רשת הטלוויזיה היוונית ERT בחרה בבחירה פנימית חמישה פיינליסטים לקראת אירוויזיון 2022 שיעברו לסבב האחרון: אמנדה טנפיורד, גוד ג'וב ניקי, איליאס קוזאס, ג'ואנה דריגו ולו איס.

בספטמבר פתחה יוון את חלון ההגשה לבחירה הפנימית שלה לאירוויזיון 2022. חברות תקליטים הוזמנו להגיש אמנים וכל אמן יכול להגיש עד שלושה שירים. רשת הטלוויזיה היוונית ERT חשפה את השמות של חמשת הפיינליסטים שעלו לסיבוב הבחירה האחרון. חבר שופטים מומחה ייפגש כעת עם חמשת הפיינליסטים כדי לשמוע עוד על יכולותיהם. חמשת הפיינליסטים הם: אמנדה טנפיורד (Amanda Tenfjord), גוד ג'וב ניקי (Good Job Nicky), איליאס קוזאס (Ilias Kozas), ג'ואנה דריגו (Joanna Drigo) ולו איס (LOU IS).

 
רוצים להשאר מעודכנים בכל חדשות "אקס פקטור"?
הכנסו לקישור הבא!




אמנדה טנפיורד (Amanda Tenfjord) היא זמרת יוונית בת 24, שמה האמיתי הוא אמנדה גאורגיאדיס. אמנדה חיה בנורווגיה ועברה לאחרונה הכשרת רפואה. בזמן הלימודים אמנדה המשיכה לכתוב ולהשתתף בתחרויות מוזיקה. בזמן פסטיבל הראווה בטרונדהיים היא תפסה את עיניה של חברת התקליטים והוחתמה. אמנדה כבר הספיקה להוציא אלבום EP ראשון הנקרא "First Impression" בו היא מצליחה לערבב פופ מודרני, פולק, אלקטרוני ואמביינט.

גוד ג'וב ניקי (Good Job Nicky) או בשמו האמיתי ניקולה ורטקורי, בן ה- 26, הוציא את סינגל הבכורה שלו "Blue" בחודש ינואר. הוא בנו הצעיר של המוזיקאי הידוע יאניס פאריוס (Giannis Parios) ומנחת תוכניות הטוק-שואו סופיה אליברטי (Sofia Aliberti). הזמר הצעיר ידוע בזכות הסגנון היחודי שלו שמשלב מוסיקת אר'נ'בי יחד עם פופ ומוסיקה אלקטרונית.




איליאס קוזאס (Ilias Kozas) כבר ב- 2013 הוביל את יוון למקום השישי באירוויזיון עם השיר "Alcohol Is Free" ("האלכוהול בחינם") יחד עם להקתו קוזה מוסטרה (Koza Mostra). לפני כחודש דיווחנו שהזמר הגיש שלושה שירים כחלק מתהליך הבחירה הפנימי.

ג'ואנה דריגו (Joanna Drigo) התחילה את הקריירה המוזיקלית שלה באלבום בכורה לאחר ששיתפה פעולה עם האמן פיליפוס פליאציקס (Filippos Pliatsikas) בהופעות חיות. ג'ואנה הספיקה להוציא גם אלבום שני ולאחרונה הוציאה שיר עם קבוצה של מפיקים מוזיקלים שיצרו סאונד חדש ומעניין.

לו איס (LOU IS) או בשמה המלא לואיזה סופיאנופולו (Louiza Sofianopoulou) מופיעה כבר 15 שנים ושיתפה פעולה עם אמנים רבים. לו איס תיארה את השיר: "כתבתי את המלים והלחן, זה ריקוד בסגנון דיסקו עם תזמור פופ רענן ומסר אופטימי. הוא מספר סיפור על מעבר למשהו חדש וטוב יותר. יש נוסטלגיה ואהבה למה שחוויתי אבל מצב רוח חזק וברור להתקדם הלאה!"




יוון באירוויזיון 2021

סטפניה (Stefania) יצגה את יוון באירוויזיון האחרון עם השיר "Last Dance" שנבחר בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה היוונית. יוון הגיעה באירוויזיון למקום ה- 10 בגמר הגדול עם 170 נקודות. זו הייתה הפעם הראשונה מאז 2013 שיוון התברגה בעשירייה הראשונה.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 42 של יוון באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנת 2005 עם השיר "My Number One" שבוצע על ידי הלנה פאפאריזו (Helena Paparizou).




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    פרסומת: מחפשים צלם מגנטים? אנחנו כאן בשבילכם!