הערב שודר הפרק התשיעי של 'אקס פקטור לאירוויזיון'. שלושה מתמודדים נוספים מצטרפים אל 30 המתמודדים שעברו לשלב הבא. המתמודדים שעברו היום: גאיידה, חן חזות ורעות ליבי נפתלי.

אמש שודר הפרק התשיעי של תכנית הריאליטי 'אקס פקטור' אשר בעזרתה ייבחר הנציג הישראלי לאירוויזיון 2022. הפעם צפינו בשישה אודישנים כאשר שלושה מתמודדים עברו את האודישן בהצלחה והמשיכו לשלב הבא. המתמודדים אשר המשיכו לשלב הבא הם: גאיידה אבו עוואד, חן חזות ורעות ליבי נפתלי.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




הצביעו לסקר שלנו: איזה אודישן היה הטוב ביותר לדעתכם?

This poll is no longer accepting votes

אקס פקטור: איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים התשיעי?




איתיאל זינו

איתיאל, בן 26 מבאר שבע, עובד כמנהל מחלקה בסופר וחולם להגשים את חלומו במוזיקה. לאודישן הוא בחר לשיר את "את חירותי" (במקור של חוה אלברשטיין). לאיתיאל קול מדויק להפליא, הוא מטייל בין צלילים נמוכים וגבוהים ועושה זאת בצורה יפה מאוד. יחד עם זאת, לעיתים הביצוע לא זרם ולא העביר שום רגש.

"חלק מהשירה שלך היה סתם קריוקי וחלקים יפים מאוד, מוזהבים, נקיים ואילתורים שזמר בכיר לא יכול לעשות", אמרה מרגול. "אני מרגישה שיש פה מוזיקליות, מרגישה שיש פה בחור עם הרבה ביטחון ואני חושבת שצריך לתת לו להיפתח", אמרה נטע.

נטע הצביעה בעד, אביב ומרגול הצביעו נגד. איתיאל לא עובר לשלב הבא.

גאיידה אבו עוואד

גאיידה, בת 24 מבוקעתא שברמת הגולן, חולמת להיות הדרוזית הראשונה שתתמודד באירוויזיון. גאיידה התפרסמה ב- 2016 כשהגיע למקום השני בתכנית "אייל גולן קורא לך". שחררה מספר שירים ואף הופיעה לצד עברי לידר ונרקיס בביצוע "מחרוזת המזרח התיכון" בטקס הדלקת המשואות השנה.

גאיידה בחרה לשיר את השיר "Baadak Ala Bali" (במקור של שירין עבד אל-נור ומוכר גם בגרסה של שרית חדד) בערבית. שירתה של גאיידה כל כך נקייה, צלולה, מיוחדת, עדינה ומציפה בדמעות. סילסולים מושלמים. לא הבנתי אף מילה אבל הרגשתי שאני מבין את מה המסר שגאיידה מנסה להעביר. ביצוע מדהים בעייני. האם גאיידה תגשים את החלום ותתמודד באירוויזיון? אני בעד!

"יש משהו בשירה ערבית שיכול להיות מאוד צעקני. אבל פה יש המון אלגנטיות, עדינות ואנטילגנציה יפה", אמרה מירי, ורן הוסיף: "לא הבנתי את המילים, אבל הבנתי הכל. זה פשוט חודר ללב כמו סכין".

כל השופטים הצביעו בעד. גאיידה ממשיכה לשלב הבא.




צליל חלף

צליל, בת 27 מעקרון, בתו של הזמר בן עמי חלף ממנה ינקה את המוזיקה. שירתה בלהקה צבאית שם פיקדה על נטע ברזילי. צליל בחרה לשיר את "ילדים כאלה" (במקור של עדן חסון). לצליל קול עדין ויפה אך היא הייתה מאוד נרגשת, בשלב מסויים התיישבה על הבמה ושרה את השיר בישיבה, היו אי דיוקים בשירה. אודישן פחות טוב. קורה.

"את מתוקה, יפה וחיננית ויש לך קול מאוד יפה, אבל ברגעי הלחץ זה פשוט לא החזיק. זה לא עבר את הרף הזה שאנחנו מחפשים כרגע", אמרה מירי. "הייתי מת שיגיע לכאן משהו זוהר לבמה. זה לא קרה לי איתך", אמר אביב. "צליל אני אוהבת אותך – אל תתני לזה להוריד אותך!" הוסיפה נטע.

אביב ורן הצביעו נגד. צליל לא ממשיכה לשלב הבא.

