אוסטרליה חושפת פרטים חדשים על הדרך בה ייבחר הנציג האוסטרלי לאירוויזיון 2022.  הנציג ייבחר במסגרת הקדם אירוויזיון 'Eurovision: Australia Decides'.

רשת הטלוויזיה האוסטרלית, SBS, הודיעה כי היא תבחר את השיר האוסטרלי לתחרות האירוויזיון בשנה הבאה ב- 26 בפברואר, באמצעות קדם האירוויזיון "Eurovision: Australia Decides". את הקדם צפויים להנחות שוב ג'ואל קריסי (Joel Creasey) ומיף וורהרסט (Myf Warhurst) בשידור חי ממרכז הכנסים והתערוכות "גולד קואוסט" (Gold Coast).

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




כיצד יבחר השיר האוסטרלי?

בתחרות ישתתפו עשרה שירים כשהזוכה יבחר על ידי שילוב של הצבעות השופטים (50%) והצבעות הקהל (50%), כמו באירוויזיון עצמו. כבר בספטמבר 2020 נמסר כי קדם האירוויזיון יחזור בשנת 2022, אך מאז לא אושרו פרטים נוספים. השנה לא נערך הקדם בעקבות הבחירה הפנימית של הזמרת מונטיין (Montaigne) שזכתה בקדם אירוויזיון המקומי ב- 2020 אך לא ייצגה את אוסטרליה באותה שנה בשל ביטול תחרות האירוויזיון בעקבות התפרצות מגפת הקורונה

מנהל הקריאייטיב של הקדם, פול קלארק (Paul Clarke), אמר כי יש כמה הצהרות מרגשות שיבואו מאוסטרליה. עוד נמסר כי הגשות לשירים עבור הקדם האוסטרלי לשנת 2022 פתוחות כעת לכותבי שירים המעוניינים להגיש את שיריהם לתחרות:

"הייתה לנו שנה על הספסל בשל נגיף הקורונה, ועכשיו אנחנו עומדים להפיק אירוע שמטריף את דעתם של אנשים ונוגע לליבם. אנחנו רוצים להעלות את התשוקה לאירוויזיון ולמוזיקאים המדהימים שלנו … יש לנו כמה אמנים מרגשים מאוד עליהם נודיע ​​בקרוב, אבל קודם כל אנחנו צריכים שירים".




עד מתי ניתן להגיש שירים?

ההגשות יישארו פתוחות עד ה- 26 בספטמבר 2021. מלחינים וכותבים יכולים להגיש כמות בלתי מוגבלת של שירים לקדם. כותבי שירים יכולים לשלוח את שיריהם באמצעות 'פורטל השירים' – לחצו כאן להגשה. השירים חייבים לציית לכל כללי האירוויזיון ובאורך של בין 2 ל- 3 דקות.

Eurovsion: Australia Decides 2022 ישודר בשידור חי ברשת הטלוויזיה SBS ב- 26 בפברואר 2021 בשעה 20:30 (זמן אוסטרליה), משמע 11:30 בבוקר בזמן ישראל.




אוסטרליה באירוויזיון 2021

הזוכה האחרונה בתחרות הקדם אירוויזיון האוסטרלי שנערך לקראת אירוויזיון 2020 היא הזמרת מונטיין (Montaigne) עם השיר "Don't Break Me". בעקבות ביטול התחרות בשל התפרצות מגפת הקורונה הוחלט להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמרת גם לקראת אירוויזיון 2021, אך בשל מצב מגבלות המגפה לא זכתה הזמרת לבצע על הבמה ברוטרדם את השיר "Technicolour", ולכן השתתפותה הוקלטה מראש.

מונטיין קיבלה את המקום ה- 14 בחצי הגמר כשלמעשה מדובר במיקום הנמוך ביותר שאוסטרליה קיבלה בתחרות.

אירוויזיון 2022: השנה תהיה ההשתתפות השביעית של אוסטרליה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני עם השיר "Sound Of Silence" בביצוע של הזמרת הגדולה Dami Im. בכל 5 שנות השתתפותה באירוויזיון הצליחה אוסטרליה להעפיל לגמר.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!