הזמרת האוסטרלית דאמי אים הבטיחה לייצג שוב את אוסטרליה באירוויזיון. האם זה יקרה השנה?

דאמי אים (Dami Im), נציגת אוסטרליה באירוויזיון 2016 אשר זכתה במקום השני בתחרות, הבטיחה לחזור לבימת התחרות ולייצג שוב את היבשת הרחוקה באירוויזיון 2021. ההבטחה לעשות זאת ניתנה כבר בשנת 2020 אך מגפת הקורונה טרפה את הקלפים.

הזמרת מונטיין (Montaigne), שזכתה בקדם אירוויזיון האוסטרלי בשנת 2020, נבחרה על ידי רשת הטלוויזיה המקומית לייצג את אוסטרליה בתחרות גם ב- 2021 משום שהתחרות בוטלה – ודאמי אים נאלצה להקפיא את התכניות.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




כעת, עם סיום שלב שליחת השירים לקדם אירוויזיון האוסטרלי – "Eurovision – Australia Decides 2022", התראיינה הזמרת בנושא ונשאלה האם תחזור לבימת התחרות:

"אכן הודעתי רשמית שאני מתכוונת לחזור לתחרות ב- 2021, שהייתה השנה, אז האם ההחלטה הזאת התאדתה או שהיא עדיין עומדת בעינה? האם אני רוצה להתמודד השנה או לא? זו התחייבות כה גדולה שאני פשוט לא בטוחה שאני מוכנה לעשות את זה כעת".

רשת הטלוויזיה האוסטרלית החלה בקבלת שירים לקדם אירוויזיון המקומי בסוף אוגוסט. את השירים ניתן היה לשלוח עד ה- 26 בספטמבר. עשרה מתמודדים ישתתפו בתחרות המקומית כשהזוכה יקבע על ידי שופטים (50%) וקהל הצופים (50%). התחרות תתקיים ב- 26 בפברואר בשעה 20:30 (זמן אוסטרליה), משמע 11:30 בבוקר בזמן ישראל.




אוסטרליה באירוויזיון 2021

הזוכה האחרונה בתחרות הקדם אירוויזיון האוסטרלי שנערך לקראת אירוויזיון 2020 היא הזמרת מונטיין (Montaigne) עם השיר "Don't Break Me". בעקבות ביטול התחרות בשל התפרצות מגפת הקורונה הוחלט להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמרת גם לקראת אירוויזיון 2021, אך בשל מצב מגבלות המגפה לא זכתה הזמרת לבצע על הבמה ברוטרדם את השיר "Technicolour", ולכן השתתפותה הוקלטה מראש.

מונטיין קיבלה את המקום ה- 14 בחצי הגמר כשלמעשה מדובר במיקום הנמוך ביותר שאוסטרליה קיבלה בתחרות.

אירוויזיון 2022: השנה תהיה ההשתתפות השביעית של אוסטרליה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני עם השיר "Sound Of Silence" בביצוע של הזמרת הגדולה Dami Im. בכל 5 שנות השתתפותה באירוויזיון הצליחה אוסטרליה להעפיל לגמר.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!