נחשפו פרטים על טקס הפתיחה של אירוויזיון הילדים 2021 והופעות הביניים בטקס במהלך מסיבת עיתונאים שערכה רשת הטלוויזיה הצרפתית לקראת התחרות.

טקס הפתיחה של אירוויזיון הילדים 2021 יתקיים ב"סטודיו גבריאל" ("Studio Gabriel") ברובע ה-8 של פריז בשעה 18:00 (שעון ישראל) ב- 13 בדצמבר. את הטקס תנחה שרלי מוס (Charlee Moss), בתה של זוכת אירוויזיון 1977 מארי מרים (Marie Myriam). במהלך טקס הפתיחה, ייקבעו שלושה מקומות בסדר ההופעה באירוויזיון הילדים; המדינה שתופיע ראשונה, המדינה שתופיע אחרונה ומיקומה של צרפת בסדר ההופעה. מיקומם של שאר השירים יוכרע על ידי מפיקי אירוויזיון הילדים 2021 לאחר הטקס.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




במהלך ההופעה ישודרו גם הופעות ביניים: ולנטינה (Valentina), זוכת אירוויזיון הילדים 2020, תבצע עיבוד מחודש לקראת חג המולד של השיר הזוכה שלה "J'imagine" (בעברית: "אני מדמיינת"). ברברה פראבי (Barbara Pravi) שהגיעה למקום השני באירוויזיון 2021 ואחת מכותבות השיר "J'imagine" תבצע את שיר האירוויזיון שלה "Voilà".

ההופעה השלישית תיהיה הביצוע של השיר המשותף "Imagine" על ידי כל 19 המתמודדים המשתתפים. כל ההכנסות מהשיר ייתרמו ל- UNICEF (קרן החירום הבינלאומית של האומות המאוחדות לילדים), שלמעשה שתיים משגרירותיה הן ולנטינה ומנחת אירוויזיון הילדים 2021, אלודי גוסיה (Élodie Gossuin).




אירוויזיון ג'וניור 2021 יתקיים בפריז, צרפת לאחר ניצחונה של ולנטינה בת ה- 11 עם השיר "J'imagine" ב- 2020. התחרות תערך באולם "La Seine Musicale" ב- 19 בדצמבר בהשתתפותן של 19 מדינות.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!