הערב שודר הפרק השמיני של 'אקס פקטור לאירוויזיון'. רק שתי מתמודדות נוספות מצטרפות הפעם אל 28 המתמודדים שעברו לשלב הבא. המתמודדות שעברו היום הן: מאיה סימן טוב ושיה אביתן.

הערב שודר הפרק השמיני של תכנית הריאליטי 'אקס פקטור' אשר במסגרתה ייבחר הנציג שיישא את הדגל הישראלי באירוויזיון 2022. הפעם צפינו בארבעה אודישנים כאשר רק שתי מתמודדות עברו את האודישן בהצלחה והמשיכו לשלב הבא. המתמודדות אשר המשיכו לשלב הבא הן: מאיה סימן טוב ושיה אביתן.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




הצביעו לסקר שלנו: איזה אודישן היה הטוב ביותר לדעתכם?

This poll is no longer accepting votes

אקס פקטור: איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים השמיני?




פתחיה לוי

פתחיה, בן 19 ממצפה יריחו, מאמין שישראל צריכה לשלוח לאירוויזיון שיר בשפה העברית ולא חושב שהכיפה שעל ראשו תפריע לו לייצג את ישראל באירוויזיון. לאודישן הוא בחר לשיר את "האם להיות בך מאוהב" (במקור של אביב גפן). לפתחיה גוון קול צלול, אינטרפרטציה מיוחדת ושונה מהמקור, שירה עדינה ביותר ואפילו מרגשת עד דמעות.

"זה היה מאוד מרגש. יש שם איזה כנות מאוד גדולה, אני ראיתי אותך והרגשתי אותך עם המון כאב. זה לא היה 'קאברי', ואני נורא מודה לך", אמר אביב. נטע הוסיפה: "בשנייה הראשונה ששרת השמים נפתחו. אני עצמתי את העיניים ואני שמעתי רדיו. אתה מוכן לרדיו. יש בך משהו כל כך צלול ויפה וחלק בכל העיקולים שלך".

רן, נטע ואביב הצביעו בעד. מירי ומרגול הצביעו נגד. פתחיה לא ממשיך לשלב הבא. הזוי.

מאיה סימן טוב

מאיה, בת 44 מראשון לציון, זמרת כותבת ומלחינה ומוכרת בעיקר בעבודתה המשותפת עם המפיקים המוזיקליים עופר ניסים, ינון יהל, שגיא קריב ואיתי קלדרון, ובדואט "בשבילך" עם ליאור נרקיס אותו כתבה והלחינה. סימנטוב כתבה שירים גם לדנה אינטרנשיונל, ריטה ושרית חדד (שלושתן התמודדו באירוויזיון) ולזמרים נוספים.

מאיה בחרה לשיר את השיר "Can't Help Falling In Love" (במקור של אלביס פרסלי). השירה של מאיה מאוד עדינה ומדוייקת, אך בחירת השיר מאוד בעייתית בעיניי. השיר היה מאוד "שטוח" ולא מתפתח, ורק בסוף עלתה מאיה לטונים הגבוהים והפתיעה את כולם. האם זה לא היה קצת מאוחר מידי? משהו בשיר הזה פחות עבד לי. מצטער. מאיה זמרת ענקית, השיר פחות מתאים.

"את אישה מרשימה וזמרת מרשימה. כשאת מגיעה גבוה יש הברקות ויש צבעים בוהקים", אמרה נטע. "כשאת פתחת בהתחלה אמרתי שאת בטח הולכת לדכא אותי עכשיו, עד שהגעת לחלק האחרון. את זמרת בת זמרת. את פנטסטית", אמרה מרגול.

כל השופטים הצביעו בעד. מאיה ממשיכה לשלב הבא.




מור חנסון

מור, בן 27 מתל אביב, שחקן בוגר "בית צבי", בוגר תאטרון צה"ל ושחקן בתאטרון בית לסין. מור בחר לשיר את השיר "Sex Bomb" (במקור של טום ג'ונס). ביצוע מאוד תיאטרלי אבל לא מדוייק בכלל למרות הניסיון "לחקות" את הזמר המקורי. אודישן לא טוב. לדעתי זה לא מספיק לעבור לשלב הבא.

"אני נתתי פה צ'אנס לאנשים שהם חצי מוכשרים ממך. כישרון זה כישרון. אני רואה כישרון בתזוזה, משחק, הגשה, חיקוי, לא יודעת מה… משהו בנוכחות שלך הייתה יותר חזה משל הרבה אחרים שעברו", אמרה מירי. "לא היית כל הזמן בטון, אבל הבאת גרוב נהדר. אני לא חושבת שזה מספיק", אמרה מרגול.

מירי ורן הצביעו בעד. נטע ומרגול הצביעו נגד. מור לא עובר לשלב הבא.

שיה אביתן

שיה, בת 24 מהרצליה, מנגנת ושרה מגיל צעיר ומופיעה בימים אלה ברחובות תל אביב לאחר שהופיעה רבות בהודו. שיה בחרה לבצע את השיר " In A Manner Of Speaking" (במקור של נובל ואג). שיה שרה ומנגנת וחושפת גוון קולי מיוחד ומלטף שמבוצע מתוך מעמקי ליבה. ביצוע מדוייק ומרשים. אודישן מעולה שלא רציתי שיסתיים. מדהים.

"את מנוולת. זאת ניבלות ממש איך שאת שרה. זה נדיר. כל כך יפה. יכולות מוזיקליות נדירות", אמרה מרגול. "אני חושב שיש שם הכל, אני חושב שהיא כמו פרח כזה שרק בא לי שנגלה עוד", אמר רן.

כל השופטים הצביעו בעד. שיה ממשיכה לשלב הבא.




המתמודדים בתכנית האחרונה מצטרפים ל- 28 המתמודדים שעברו בתכניות הקודמות: קמא קמילה, עילאי אלמקייס, מיכאל בן דוד, אנה סטפני, ענבל ביבי, אלישע נחמיאס, לירון לב ועדי כהן, אביגיל מויאל, גלי בן שושן, לינט, טרנטה גרוב מאשין, שחר אדמוני, ספיר סבן, יובל לבקובסקי, שחר עדוי, עידו בי וצוקי, עמית בן זקן, אוריה אזערי, גיא סימס, הצמד 'סטיבי ג'ון', עמית שטח, איתי פז, זהבה כהן, שירה אטיאס, שימי תבורי, אלי חולי, נדיר חווא ורון וקנין.

פרק האודישנים הבא ישודר ביום חמישי, 18 בנובמבר, בשעה 21.30 בערוץ רשת 13.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!