צפו: איגוד השידור האירופי חשף את הופעות הגיבוי של המדינות אשר התמודדו באירוויזיון 2021 במסגרת התכנית "Eurovision Song Celebration".




איגוד השידור האירופי (EBU) חשף בשני במשדרים חגיגיים את הופעות הגיבוי של 37 המדינות אשר השתתפו באירוויזיון 2021. נזכיר שהופעות הגיבוי הן אותן הופעות שצילמו כל המשלחות למקרה שלא תוכלנה להגיע לבצע את השיר על הבמה ברוטרדם. הופעות אלה צולמו, תחת פיקוח של איגוד השידור האירופי, במהלך חודשי פברואר-מרץ. המדינה היחידה שאכן נאלצה לעשות שימוש בהופעת הגיבוי היא אוסטרליה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




נדגיש שנציגי אירלנד ובריטניה דרשו מאיגוד השידור האירופי שלא לחשוף את הופעת הגיבוי. איגוד השידור האירופי הסביר: "שני הזמרים רוצים שההופעה שבוצעה ברוטרדם תיהיה ההופעה שתיזכר על ידי אנשים". נדגיש שאירלנד זכתה במקום האחרון בחצי הגמר הראשון ובריטניה זכתה במקום האחרון בגמר ואנו מאמינים שתוצאות התחרות מהוות מרכיב בהחלטה שלא לחשוף את הופעת הגיבוי.

 




 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!