סולנית להקת קאזקה, שהשתתפה בקדם אירוויזיון האוקראיני "Vidbir" ב- 2019, לא ויתרה על החלום להתמודד באירוויזיון.




להקת קאזקה (Kazka) מוכרת בזכות הלהיט הבלתי נשכח שכבש את כל תחנות הרדיו בתחילת 2019 – "Plakala". לאוהדי האירוויזיון הם מוכרים בשל השתתפותם בקדם האירוויזיון האוקראיני Vidbir לפני שנתיים עם השיר "Apart" שהגיע למקום השלישי. במסגרת הגרסה האוקראינית של התוכנית "רוקדים עם כוכבים", הביעה סולנית הלהקה אולכסנדרה זריצקה (Oleksandra Zaritska) את רצונה להתמודד באירוויזיון 2023. זריצקה חושפת גם כי השתתפות הלהקה בקדם האוקראיני ב- 2019 הייתה מוקדמת מדי עבורם.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




"כולם יודעים שהאירוויזיון הוא חלום גדול של המפיק שלנו יורי ניקיטין (Yuriy Nikitin). אחרי שורקה סרדוצ'קה (Verka Serduchka) הפציצה בתחרות הזו, הוא חושב עכשיו רק על האירוויזיון. אני מסכימה שכאשר השתתפנו בקדם האירוויזיון זה היה קצת מוקדם עבורנו, אבל התבגרנו מאז. אני כסולנית מרגישה הרבה יותר בטוחה, אבל עכשיו אין לנו שיר שעליו אני יכולה לומר שהוא להיט לאירוויזיון. צריך להתכונן לתחרות הזו הרבה לפני". לכן, השתתפות בקדם האוקראיני השנה לא עומד על הפרק מבחינתם. בנוסף, בחודשים הקרובים צפוי ללהקה סיבוב הופעות נרחב כך שאירוויזיון השנה לא יוכל להשתלב בלוח הזמנים של הלהקה.

"מבחינתי, אם אלחם שוב על השתתפות בתחרות הזו, זה רק כדי לנצח. וב- 2023 אני לא שוללת אפשרות כזו. זה יהיה נפלא כי זו פלטפורמה נהדרת שיכירו אותך טוב יותר במדינות אחרות".

נזכיר כי הלהקה ויתרה על השתתפות באירוויזיון 2019 בשל סיבות פוליטיות. זאת לאחר שזוכת הקדם, מארוב (MARUV) שהייתה אמורה לייצג את אוקראינה באירוויזיון, ויתרה על השתתפותה וכך גם להקת פרידום ג'ז (Freedom Jazz) שהגיעה למקום השני.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!