הם להפקה ולא לאלמוג שהוא ביצע את השיר בצורה יפה מאוד ומרגשת אבל השירה שלו לא שונה בהרבה מהמקור, ובהתחשב בזה שהשיר מנוגן עם הפלייבק המקורי הרסה לו אף יותר.

"לפני השיר נראתה כאילו אתה נטול רגש, אבל פתחת את הפה והדהמת אותי. אתה מביא ביצוע כל כך רגיש, מתוק וגברי, פשוט אתה זמר משובח", אמרה מרגול. "זה שיר נורא יפה ושרת אותו מאוד יפה. פשוט זה היה מאוד מאוד דומה לחנן בן ארי. אתה לוקח שיר של חנן בן ארי ושר אותו כמוהו. תביא משהו אחר", אמרה מירי.

רן, נטע, מירי ומרגול הצביעו בעד. אביב נגד. אלמוג עבר לשלב הבא.

ליה נביפור

ליה, בת 16 מכפר סבא, מעריצה של רן דנקר ומתעסקת במוזיקה כל חייה. היא בחרה לשיר את "Wrecking Ball" (במקור של מיילי סיירוס) בעיבוד משלה כשהיא מנגנת על גיטרה ושרה את השיר. למרות הפיקשושים עם הגיטרה, ליה שרה את זה בצורה מדהימה ובוגרת, מפתיעה ומרגשת. ההגשה שלה פשוט נפלאה והיא ממש זורחת על הבמה, וכל זה כשהיא רק בת 16. מדהים.

רן דנקר אמר: "יש לך קול יפהפה ואת מתכוונת למה שאת שרה, ואת לא מגזימה עם המשחק בו ויש לך פוטנציאל טכני מטורף", מרגול הוסיפה: "יש בך אינטליגנציה רגשית כל כך גבוהה, עשית את זה נפלא ואת באמת זמרת פנטסטית".

כל השופטים הצביעו בעד. ליה ממשיכה לשלב הבא.




חמישיית המתמודדים מצטרפת ל- 38 המתמודדים שעברו בתכניות הקודמות: קמא קמילה, עילאי אלמקייס, מיכאל בן דוד, אנה סטפני, ענבל ביבי, אלישע נחמיאס, לירון לב ועדי כהן, אביגיל מויאל, גלי בן שושן, לינט, טרנטה גרוב מאשין, שחר אדמוני, ספיר סבן, יובל לבקובסקי, שחר עדוי, עידו בי וצוקי, עמית בן זקן, אוריה אזערי, גיא סימס, הצמד 'סטיבי ג'ון', עמית שטח, איתי פז, זהבה כהן, שירה אטיאס, שימי תבורי, אלי חולי, נדיר חווא, רון וקנין, מאיה סימנטוב, שיה אביתן, גאיידה, חן חזות, ליבי, רות חתומה, אברהם חתומה, עתליה פירס, ביסט קרו ואגם אבוחצירה.

פרק האודישנים הבא ישודר ביום חמישי, 25 בנובמבר, בשעה 21.30 בערוץ רשת 13.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!