אנני-פריד לינגסטד, כוכבת להקת אבבא, חשפה שהיא כבר לא אוהבת את תחרות האירוויזיון: "התחרות השתנתה במהלך השנים".




אנני-פריד לינגסטד (Anni-Frid Lyngstad), בת ה- 75 אשר זכתה להצלחה בינלאומית לאחר שזכתה באירוויזיון 1974 בברייטון, בריטניה, עם להקת אבבא (ABBA) והשיר ״ווטרלו״ (Waterloo) (שבאופן אישי זהו שיר האירוויזיון האהוב עליי) אמרה שתחרות השירים המודרנית, היא ״לא מה שהייתה״.

בשיחה עם זואי בול בתכנית ״ארוחת הבוקר״ של BBC Radio 2 אמרה אנני-פריד: ״אני לא כל כך צופה בתחרות כי זה השתנה כל כך הרבה במהלך השנים וזה לא מה שהיה באותה תקופה״. עוד הוסיפה: ״עכשיו זה יותר כמו הופעה, זה מאוד טכני ויוצאים מזה כמה שירים טובים, אבל אני לא יכולה לומר שאני מעריצה של האירוויזיון, אולי לא כדאי שאני אגיד את זה, אבל אני אומרת את זה בכל זאת״. התכנית שודרה ביום חמישי, ב- 11 בנובמבר.

להאזנה לתכנית – לחצו כאן!

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




אַבְּבָּא היא להקת פופ שוודית, שהייתה פעילה בין השנים 1972 ל- 1982 ושרה בעיקר באנגלית. הלהקה נחשבת לאחת הלהקות המצליחות ביותר בכל הזמנים. מכירות האלבומים שלה, הנמשכות עד היום, שניות רק למכירות הביטלס ועומדות על למעלה מ- 300 מיליון עותקים. הלהקה זכתה באירוויזיון 1974 עם השיר ״ווטרלו״ ("Waterloo") שהפך ללהיט גדול ברחבי העולם ובקרב אוהדי האירוויזיון. השיר גם זכה בתחרות ״שיר היובל של האירוויזיון״ בשנת 2005 בקופנהגן.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!