איטליה באירוויזיון הילדים 2021: אליזבטה ליזה תבצע את השיר "Specchio" על בימת התחרות. האזינו לשיר.

נחשף השיר האיטלקי לאירוויזיון הילדים: הזמרת הצעירה אליזבטה ליזה (Elisabetta Lizza) נבחרה לייצג את איטליה בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה האיטלקית (RAI). אליזבטה תבצע את השיר "Specchio" (בעברית: "מראה") בשפה האיטלקית והאנגלית.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




הזמרת הצעירה אליזבטה ליזה (Elisabetta Lizza) מתגוררת בארדו (Ardo), עיירה קטנה במחוז ברסיה (Brescia) המכונה 'Franciacorta' ('צרפת הקטנה'). לזמרת יש כבר קצת ניסיון בעולם המוזיקה, לאחר שבילתה את שלוש השנים האחרונות בהופעה במחזות זמר והשתתפה בתחרויות מקומיות. עכשיו היא מוכנה לזרוח על במת אירוויזיון הילדים.

אליזבטה שרה, רוקדת ופסנתרנית מחוננת – למעשה, הדבר היחיד שמשמח אותה יותר מלנגן בפסנתר הוא לאכול אוכל איטלקי עם חבריה ובני משפחתה. האמנים האהובים עליה הם להקת מונסקין (Måneskin), סם סמית' (Sam Smith) וברונו מארס (Bruno Mars). השפעת להקת מונסקין על אליזבטה ניכרת מאחר והשיר "Specchio" אותו תבצע זהו שיר הרוק הראשון בתחרות השנה. באופן כללי, רוק הוא לא ז'אנר פופולרי בכלל באירוויזיון הילדים מה שעשוי לעזור לה להתבלט בתחרות השנה.

אירוויזיון ג'וניור 2021 יתקיים בפריז, צרפת לאחר ניצחונה של ולנטינה בת ה- 11 עם השיר "J'imagine" ב- 2020. התחרות תערך באולם "La Seine Musicale" ב- 19 בדצמבר בהשתתפותן של 19 מדינות.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!