גאורגיה מאשרת את השתתפותה באירוויזיון 2022. בשלב זה לא ידוע כיצד יבחר השיר או הנציג לאירוויזיון.




רשת הטלוויזיה הגאורגית , GPB, אישרה כי המדינה תשתתף באירוויזיון הבא שיתקיים בחודש מאי באיטליה. יחד עם זאת, לא ברור בשלב זה כיצד יבחר השיר או הזמר הגאורגי לתחרות הבאה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




מאז הצטרפותה של גאורגיה לתחרות ב- 2007, נציגיה נבחרו באמצעות קדמי אירוויזיון ובבחירות פנימיות. ב- 2019 וב- 2020 בחרו בגאורגיה את נציגיה בעזרת תכנית הטלוויזיה "Idol" הגאורגי.

גאורגיה היא המדינה ה- 29 שהביעה עיניין להשתתף באירוויזיון 2022 לאחר ישראל, איטליה, גרמניה, שוויץ, סן מרינו, צרפת, אסטוניה, פינלנד, הולנד, סרביה, נורווגיה, מלטה, אוסטרליה, אוקראינה, שוודיה, פולין, דנמרק, אלבניה, יוון, ליטא, בלגיה, אסטוניה, לטביה, איסלנד, אירלנד, פורטוגל, קרואטיה וסלובניה. רשימת המדינות הרשמית צפויה להיחשף בחודש נובמבר.




גאורגיה באירוויזיון 2021

טורניקה קיפיאני (Tornike Kipiani) נבחר לייצג את גאורגיה במסגרת התכנית "Idol" הגאורגי באירוויזיון 2020. בשל ביטול התחרות בחרה רשת הטלוויזיה הגאורגית להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמר גם לקראת אירוויזיון 2021, שם בחר לשיר את השיר "You" שהגיע למקום 16 (מתוך 17) בחצי הגמר עם 16 נקודות.

 

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 14 של גאורגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום ה- 9 בשנת 2010 וב- 2011.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!