אתם בחרתם: בהקרנה החוזרת של אירוויזיון 1992 שנערכה אתמול, השיר האיטלקי "Rapsodia" של מיה מרטיני זכה במקום הראשון. דפנה דקל נשארה במקום שישי.

מדי חודש, ערוץ היוטיוב הרשמי של האירוויזיון עורך הקרנה חוזרת של שנת אירוויזיון מסוימת, כולל הצבעה חוזרת ומעודכנת של אוהדי אירוויזיון. אתמול (שבת) נערכה ההקרנה של אירוויזיון 1992 שנערך במאלמו (Malmö) שבשוודיה. צופים ואוהדי אירוויזיון מכל רחבי העולם נכנסו לשידור ושיתפו בצ'אט את תחושותיהם ודעותיהם לגבי אירוויזיון 1992.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בשלב ההצבעה בשידור, נפתח למעשה קישור מטעם EurovisionAgain# בו החובבים הצביעו לשירים האהובים עליהם, בדיוק כמו באירוויזיון – נקודה אחת עד 12 נקודות.

השיר הזוכה "Why Me" של לינדה מרטין (Linda Martin), הגיע בהצבעה החוזרת למקום השני בלבד, ואילו למקום הראשון הגיעה מיה מרטיני האיטלקייה עם השיר "Rapsodia", שבמקור הגיעה למקום הרביעי. ישראל שהגיעה למקום השישי עם "זה רק ספורט" של דפנה דקל, שמרה על מיקומה והגיעה למקום השישי גם בהצבעה החוזרת.




זמן קצר לפני השידור, העלה ערוץ היוטיוב הרשמי של האירוויזיון סרטון בהשתתפותה של דפנה דקל, נציגת ישראל באירוויזיון 1992 ומנחת אירוויזיון 1999, בו סיפרה על חוויות האירוויזיון שלה, ואף השיר החדש שהוציאה. צפו בסרטון:




מה דעתכם על התוצאות החדשות? ובאיזה תחרות תרצו לצפות בפעם הבאה? ספרו לנו בתגובות באינסטגרם!



הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    פרסומת: מחפשים צלם מגנטים? אנחנו כאן בשבילכם!