בולגריה באירוויזיון הילדים 2021: דני ומרטי ישירו את “Voice Of Love” באירוויזיון הילדים 2021. השיר ייחשף בהמשך.

רשת הטלוויזיה הבולגרית, BNT, חשפה באופן רשמי את הצמד שייצג את ארצם בתחרות אירוויזיון הילדים הקרובה בפריז. מדובר בצמד דני ומרטי (Deni & Marti). שני הילדים הם בוגרי אחד מבתי הספר המוזיקליים הטובים בבולגריה – "Sarandev Studio" שנמצא בעיר דובריץ׳. השיר ייחשף בשלב מאוחר יותר.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




כפי שהוכרז בעבר על ידי רשת הטלוויזיה הבולגרית, השיר עבור בולגריה לתחרות אירוויזיון הילדים נוצר על ידי אולפני "Ligna" ושילוב של כותבים ומפיקים מוזיקליים בולגרים ומקדונים בעלי היסטוריה בתחרות, המורכב מבוגר האירוויזיון וסיל גרונלייב (Vasil Garvanliev) שייצג את מקדוניה באירוויזיון 2020 ו- 2021, דאבור ירדנסקי (Davor Yordanski), וסנה מלינובה (Vesna Malinova) וסטן סטפנוב (Stan Stefanov).

בולגריה הצטרפה לאירוויזיון הילדים בשנת 2007, ומאז השתתפה בתחרות שבעה פעמים. הישגה הטוב ביותר של בולגריה בתחרות הינו המקום השני בשנת 2014. השתתפותה האחרונה של בולגריה באירוויזיון הילדים התרחשה בשנת 2016.




אירוויזיון ג'וניור 2021 יתקיים בפריז, צרפת לאחר ניצחונה של ולנטינה בת ה- 11 עם השיר "J'imagine" ב- 2020. התחרות תערך באולם "La Seine Musicale" ב- 19 בדצמבר בהשתתפותן של 19 מדינות.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!