רשת הטלוויזיה של שוויץ הודיעה שתפתח את אפשרות שליחת השירים להליך הבחירה השוויצרי לאירוויזיון ב- 1 בספטמבר. שיטת הבחירה לא תשתנה.




רשת הטלוויזיה השוויצרית, SRF, קוראת ליוצרים לשלוח שירים עבור הליך הבחירה של שוויץ לאירוויזיון 2022 שצפוי להתקיים בחודש מאי באיטליה. רשת הטלוויזיה המקומית תחשוף את הפרטים הדרושים על הליך הבחירה של שוויץ לתחרות באמצע חודש אוגוסט כשניתן יהיה לשלוח שירים החל מ- 1 בספטמבר. שוויץ תבחר את השיר לאירוויזיון בבחירה פנימית כשצוות שופטים מיוחד ייבחר את השיר הזוכה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו

 

 



שוויץ אימצה את השיטה הנוכחית בשנת 2019 ומאז זוכה המדינה להצלחה גדולה באירוויזיון. בשנת 2019 זכתה שוויץ במקום הרביעי ואילו ב- 2021 הגיע שוויץ למקום שלישי.

שוויץ באירוויזיון 2021

את שוויץ ייצג באירוויזיון 2021 הזמר המכונה Gjon's Tears שביצע את השיר "Tout l'univers". השיר זכה במקום הראשון בקרב השופטים אך בדירוג הכללי הגיע למקום השלישי עם 432 נקודות.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 62 של שוויץ באירוויזיון. שוויץ היא בין מייסדות התחרות ואף זכתה בתחרות הראשונה בשנת 1956. מאז זכתה רק פעם אחת נוספת בשנת 1988 עם הזמרת סלין דיון.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!