רשת הטלוויזיה הצ'כית החלה לקבל שירים עבור אירוויזיון 2022 כמתוכנן. יחד עם זאת, בצ'כיה מבהירים כי יתכן שכלל לא יתמודדו בתחרות.




בהתאם לתכניות שחשפה רשת הטלוויזיה הצ'כית, CT, בחודש אוגוסט – חלון הזמנים של שליחת השירים עבור אירוויזיון 2022 נפתח הבוקר ויסתיים ב- 30 בספטמבר. יחד עם זאת, רשת הטלוויזיה עדיין לא מאשרת את השתתפותה באירוויזיון ושומרת לעצמה את הזכות לבטל את תהליך הבחירה במידה וצ'כיה לא תשתתף בתחרות. 

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




הכללים של תהליך הגשת השירים הם:

  • אמן יכול להגיש יותר משיר אחד.
  • לא יתקבלו שירים שהתפרסמו או בוצעו בפומבי לפני ה- 1 בספטמבר 2021.
  • הזמר הראשי חייב להחזיק באזרחות צ'כית.

את השירים ניתן לשלוח בקישור הבא.

נדגיש שבשלב זה רשת הטלוויזיה הצ'כית לא ציינה כיצד יבחר השיר לאירוויזיון – אם בקדם אירוויזיון או בבחירה פנימית.




צ'כיה באירוויזיון 2021

"omaga" הוא השיר שבוצע על ידי בני כריסטו (Benny Cristo) אשר נשא את דגל צ'כיה באירוויזיון 2021. הזמר נבחר לייצג את צ'כיה באירוויזיון 2021 לאחר שזכה בקדם אירוויזיון המקומי בשנת 2020 אך השתתפותו בוטלה בגלל מגפת הקורונה. צ'כיה הגיעה באירוויזיון למקום ה- 15 בחצי הגמר השני עם 23 נקודות.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 10 של צ'כיה באירוויזיון אשר השתתפה לראשונה בתחרות בשנת 2007. שלוש פעמים הצליחה המדינה לעלות לגמר התחרות.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!