הזמר והשיר שייצגו את צ'כיה באירוויזיון 2022 יבחרו בדצמבר בעזרת הקדם אירוויזיון "Eurovision Song CZ 2022".




רשת הטלוויזיה הצ'כית, Ceska Televize, אישרה כי השיר הצ'כי לאירוויזיון 2022 ייבחר בדצמבר. הקדם יתבצע שוב באופן מקוון (אונליין באינטרנט), אולם במקום סרטוני מוזיקה (קליפים) יבוצעו השירים המתחרים בהופעה חיה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




ההופעות יועלו לרשת האינטרנט, לאחר שיוקלטו במהלך הופעה חיה, בתחילת חודש דצמבר. הזוכה ייקבע על ידי 50% חבר שופטים בינלאומי, 25% הצבעת קהל בינלאומי ו -25% הצבעת קהל צ'כי. חבר השופטים מקשיב בימים אלה לכל השירים שהוגשו עד ה- 30 בספטמבר.

צ'כיה באירוויזיון 2021

"omaga" הוא השיר שבוצע על ידי בני כריסטו (Benny Cristo) אשר נשא את דגל צ'כיה באירוויזיון 2021. הזמר נבחר לייצג את צ'כיה באירוויזיון 2021 לאחר שזכה בקדם אירוויזיון המקומי בשנת 2020 אך השתתפותו בוטלה בגלל מגפת הקורונה. צ'כיה הגיעה באירוויזיון למקום ה- 15 בחצי הגמר השני עם 23 נקודות.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 10 של צ'כיה באירוויזיון אשר השתתפה לראשונה בתחרות בשנת 2007. שלוש פעמים הצליחה המדינה לעלות לגמר התחרות.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!