אודי צברי

אודי, בן 29 מתל אביב, מנהל סניף של סלון יופי לנשים, גדל בבית חרדי והאזין רבות למרגול. אודי מבצע את "המענטזת" (במקור של ג׳קי מקייטן) כשהוא יושב על הבמה, שר ומנגן, ועושה זאת עם נוכחות כריזמטית והרבה מאוד מוזיקליות. אבל האם הסגנון הזה מתאים לאירוויזיון? אני לא בטוח… אבל אולי הוא עוד יכול להפתיע.

"אתה פשוט חריף ואינטיליגנטי ואתה לקחת את הקאבר הזה ופיצחת אותו באופן מבריק שעושה כבוד למקור", אמרה נטע. "הומור זה עיניין של טעם. פחות עבר אליי רגש מהשיר. זאת אומרת, זה נשאר לי קצת משוחק. לדעתי זה פחות מתאים לכיוון שלה תכנית כמו שאני רואה אותה עכשיו", אמר רן.

רן ואביב הצביעו נגד. מרגול, מירי ונטע הצביעו בעד. אודי לא עובר לשלב הבא.




חן חזות

חן, בת 18 מטירת הכרמל וחולמת להיות זמרת אבל לא מספיק מאמינה בעצמה. לאודישן היא הגיעה לחוצה ומאוד חסרת ביטחון אך בחרה לשיר את "בנאדיק" (במקור של נסרין קדרי). ברגע שחן הוציאה את הצליל הראשון היא הפגינה שליטה מוחלטת ובטחון רב – בניגוד מוחלט למה שהיא הראתה תחילה. לחן יש קול מדוייק, סילסולים מרהיבים, הבעה נכונה ומרגשת של השיר. לעיתים הזכירה לי את הקול של עדן בן זקן. אודישן מצויין.

"היו לך פאלטות. את זמרת מצויינת אבל אני אומר שהיו פאלטות כדי שלא תעשי אותן בפעם הבאה. אני כן רוצה אותך", אמרה מרגול. "הנוכחות שלך היא מרסקת את הלב. יש בך משהו שמעורר רגש גם בשירה שלך וגם באישיות שלך. אני חושבת שהיו לך הרבה אי דיוקים כשהתחלת אבל היו לך רגעים של הברקה", אמרה נטע.

כל השופטים הצביעו בעד. חן ממשיכה לשלב הבא.

ליבי

רעות ליבי נפתלי, בת 16 מהושעיה, לומדת בבית ספר דתי, מאמינה ושומרת כשרות אבל כשהיא יוצאת מבית ספר היא עושה מה שעושה לה טוב. ליבי בחרה לשיר את "Don't Start Now" (במקור של דואה ליפה). ליבי כובשת מסך ויכולה להיות זמרת פופ מצויינת. היא "מחזיקה" את השיר היטב למרות אי דיוקים פה ושם, בנוסף, השירה שלה מלאה במניירות שאפשר לנקות. היא מביאה לבמה משהו רענן וצעיר וכיף לראות ולשמוע אותה מהמסך. בסך הכל הביצוע טוב מאוד והיא בהחלט ראויה לעבור.

"יש פה משהו נורא פרשי וכן פוטנציאל גדול ובא לי לשמוע אותך שוב", אמרה מירי. "אני רוצה להיות אחראית, גם לגבייך, מאיפה שאני תופסת את השלב שלך, שאת נמצאת בו מבחינה התפתחותית ואני אגיד לא היום", אמרה נטע.

רן, מירי, אביב ומרגול הצביעו בעד. נטע הצביעה נגד. ליבי ממשיכה לשלב הבא.




שלושיית המתמודדים מצטרפת ל- 30 המתמודדים שעברו בתכניות הקודמות: קמא קמילה, עילאי אלמקייס, מיכאל בן דוד, אנה סטפני, ענבל ביבי, אלישע נחמיאס, לירון לב ועדי כהן, אביגיל מויאל, גלי בן שושן, לינט, טרנטה גרוב מאשין, שחר אדמוני, ספיר סבן, יובל לבקובסקי, שחר עדוי, עידו בי וצוקי, עמית בן זקן, אוריה אזערי, גיא סימס, הצמד 'סטיבי ג'ון', עמית שטח, איתי פז, זהבה כהן, שירה אטיאס, שימי תבורי, אלי חולי, נדיר חווא, רון וקנין, מאיה סימנטוב ושיה אביתן.

פרק האודישנים הבא ישודר ביום ראשון, 21 בנובמבר, בשעה 21.30 בערוץ רשת 13.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!