לקראת אירוויזיון 2022 יערך בסן מרינו קדם אירוויזיון בשם "Una Voce per San Marino". הגמר הגדול יתקיים ב- 19 בפברואר 2022.

שינויים מהותיים בשיטת הבחירה של סן מרינו לאירוויזיון: השנה הוחלט בנסיכות הזעירה באירופה לערוך קדם אירוויזיון מרובה משתתפים בו ישתתפו אמנים חדשים וותיקים מכל רחבי העולם.

המיון הראשוני יחל כבר בחודש דצמבר כשהגמר הגדול יתקיים ב- 19 בפברואר – אז יבחר השיר והנציג של סן מרינו לאירוויזיון 2022.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




רשת הטלוויזיה של סן מרינו ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים בה נחשפו הפרטים לגבי הליך הבחירה של סן מרינו לקראת אירוויזיון 2022. ראשית, המתמודדים יחולקו לשתי קטגוריות: אמנים חדשים ואמנים גדולים.

אמנים חדשים

האמנים החדשים יוזמנו להשתתף באקדמיה שתשמש כשלב סינון ראשוני. האקדמיה תתקיים בתאטרון "Titano" שבסן מרינו הלך מה- 13 ועד 19 בדצמבר 2021 ובנוסף החל מ- 5 ועד 11 בינואר 2022.

בפברואר 2022, יתמודדו המתמודדים הנותרים בסדרה של שלושה חצאי גמר בה יקבעו את תשעת המתמודדים שיעלו לגמר הגדול של " Una Voce per San Marino".




הגמר הגדול

הגמר הגדול יערך ב- 19 בפברואר בתאטרון "Nuovo" בעיר דוגנה שממוקמת בצפון סן מרינו. בגמר יתמודדו 18 מתמודדים – תשעה שיעלו מתוך קטגוריית האמנים החדשים ותשעה אמנים גדולים שיבחרו בבחירה פנימית על ידי חברת ההפקה האיטלקית "Media Evolution Srl" שתפיק את התחרות. צוות שופטים יקבע את תוצאות התחרות.

התקנון

כל השירים והזמרים חייבים לעמוד בתקנון של איגוד השידור האירופי. המתמודדים לא חייבים להיות מסן מרינו או איטליה – למעשה כל זמר בעולם יכול להתמודד בתחרות. בנוסף, אין מגבלות על שפת השיר. כל זמר שמעוניין להתמודד מוזמן למלא את הטופס הבא עד 10 בינואר – לחצו כאן.




סן מרינו והקדם אירוויזיון

מאז הצטרפותה של סן מרינו ועד היום, בחרה רשת הטלוויזיה SNRTV את נציגיה בבחירה פנימית, פרט לשנת 2018 – אז זו הייתה הפעם הראשונה והיחידה שערכה קדם אירוויזיון בשם " 1in360".

גם אז יכלו להתמודד מתמודדים מכל רחבי העולם ובין הנציגים ניתן היה למצוא את יהודה גברה הישראלי (שהתמודד גם בקדם אירוויזיון הישראלי בשנת 2013 עם השיר "We're Beautiful" שהגיע למקום הרביעי).

הזוכות בקדם אירוויזיון של סן מרינו ב- 2018, ג'סיקה וג'ניפר ברנינג (Jessika feat. Jenifer Brening), ביצעו בתחרות הבינלאומית את השיר "Who We Are" אך כשלו והגיעו רק למקום ה- 17 בחצי הגמר.




סן מרינו באירוויזיון 2021

נציגת סן מרינו לאירוויזיון 2021, סנהיט (Senhit), נבחרה להתמודד בתחרות האירוויזיון לאחר שנבחרה בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה של סן מרינו לקראת אירוויזיון 2020. באירוויזיון 2021 עלתה המזתר לגמר הגדול של התחרות שם זכתה במקום ה- 22 (מתוך 26) עם השיר "Adrenalina". למרות הציפייה הרבה, לא הצליחה סנהיט לשבור את השיא של סן מרינו באירוויזיון שעומד על המקום ה- 19.




אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 12 של סן מרינו באירוויזיון כאשר מיקומה הגבוה ביותר בתחרות של הרפובליקה הזעירה עד כה הוא המקום ה- 19 אשר ניתן לה באירוויזיון 2019 עבור השיר "Say Na Na Na" אשר בוצע על ידי הזמר הטורקי סרהט (Serhat).

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!