בבריטניה ייבחר הנציג לאירוויזיון 2022 בבחירה פנימית בעזרת שיתוף פעולה עם חברת התקליטים TaP Music. ככל הנראה יבחר זמר לא מוכר שחתום בחברת התקליטים.




אחרי מסכת שמועות שהבריטים חוזרים לשיטת הקדם אירוויזיון, כעת מתברר שרשת הטלוויזיה הבריטית BBC תבחר שנה נוספת בבחירה פנימית. רק שהפעם גוף השידור ישתף פעולה עם חברת TaP music. במסגרת שיתוף הפעולה ייבחר גם האומן וגם השיר שייצגו את הממלכה המאוחדת באירוויזיון 2022. יש לציין כי תחת TaP music מיוצגים זמרים מפורסמים רבים וביניהם גם דואה ליפה, לנה דל ריי, אלי גולדינג ועוד רבים וטובים.
.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בן מוסון (Ben Mawson), נציג חברת טאפ מיוזיק מסר: ״אנו נרגשים לשתף פעולה עם ה- BBC בבחירת הנציג והשיר לאירוויזיון. אנו נפעל למצוא ייצוג אותנטי שישקף את הכשרונות המוזיקליים שיש בבריטניה ושבזכותה בריטניה מוכרת וידוע לציבור ברחבי העולם.״

בפעם קודמות אשר בהם ננקטה שיטת בחירה פנימית, בריטניה שלחה זמרים בתחילת דרכם אך גם זמרים מבוססים, כגון בוני טיילר (Bonnie Tyler), אנגלברט המפרדינק (Engelbert Humperdinck) ואחרים, ולרוב ההכרזה עליהם נעשתה בסוף פברואר או בתחילת מרץ.




מוסון הוסיף עוד כי: ״אנו לא רוצים לראות באירוויזיון כדחיפה חד פעמית עבור הנציג אלא כחלק מפיתוח קריירה של האומן המייצג. אנו לא בטוחים אם זה יהיה זמר בתחילת דרכו, אך אם כן, אנו נוודא כי זו תהיה חוויה חיובית ומעצימה עבור מי שייצג אותנו.״

בהמשך הראיון עימו מוסון הדגיש שככל הנראה זה יהיה זמר חדש, אך לא נתן לכך אישור ודאי. הוא התייחס לכך שמבחינתם מדובר במהלך לא פשוט שכן הציבור הבריטי לא לוקח את התחרות ברצינות כפי שנעשה ביתר מדינות אירופה, אך TaP מצידם הולכים לקחת את העסק ברצינות רבה ולוודא שלאמן שייבחרו יהיו את כל הסיכויים על הנייר להצליח בתחרות. הוא אף הוסיף שבכוונתם לעשות שימוש בצוות שעובד על הופעותיה החיות של דואה ליפה, כדי שילווה את הנציג לאירוויזיון ויהיה שותף בתהליך.

תפיסה זו של מוסון וחברתו מתכתבת עם מה שקרה ללהקה הזוכה מהאירוויזיון האחרון – מונסקין (Måneskin), שהפכה מלהקה מוכרת באיטליה ללהקה מושמעת וידועה ברחבי העולם, וזה מוכיח את עוצמתו של האירוויזיון.

בעשור האחרון בריטניה נקטה במספר שיטות שונות לטובת בחירת הנציג שלה, כשבשנת 2020 חברת BMG הגדולה הייתה אחראית על בחירת הנציג מהלייבל שלהם, וזאת על מנת לשנות את מיקומה של בריטניה בתחרות לכיוון חיובי – מה שלא קרה, אלא בדיוק ההפך, ג׳ון ניומן (John Newman) שייצג את מדינת האי באירוויזיון 2021 הגיע למקום אחרון עם 0 נקודות הן מהשופטים והן מהקהל, וזו אחת הסיבות לעצירת שיתוף הפעולה עם BMG.




בריטניה באירוויזיון 2021

את בריטניה ייצג באירוויזיון 2021 הזמר ג'יימס ניומן (James Newman) שביצע את השיר "Embers". השיר הגיע למקום האחרון בתחרות כשזכה ל- 0 נקודות גם מהשפטים וגם מקהל הצופים. זו הפעם החמישית שבריטניה זוכה במקום האחרון והפעם השניה שהיא מסיימת את התחרות עם 0 נקודות – מאורע נדיר לכשעצמו.

אירוויזיון 2022: לבריטניה היסטוריה ארוכה מאוד עם התחרות. ההשתתפות הראשונה הייתה כבר ב- 1957, והשנה זו תהיה ההשתתפות ה- 64 של בריטניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 5 פעמים. הזכייה האחרונה הייתה בשנת 1997.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!