נטע, רן, מירי, אביב ומרגול הגיעו לחגוג את השקת "אקס פקטור לאירוויזיון" שבוע לפני שידור פרק הבכורה. קבלו הצצה לביצוע של השופטים לשיר "עוד יהיה לי".

בשבת הקרובה, 30 באוקטובר, תעלה התכנית "אקס פקטור לאירוויזיון" ברשת 13. רגע לפני שזה קורה, ערכו אמש (יום ראשון) מסיבת השקה חגיגית ונוצצת במסעדת Makoto בתל אביב בהשתתפות חמשת השופטים ומנחת התכנית.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




במהלך המסיבה סיפרו השופטים לכתבים השונים על מה שמחכה לנו בעונה החדשה והמפתיעה של "אקס פקטור", על מאחורי הקלעים ועל אירוויזיון 2022 כמובן. בנוסף, קיבלנו הצצה לאחד האודישנים בתכנית ונחשף ביצוע מהפנט של מרגול ויתר השופטים לשיר "עוד יהיה לי" שצולם במהלך העונה:

צילום: אור גפן

במהלך מסיבת ההשקה סיפר אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13, על שיתוף הפעולה עם תאגיד השידור הישראלי: "אנחנו מזניקים היום את המרוץ לבחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון ברשת 13. התחרות לא רק מחברת בין מדינות – היא גם מחברת בין ערוצים שמשדרים אחד מול השני – רשת והתאגיד. אנחנו חברנו יחדיו בשיתוף פעולה מקסים ופורה, אנחנו עובדים יחד כדי לייצר את התכנית הכי טובה".

בן טל מספק גם הצצה לפרקים השונים: "ראיתי כמה פרקים של אקס פקטור. בכיתי, צחקתי, ובעיקר נהניתי מהדינמיקה בין השופטים. הייתה ביניהם דינמיקה שבה אחד נתן לשני את המקום והכבוד למרות האגו".




אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!