רומניה תקיים תכנית טלוויזיה שתעסוק בכשלונותיה של רומניה בשנים האחרונות כדי למצוא את הדברים שרומניה צריכה לשפר לקראת התחרות הבאה.

רשת הטלוויזיה של רומניה, TVR, תשדר ב- 5 ביולי תכנית טלוויזיה מיוחדת בשם "Eurovision, pe şleau!" (בעברית: "אירוויזיון, בבוטות!") שתעסוק בנושא האירוויזיון ובכשלונותיה של רומניה בשנים האחרונות. במהלך התכנית יתעמתו זמרי אירוויזיון מהעבר, אוהדי אירוויזיון, מפיקים ועוד סביב מספר שאלות הקשורות לתחרות. משך התכנית יהיה כשעתיים וגם קהל המאזינים יוכל להתקשר ולקחת חלק בתכנית.

השאלות שיעלו במהלך התכנית הם:

1. למה הזמרים הגדולים של רומניה לא משתתפים באירוויזיון?
2. למה רמת ההתעניינות של הרומנים באירוויזיון פחתה בשנים האחרונות?
3. מדוע רומניה לא זוכה להצלחה בשנים האחרונות?
4. מהם הפתרונות לתיקון המצב?

את התכנית תנחה מרינה אלמשאן (Marina Almăşan) ששימשה בעבר כראש המשלחת הרומנית לאירוויזיון ותחת שרביטה הגיע רומניה למקום השלישי באוסלו 2010. מרינה מספרת שמטרת התכנית היא למצוא את נקודות החולשה שגרמו לכשלונות של רומניה בשנים האחרונות בשאיפה להגיע בשנה הבאה לטופ 10.

אירוויזיון 2020: זו תיהיה ההשתתפות ה- 22 של רומניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השלישי ב- 2005 וב- 2010.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!