חרושת שמועות בנוגע למשתתפי Festivali i Kenges המשמש לבחירת השיר האלבני לאירוויזיון. בין השמות מופיעה זמרת שכבר התמודדה באירוויזיון. קבלו את הרשימה העדכנית.

הפסטיבל שחל מידי שנה בסוף חודש דצמבר, משמש החל מ- 2004 כתחרות המקדימה לבחירת הנציג המקומי לאירוויזיון, וגם השנה ייבחר הנציג לתחרות במסגרת המהדורה ה- 60 של התחרות. כמעט תמיד אלבניה היא המדינה הראשונה שחושפת את השיר לתחרות.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




מי צפוי להשתתף בתחרות? אלו כמה מהשמות שעלו ברשת:

אלהידה דני (Elhaida Dani) – חרושת השמועות סביב השתתפותה החלה בעקבות פרסום בו נאמר שהזמרת צפויה לקחת חלק בפרויקט שייערך במהלך חודש דצמבר. הזמרת ניצחה בפסטיבל בחודש דצמבר 2014 וזכתה בכרטיס לאירוויזיון שנערך באוסטריה. בעקבות חילוקי דעות שהתגלו בינה לבין יוצרי השיר, נשלחה עם שיר חדש בשם "I'm Alive". אלבניה עלתה לגמר וסיימה במקום 17.

מירוד (Mirud) – חרושת השמועות סביב השתתפותו החלו בעקבות ציוץ בטוויטר לפני כשבועיים בו פרסם שחדשות מרגשות צפויות להיות בקרוב. השתתף בפסטיבל המקומי פעמיים. בפעם הראשונה ב- 2019 עם השיר "Nene" ("אימא"), עימו לא עלה לגמר. ב- 2021 חזר לפסטיבל עם השיר "Nese vdes" ("אם אני אמות") ועלה לגמר אך לא סיים בשלישייה הפותחת. שני השירים לא הגיעו לאירוויזיון אך הפכו לאהובים בקרב קהילת אוהדי האירוויזיון.

איל לימאני (Yll Limani) – קיבל הזמנה מטעם רשת הטלוויזיה האלבנית להשתתף בפסטיבל. מהזמרים המפורסמים באלבניה ובקוסובו. השתתף בפסטיבל ב- 2017 עם השיר "Shiu" ("הגשם") והגיע בקדם למקום השלישי. לאחר הפסטיבל הפך השיר להצלחה במצעדי הרדיו.

בסה קוקדהימה (Besa Kokedhima) – השתתפה בפסטיבל המקומי ב- 2009 עם השיר "Ajer" ("אוויר") איתו הגיע למקום הרביעי. באותה שנה השתתפה גם בקדם אירוויזיון הרומני עם השיר "Nothin gonna change" ("שום דבר לא ישתנה") אך לא העפילה לגמר.




אלבניה באירוויזיון 2021

במהדורה האחרונה של ה- FiK זכתה הזמרת אנג'לה פריסטרי (Anxhela Peristeri) עם השיר "Karma". באירוויזיון עלה השיר לגמר הגדול, שם זכה במקום 21 עם 57 נקודות.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 18 של אלבניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום החמישי בשנת 2012 עם השיר "Suus" בביצוע של רונה נישליו (Rona Nishliu).




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!