להקת גו_איי (Go_A) חותמת חוזה עם חברת ההקלטות Universal ומצננת את ההתלהבות בנוגע לשיתוף פעולה עם להקת מונסקין (Måneskin).




להקת גו_איי (Go_A), שסיימה באירוויזיון 2021 במקום ה- 5 והמכובד (לאחר שסיימו במקום השני בקרב הצופים בבית) עם השיר "Shum", ממשיכים לקצור את פירות ההצלחה בעקבות האירוויזיון. לפי אתרי תקשורת אוקראינים הלהקה חתמה חוזה הקלטות עם חברת העל יוניברסל מיוזיק (Universal Music). באותה הזדמנות להקת גו_איי שמה קץ לשמועה של שת"פ עם להקת מונסקין (Måneskin) אשר זכתה באירוויזיון האחרון עבור איטליה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




להקת גו_איי התפרסמה כבר בעקבות הזכייה בגמר האוקראיני של שנת 2020 (Vibir). הלהקה זכתה במהלך שנת 2020 בפסטיבלים אוקראינים והלהיטים שלה נכנסו גבוה במצעדי המוזיקה ברדיו. באירוויזיון הלהקה זכתה להצלחה גדולה. מרגע שלהקת גו_איי החלה בחזרות ברוטרדם, הם זינקו בהימורים. בקרב הקהל בבית הם זכו במקום הראשון בשלב חצי הגמר הראשון שנערך ב- 18 במאי ועלו לגמר מהמקום השלישי לאחר שקלול תוצאות ההצבעה של השופטים. בגמר שנערך ב- 22 במאי הם סיימו במקום השני בקרב הקהל בבית לאחר הופעה מצויינת וקיבלו ניקוד מכל המדינות. לאחר השקלול עם תוצאות ההצבעה של השופטים הם סיימו במקום החמישי.

בעקבות החתימה על החוזה עם קבוצת יוניברסל, הלהקה נכנסת למשפחה גדולה שמכילה שמות מוכרים כמו אריאנה גרנדה, טיילור סוויפט ובילי אייליש. יוניברסל נחשבת בין החברות המצליחות ביותר בעולם כבר כמה עשורים. ההודעה עצמה פורסמה בדף האינסטגרם של השדרנית האוקראינית UA:PBC לאירוויזיון.

נדגיש שאוקראינים בודדים חתמו על חוזים עם חברת מוזיקה בעלת שם עולמי כמו יוניברסל. בכך הלהקה תוכל להנגיש את המוזיקה האוקראינית הפולקלוריסטית לכל רחבי הגלובוס והצעד הנוכחי יאפשר לה הוקרה עולמית. ולמרות זאת היא לא היחידה מהתחרות שחתמה חוזה עם חברת הקלטות בינלאומית. גם דסטיני (Destiny) ממלטה חתמה עם חברת סוני מיוזיק.




בראיון ל- Atlas Weekend סולנית הלהקה קטרינה פבלנקו (Kateryna Pavlenko) סיפרה שהם עובדים על שיתוף פעולה עם כמה זמרים מהתחרות השנה. הוקלטה גרסת דמו עם הזמרת מונטיין (Montaigne) מאוסטרליה ויש גם דיבור עם Gjon’s Tears משוויץ. בראיון לתוכנית הטלוויזיה Svitske Zhyttya נשאלה הזמרת על שיתוף הפעולה עם להקת מונסקין אך פבלנקו ציננה את ההתלהבות מהשיר המשותף. "אני לא יודעת מאיפה המידע הזה צץ, ותחת מגבלות משפטיות שונות אין לי את הזכות לחשוף דברים, כולם יצטרכו להמתין קצת כדי לקבל תשובה", אמרה הזמרת. בראיון היא גם הוסיפה שעיתונאים מאיצים אירועים יותר מידי. שיתוף פעולה עתידי בין 2 הלהקות יכול להיות מעניין. מעניין יהיה לראות את השילוב של הפולקלור האוקראיני יחד עם הרוק של מונסקין.

ולבינתיים, אתם יכולים להנות ממאש-אפ של שירי האירוויזיון בין הלהקה האיטלקית יחד עם הלהקה האוקראינית:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!