איגוד השידור האירופי הודיע שתחרות אירוויזיון המקהלות לשנת 2021 תבוטל. התחרות, ככל הנראה, תתקיים בעתיד.

איגוד השידור האירופי הודיע שתחרות אירוויזיון המקהלות לשנת 2021 תבוטל, לאחר שהתחרות התקיימה ב- 2017 וב- 2019. "לצערנו, המהדורה השלישית של אירוויזיון המקהלות לא יתקיים ב- 2021", הצהיר איגוד השידור האירופי והוסיף: "כשנוכל להודיע פרטים נוספים על המהדורה הבאה, תוכלו למצוא את המידע באתר הרשמי".

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




הסיבה לביטול התחרות לא פורסמה אך סביר שהסיבה העיקרית היא מגפת הקורונה שאינה מאפשרת התכנסות של משתתפים רבים במדינות שונות באירופה. אירועים כמו אירוויזיון 2021 ואירוויזיון הילדים ב- 2020 יכלו להתקיים יחד עם מגבלות שונות על מספר האנשים על הבמה ומאחורי הקלעים, בנוסף לבדיקות יומיומיות שנערכו לחברי המשלחות ואנשי ההפקה.

תחרות האירוויזיון למקהלות נערכה לראשונה בריגה, לטביה, ביולי 2017. את התחרות הראשונה ניצחה מקהלת הבנות Carmen Manet הסלובנית. 9 מדינות התמודדו בתחרות האירוויזיון למקהלות הראשונה. ב- 2019 זכתה דנמרק בתחרות. התחרות מתקיימות פעם בשנתיים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!