אתם קבעתם: מאיה סימנטוב ביצעה את האודישן הטוב ביותר בפרק השמיני של 'אקס פקטור'. הזמרת המוכרת זכתה ב- 59.38% מקולות הגולשים. שיה אביתן במקום השני.

מאיה סימנטוב. צילום: אוהד קב. רשת 13

בסקר שנערך באתר שלנו, אתם קבעתם שמאיה סימנטוב היא המתמודדת אשר הרשימה את הגולשים שלנו במהלך האודישן ששודר בפרק השמיני של 'אקס פקטור לאירוויזיון 2022'. הביצוע של מאיה לשיר "Can't Help Falling In Love" (במקור של אלביס פרסלי) נבחר על ידי 59.38% מהגולשים שלנו לאודישן הטוב ביותר במהלך פרק האודישנים השמיני.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




בזמן שקהל הגולשים שלנו הצביע בהמוניהם למאיה סימטוב, אנחנו במערכת התרשמנו קצת פחות מהאודישן.

מאיה, בת 44 מראשון לציון, זמרת כותבת ומלחינה ומוכרת בעיקר בעבודתה המשותפת עם המפיקים המוזיקליים עופר ניסיםינון יהלשגיא קריב ואיתי קלדרון, ובדואט "בשבילך" עם ליאור נרקיס אותו כתבה והלחינה. סימנטוב כתבה שירים גם לדנה אינטרנשיונל, ריטה ושרית חדד (שלושתן התמודדו באירוויזיון) ולזמרים נוספים.

מאיה בחרה לשיר את השיר "Can't Help Falling In Love" (במקור של אלביס פרסלי). השירה של מאיה מאוד עדינה ומדוייקת, אך בחירת השיר מאוד בעייתית בעיניי. השיר היה מאוד "שטוח" ולא מתפתח, ורק בסוף עלתה מאיה לטונים הגבוהים והפתיעה את כולם. האם זה לא היה קצת מאוחר מידי? משהו בשיר הזה פחות עבד לי. מצטער. מאיה זמרת ענקית, השיר פחות מתאים.

"את אישה מרשימה וזמרת מרשימה. כשאת מגיעה גבוה יש הברקות ויש צבעים בוהקים", אמרה נטע. "כשאת פתחת בהתחלה אמרתי שאת בטח הולכת לדכא אותי עכשיו, עד שהגעת לחלק האחרון. את זמרת בת זמרת. את פנטסטית", אמרה מרגול.

כל השופטים הצביעו בעד. מאיה ממשיכה לשלב הבא.




במקום השני בסקר שלנו דורגה הזמרת שיה אביתן עם גרסתה לשיר "In A Manner Of Speaking" (במקור של נובל ואג). אביתן זכתה ב- 40.63% מהקולות.

This poll is no longer accepting votes

אקס פקטור: איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים השמיני?




פרק האודישנים הבא ישודר הערב, 18 בנובמבר, בשעה 21.30 בערוץ רשת 13.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!